Zo te zien heeft hij er ook gewoon lol in...En die frontriem... smaken verschillen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zo te zien heeft hij er ook gewoon lol in...
Shanna16 schreef:fresco schreef:Eigen zonde dat zo'n combinatie niet aan start kan komen...
Kon je hem maar starten, dan zou ik zeggen: Op naar het A-kader!
Succes met hem!
Dat mag ik sowieso niet meerWord nl. al 18.
Na mijn stage pak ik hem waarschijnlijk weer op, dat is dus (helaas pas) in Juli...
fresco schreef:
Oeps, sorry!
Ik dacht dat je 16 ofzo was....foutje...
!! 

Hij loopt ook echt super
love_sodera schreef:als k n D pony had en die kreeg n veulentje weet ik al wie dr vader zou worden!!
. jij laat je merrie eerst een veulen krijgen en daarna kies je de vader?

wat een pracht hengst!AnnaBabs schreef:love_sodera schreef:als k n D pony had en die kreeg n veulentje weet ik al wie dr vader zou worden!!
Sorry even offtopic, maar hier moest ik zo om lachen. jij laat je merrie eerst een veulen krijgen en daarna kies je de vader?
![]()
Goh als het zo makkelijk zou zijn 
Krap 1.50
Alleen ik vin dat je een beetje arro overkomt
moet je niet denken dat ik je stom vin of zo.. want ik vin je een hele leuke combi en mooi rijde!!
Dikke kuss
mij!! pandoer schreef:Heeey Shanna, mooie Combi!![]()
en je rijd goed!![]()
moet je niet denken dat ik je stom vin of zo.. want ik vin je een hele leuke combi en mooi rijde!!
![]()
Dikke kuss
mij!!
pandoer schreef:Heeey Shanna, mooie Combi!![]()
en je rijd goed!![]()
![]()
Dikke kuss
mij!!
AnnaBabs schreef:love_sodera schreef:als k n D pony had en die kreeg n veulentje weet ik al wie dr vader zou worden!!
Sorry even offtopic, maar hier moest ik zo om lachen. jij laat je merrie eerst een veulen krijgen en daarna kies je de vader?
![]()
Ontopic:
Wat een ontzettend gaaf beest! je rijd hem echt heel erg goed! Keep up the good work!
wat ben ik tog aardig( dit komt zo vrij penny over maar ik ben niet zo heel erg penny hoor... valt mee
) love_sodera schreef:
neehee, k had n Dpony, en als die n veulentje kreeg mocht dit beestje de papa zijnwat ben ik tog aardig( dit komt zo vrij penny over maar ik ben niet zo heel erg penny hoor... valt mee
)
ik vond alleen jouw zin zo grappig geformuleerd 
AnnaBabs schreef:love_sodera schreef:
neehee, k had n Dpony, en als die n veulentje kreeg mocht dit beestje de papa zijnwat ben ik tog aardig( dit komt zo vrij penny over maar ik ben niet zo heel erg penny hoor... valt mee
)
Haha ja ik snapte hem wel hoorik vond alleen jouw zin zo grappig geformuleerd
!!!love_sodera schreef:hihi ik lees m nu over, en die 1e zin van mij klopt grammaticaal nie helemaal neej!!!
hihi normaal maak k zulke fouten niet...
Ik vond hem leuk bedacht en ik ga hem onthouden hoor!
wel jammer dat ie idd wat lang in de rug is , maar ik vind je heel netjes zitten hoor!