Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Boas tijdens M2 proeven in Kilder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 18:56

stalleke schreef:
Stang en Trens zie je vaker en is wat normaler dan een dubbele teugel

En de pennymeisjes dan?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:57

Shanna16 schreef:
Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet? Koe

PS: Daan bedankt Lachen

Precies!

Ik vind je ook niet arrogant!

Gr. Roos

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:57

Shanna16 schreef:
Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet? Koe

Ja maar als je op een trens rijd zie je niet vaak 2 teugels en bij Stang en trens heb je niet veel keus tussen 1 of 2 teugels! Lachen

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:59

beetje off topic!!! WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!!? LAAT DER GEWOON LEKKER RIJDEN!!!!!!!!! HET GAAT TOCH GOED?!?!!!!!!!!!!!!!!!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:01

dondahsteen schreef:
beetje off topic!!! WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!!? LAAT DER GEWOON LEKKER RIJDEN!!!!!!!!! HET GAAT TOCH GOED?!?!!!!!!!!!!!!!!!

We zegen toch ook niet dat ze niet mag rijden met een dubbele teugel. We vragen het gewoon. Zou je ook niet met hoofdletters willen typen Knipoog

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:01

Danielle14 schreef:
Uhm sorry hoor maar als hier iemand
absoluut niet

arrogant is is t Shanna wel..

Ze heeft al een paar x gevraagd of jullie willen ophouden met commentaar blijven geven op hoe ze reageerde.. Kunnen we hier nu allemaal mee stoppen? Voor Shanna is dit echt niet leuk! Al genoeg mensen hebben nu al gezegd dat ze t raar vinden dat ze zo reageerd en dat weet ze nu onderhand ook wel!! Stoom uit je oren

hier ben ik het persoonlijk niet mee eens...
natuurlijk is het niet leuk als iedereen dat vraagt. maar ze zegt wel in het begin heel bot tegen mensen dat het niet uitmaakt dat ze met 2 teugels rijd. nouw..als dat zo is..dan kan ze net zo goed met 1 teugel gaan rijden!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:02

dondahsteen schreef:

Als je het hele topic even doorleest; het ging erom hoe Shanna erop reageert als 2 mensen vragen waarom ze met dubbele teugel rijd!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:03

Kom op zeg wat doen jullie moeilijk!! T gaat over Shanna en dr pony niet om dr teugels!! En wat maakt t uit dat je met 2 teugels rijd! Als Shanna het lekker vind moet ze dat toch zelf weten!! Jullie hoeven dat niet voor haar te bepalen.. Misschien hadden al meedere mensen op wedstrijd het gevraagt over die teugels dat ze er een beetje gek van werd.. En dat ze boos reageerde.. Als ik 100x dezelfde vraag stel aan iemand wordt die persoon er ook gek van dat weet ik zeker!! Dus: AJB KAP MET DIE ONZIN Bedankt Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:03

En ook weinig kennen jou persoonlijk en jij bent echt niet arrogant hoor. Omdat je één minder vriendelijk bericht plaats wordt er meteen zo'n stempel op je gedrukt. Okay dan neem je het risico dat je negatieve reacties krijgt, maar dat hoeft niet half bokt opeens in dit topic sensatie te gaan zoeken en een hele discussie over arogantie op de zetten. Hallooo, het gaat hier om Boas Doei!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:04

Laatste keer

ZOUDEN JULLIE ALSJEBLIEFT WILLEN OPHOUDEN

Voor de 3e of 4e keer Koe

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:04

En we gaan maar door...

Om maar het goede voorbeeld te geven (en de bedoeling van een HAW topic te benadrukken), zeg ik het nogmaals: Super combinatie. Leuke foto's en veel succes volgende week met de volgende wedstrijd! Dan haal je zeker weten winstpunten in beide proeven Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:06

Margon schreef:
dondahsteen schreef:

Als je het hele topic even doorleest; het ging erom hoe Shanna erop reageert als 2 mensen vragen waarom ze met dubbele teugel rijd!

Juist Dromen

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:07

OK ik doe mee met het goede voorbeeld te geven.

Ik vind Boas een coole pony, en je rijdt hem goed. Bloos

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:08

Danielle14 schreef:
Misschien hadden al meedere mensen op wedstrijd het gevraagt over die teugels dat ze er een beetje gek van werd.. En dat ze boos reageerde.. Als ik 100x dezelfde vraag stel aan iemand wordt die persoon er ook gek van dat weet ik zeker!! Dus:
AJB KAP MET DIE ONZIN
Bedankt Tong uitsteken

Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.

Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.

Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?

Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:08

Margon schreef:
dondahsteen schreef:

BOEIEND!! iedereen is wel is chagerijnig! DOE GEWOON NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker banketstaaf voor shanna!
STOPPEN NUUU!!!!!!!!!!

XxX Roos

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:09

Shanna16 schreef:

En de pennymeisjes dan?

Lekker doorgaan zo Shanna...
Wordt je vast populair.... Haha! Haha! Haha!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:09

Shanna16 schreef:

ja hoor, dat wordt ook gedaan en gebeurt wel vaker (bijvoorbeeld hier), maar daar geeft de topicstartster er op een normale manier antwoord op.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:10

XoNo schreef:

Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?

Waarom zou ik er een dubbele teugel aanhangen als het toch niet werkt Knipoog Lijkt me heel duidelijk dus dat Bo er wel beter op loopt!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:10

XoNo schreef:

Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:11

MacavityL schreef:
Shanna16 schreef:

ja hoor, dat wordt ook gedaan en gebeurt wel vaker (bijvoorbeeld
hier
), maar daar geeft de topicstartster er op een normale manier antwoord op.

STOPPEN!!!!!! OFF TOPIC

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:12

Haha! Haha! Haha!

Je weet toch... die reclame...

Stoppen, stoppen, stoppen!!!!!

Haha! Haha! Haha! Clown

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 19:12

Kaja schreef:
Shanna16 schreef:

En de pennymeisjes dan?

Lekker doorgaan zo Shanna...
Wordt je vast populair.... Haha! Haha! Haha!

Ik heb besloten hier nu maar neer te zetten wat ik wil; na 1 opmerking heb je het toch al fout gedaan bij alle bokkers.

Dus mijn hele 'status' zoals iemand net al zei (alleen in andere woorden, geloof dat het XoNo was, waar IK helemaal niks tegen heb, want IK ken haar niet PERSOONLIJK)

dus ach... kan toch best wel....

Gelukkig zijn er nog mensen die mij WEL PERSOONLIJK kennen en ook mijn reactie OPVATTEN zoals ik hem BEDOELT had

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:13

dondahsteen schreef:
BOEIEND!! iedereen is wel is chagerijnig! DOE GEWOON NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker banketstaaf voor shanna!
STOPPEN NUUU!!!!!!!!!!

XxX Roos

Ook al sta je op het punt van ontploffen van het chagerijnig zjin virus dan kan je toch nog wel normaal uitleggen waarom je met een dubbele teugel rijd?
Ow ja je caps lock staat AAN! Schijnheilig

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:15

XoNo schreef:
Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.

Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.

Ten eerste, ben ik érg benieuwd naar een paar foto's van jouw paard. Zeker sinds jullie het allemaal zoveel beter schijnen te weten. Erg knap hoor.

Dubbele teugel brengt zo zijn voordelen met zich mee. Dat jij dan niet weet wat het nut ervan is, betekent nog niet dat de uitleg van Shanna nergens over gaat? Misschien volgende keer even wat meer kennis en informatie opdoen voordat je zulke reacties plaatst.
Ik heb ook een aantal keer met dubbele teugel op een wedstrijd gereden. Nooit geen reacties op gehad, maarja ik heb dan ook geen foto's op bokt achteraf geplaatst. Of misschien zijn ze ook een stukje verder in Noord Holland met dat betreft.... achja, wie zal het zeggen.

En hoezo heeft ze zich 'te kijk gezet' in dit topic? Vindt je het ook maar niet een beetje vreemd na al die ongenuanceerde berichten die hier geplaatst worden?
En mogen mensen zichzelf niet ophemelen? Als je het zelf niet doet, wie doet het dan voor je? Dat noemen ze zelfvertrouwen, wat overigens hier weer voor arrogantie aangezien wordt. Mensen kunnen er schijnbaar niet tegen dat sommige personen wél een goede eigendunk en zelfbeeld van zichzelf hebben. Toppie hoor Shanna! Juist met die instelling bereik je wat! Al dat gemuts, heb je helemaal niets aan.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:16

Mooie foto's en een mooi resultaat!

Ik vind dat je zelf mag beslissen of je met stang en trens (dubbele teugel) mag rijden. Ik heb meer topic's van je gezien o.a. de Welsh K hengst, waar is zag dat je het ook zonder kan.

Echt mooi! Succes met Boas!