stalleke schreef:Stang en Trens zie je vaker en is wat normaler dan een dubbele teugel
En de pennymeisjes dan?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
stalleke schreef:Stang en Trens zie je vaker en is wat normaler dan een dubbele teugel
Shanna16 schreef:Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet?
PS: Daan bedankt
Shanna16 schreef:Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet?
dondahsteen schreef:beetje off topic!!! WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!!? LAAT DER GEWOON LEKKER RIJDEN!!!!!!!!! HET GAAT TOCH GOED?!?!!!!!!!!!!!!!!!
Danielle14 schreef:Uhm sorry hoor maar als hier iemand
absoluut niet
arrogant is is t Shanna wel..
Ze heeft al een paar x gevraagd of jullie willen ophouden met commentaar blijven geven op hoe ze reageerde.. Kunnen we hier nu allemaal mee stoppen? Voor Shanna is dit echt niet leuk! Al genoeg mensen hebben nu al gezegd dat ze t raar vinden dat ze zo reageerd en dat weet ze nu onderhand ook wel!!
dondahsteen schreef:beetje off topic!!! WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!!? LAAT DER GEWOON LEKKER RIJDEN!!!!!!!!! HET GAAT TOCH GOED?!?!!!!!!!!!!!!!!!

Margon schreef:dondahsteen schreef:beetje off topic!!! WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!!? LAAT DER GEWOON LEKKER RIJDEN!!!!!!!!! HET GAAT TOCH GOED?!?!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het hele topic even doorleest; het ging erom hoe Shanna erop reageert als 2 mensen vragen waarom ze met dubbele teugel rijd!
Danielle14 schreef:Misschien hadden al meedere mensen op wedstrijd het gevraagt over die teugels dat ze er een beetje gek van werd.. En dat ze boos reageerde.. Als ik 100x dezelfde vraag stel aan iemand wordt die persoon er ook gek van dat weet ik zeker!! Dus:
AJB KAP MET DIE ONZIN Bedankt
Margon schreef:dondahsteen schreef:beetje off topic!!! WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!!? LAAT DER GEWOON LEKKER RIJDEN!!!!!!!!! HET GAAT TOCH GOED?!?!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het hele topic even doorleest; het ging erom hoe Shanna erop reageert als 2 mensen vragen waarom ze met dubbele teugel rijd!
Shanna16 schreef:
En de pennymeisjes dan?
XoNo schreef:
Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?
Lijkt me heel duidelijk dus dat Bo er wel beter op loopt! XoNo schreef:
Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.
MacavityL schreef:Shanna16 schreef:Je vraagt iemand die met Stang en Trens rijdt toch ook niet waarom die dat doet?
ja hoor, dat wordt ook gedaan en gebeurt wel vaker (bijvoorbeeld
hier), maar daar geeft de topicstartster er op een normale manier antwoord op.
Kaja schreef:Shanna16 schreef:
En de pennymeisjes dan?
Lekker doorgaan zo Shanna...
Wordt je vast populair....![]()
![]()
dondahsteen schreef:BOEIEND!! iedereen is wel is chagerijnig! DOE GEWOON NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker banketstaaf voor shanna!
STOPPEN NUUU!!!!!!!!!!
XxX Roos
XoNo schreef:Hoe moeten de mensen hier op Bokt dat weten? Als ze dan al wat geïrriteerd uit de hoek had gekomen, dan had ze na haar antwoord op de vraag van Nadine ook wel haar excuses aan mogen bieden voor haar achterlijke antwoord.
Shanna: Om je even uit de droom te helpen en voor je volledig naast je schoenen gaat lopen: je pony loopt netjes, maar ZO netjes ook niet! Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zichzelf ophemelen.
Ik ben dan westernruiter, maar ik snap je uitleg over die dubbele teugel ook niet helemaal. Een dubbele teugel aan één en hetzelfde bit...dat lost toch nog geen hol op?
Ik had eerder wel een normaal beeld van je, leuke meid, kan lekker rijden, maar je hebt jezelf goed te kijk gezet in dit topic.