mogli weer eens springen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quidou

Re: mogli weer eens springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:01

Bertus_Suzy schreef:
haha me nichtje van 4 lag helemaal dubbel om dat filmpje van iris dat ze van mogli af viel zoo grappig Haha! en dat ie nog een trap nageeft ook..
maar voor de rest wel leuke foto''s.. ik wil ook een keer mee Knipoog en ga jij een keer mee naar jip?

heel grappig idd dat die pony een bloed hekel heeft aan de meisjes die op zn rug willen zitten Boos!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:02

Goh, knap zeg, zo springen zonder cap! Ja En zeker hem dan nog extra hard gaan schoppen en er dan aftuimelen, en dan nét geen trap in je gezicht krijgen Ja
Sorry, maar ik vind het niet helemaal verantwoord. Draag dan tenminste een cap Scheve mond
*slikt verdere commentaar door

Bij deze soort topics neem ik beter gewoon een zak popcorn en ga ze lekker doorlezen Vork

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:03

bijzetteugel?? BIJZETTEUGEL

sorry maar weet je uberhaubt wat die doet? Echt ziek hoor, dat hadden mijn verzorgsters echt 1 keer moeten proberen en ik had ze de laan uit geschopt! Echt Denk Na! Echt belaggelijk!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:04

Mientjeuh schreef:
Goh, knap zeg, zo springen zonder cap! Ja En zeker hem dan nog extra hard gaan schoppen en er dan aftuimelen, en dan nét geen trap in je gezicht krijgen Ja
Sorry, maar ik vind het niet helemaal verantwoord. Draag dan tenminste een cap Scheve mond

Bij deze soort topics neem ik beter gewoon een zak popcorn en ga ze lekker doorlezen Vork

*doet mee*

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:07

punkies schreef:
Mientjeuh schreef:

*doet mee*

En gezellig kopje the erbij *doet ook lekker gezellig mee*

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:08

hey,

ga maar mooi van bokt af... wat doen jullie die arme pony toch aan. vorige topic was het net zo erg.

het beestje loopt al hard genoeg en ga je hem ook nog een schoppen:S je hoor teen pony pas 1x aan TE SPOREN als ie over de hindernis moet.. om aan te geven nu mot je springen. julie lopenalleen maar te schoppen en te schoppen.

Ik geef mogli mooi gelijk dat ie je vriendin eraf heeft geknikkerd sorry. maar zo ga je toch niet met een pony om?

en je kan ze geen tips geven want daar luisteren ze toch niet naar zoals ik zie. vorige topic waren er ook al tips gegeven maar ze gaan gewoon rustig doorm et dat beestje mishandelen.

sorry dat ik dit zeg maar ik hoop dat het met jullie niet met mogli een keer echt mis gaat. want zo te zien kunnen jullie dan pas inzien waar jullie mee bezig zijn. vorige keer is der ook al commantaar gegeven en dat spreekt ook voor zich.

als ik mogli was zou ik jullie nog geeneens op laten steigen...
en jullie keer een trap geven. jullie doen veelste veel met dat beestie en jullie gaan er ook niet eens op een kind vriendelijke manier mee om. of paardvriendelijke.. dit is gewoon weg heel erg triest.

en vinden jullie het echt zo stoer/cool om zonder cap te rijden? ik rijd op een pony die in principe hartstikke braaf is altijd maar toch rijd ik altijd met cap.. You´ll never Know...

ik hoop dat de eigenaar dit ooit leest en jullie weg stuurd want dit word nog eens een keer teveel voor het beestje...

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:08

nog 1 opmerking: Je bent echt te lang voor die pony.
heb gewoon medelijde met dat beest.

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:09

waarom binden jullie die beentjes vanaf z'n knie helemaal tot op de hoef af beetje banketstaaf, loopt natuurlijk heel fijn voor die pony.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:11

impi schreef:
nog 1 opmerking: Je bent echt te lang voor die pony.
heb gewoon medelijde met dat beest.

hij houd der makkelijk hoor. Ik rijd ook nog op m'n shet Knipoog
maar als ik dat beest was had ik jullie echt helemaal kapotgeschopt! net zoals jullie bij mij deden Lips are sealed

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:11

waarom denk je dat die pony nog een schop achter je aan geeft als je er aflicht Tong uitsteken Haha! haha..

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:12

Haha.. sorry ik moet even lachen.. iedereen heeft echt een waslijst met commentaar (terecht!) en dan komen daarna nog allemaal berichtjes met:
Ohjah.. nog één ding...

Clown Goed.. ik denk dat ik ook maar thee met chocola ga halen en genieten van hoe dom iemand kan reageren Vork

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:13

hij houd der makkelijk hoor. Ik rijd ook nog op m'n shet
maar als ik dat beest was had ik jullie echt helemaal kapotgeschopt! net zoals jullie bij mij deden

waarom zou hij ons kapotschoppen??
wat heb ik nou bij jou gedaan??

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:13

Vind je het heel raar als ik zeg dat ik het absoluut niet gek vind dat die pony je eraf gooit?

Zonder cap, voor de hindernis trappen jullie zn maag eruit, Bijzetteugel!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:14

ik geloof dat alles al gezegd is en ik ben het zo'n beetje met iedereen eens! Arme pony, jullie zouden je moeten schamen.
Zoek begeleiding, doe iets! Maar ga niet door hoe je nu bezig bent!

en die trap na, is je goed recht

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:14

Schawtje schreef:
Haha.. sorry ik moet even lachen.. iedereen heeft echt een waslijst met commentaar (terecht!) en dan komen daarna nog allemaal berichtjes met:
Ohjah.. nog één ding...

Clown Goed.. ik denk dat ik ook maar thee met chocola ga halen en genieten van hoe dom iemand kan reageren Vork

haha ndit moet je opsturen naar de leukste thuis*ligt in een deuk* Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:17

Ik heb het over dat meisje met die rode jas! Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor maar jij bent ook lekker onverstandig bezig!
Je rijd zonder cap!
Ow ja... en die pony is helemaal bezweet en dan moettie nog eens los gaan springen ook Bloos! of jullie jagen em op en hij geeft een bok na.. ja logisch dat arme beestje is dood op... hij loopt met jullie [gewoon in draf of galop of wat dan ook] zn benen onder zn lijf vandaan!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 20:18

uh even wat zeggen:

ik ben niiet degene die erafvalt

ik ben degene in de zwarte jas waar een paar filmpjes van zijn, en ik trap hem niet lek zoals je ziet op de filmpjes, als hij springt spoor ik aan zodat hij weet dat hij moet springen, en 1 pas ervoor zodat hij doorgaat

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:18

impi schreef:
hij houd der makkelijk hoor. Ik rijd ook nog op m'n shet
maar als ik dat beest was had ik jullie echt helemaal kapotgeschopt! net zoals jullie bij mij deden

waarom zou hij ons kapotschoppen??
wat heb ik nou bij jou gedaan??

praatte nog steeds vannuit de pony Clown

meisje met zwarte jas, een bril mischein iets?

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 20:20

miranda zei: jullie lopen alleen maar te schoppen, maar ik kan op de filmpjes waar is spring niet zien dat ik hem kapot schop

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:22

loveramona schreef:
miranda zei: jullie lopen alleen maar te schoppen, maar ik kan op de filmpjes waar is spring niet zien dat ik hem kapot schop

jajaja schuif de schuld maar weer op iemand anders, zo kan ik het ook (tjonge wat een lef)

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:22

loveramona schreef:
uh even wat zeggen:

ik ben degene in de zwarte jas waar een paar filmpjes van zijn, en ik trap hem niet lek zoals je ziet op de filmpjes, als hij springt spoor ik aan zodat hij weet dat hij moet springen, en 1 pas ervoor zodat hij doorgaat

en kijk nou ff realistisch naar dat filmpje?

...

zie je nu nog steeds hetzelfde? btjuh vreemd he dat je nu ineens ziet dat die arme pony helemaal verrot geschopt word Boos!

en nog wat ook al ben jij niet degene die er af valt jij bent verantwoordelijk voor je (verzorg?) pony... als dat een vriendin van mij was zou ze dus nooit op mn pony mogen rijden...

Ook namens punkies Tong uitsteken

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 20:23

uhum, wat schuif ik dan bij iemand anders in de schoenen????

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:24

ff 1 serieuze vraag...

vind jij dat je op een normale paardvriendelijke manier met je pony omgaat?

k wil ook graag een serieus antwoord...

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:25

loveramona schreef:
uhum, wat schuif ik dan bij iemand anders in de schoenen????

dit bijvoorbeeld:
loveramona schreef:
uh even wat zeggen:

Laatst bijgewerkt door Quidou op 09-04-05 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:25

nou je zegt steeds zo van(net zoals in die andere topic): nee zij was de gene niet ik, en dan is er weer wat anders aan de hand en komt het weer: nee zij was de gene, niet ik