Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xXDjuukiejXx schreef:Leuke paardjes,
Alleen; Volgensmij is dat zadel te groot op Soraya Bint Djafa .. Je moet je onderbenen meer naar achtere plaatsen (buigen).. Handjes rechtop houden en geen centjes zoeken
* Houd haar mond dicht over het gevaarlijke van de rode schoenen *
!

machie schreef:sorry, maar ik vind het er alles behalve uitzien. Het paard loopt met een weggedrukte rug. De zit erop alsaf je in een stoel zit ipv op een paard. (lessen?) Je rijdt door een modderpoel, zeer gevaarlijk, de kans op glijpartijen is zo erg groot! Zonder ruiter gaat het wel, maar met ruiter.... De omheining is ook niet je van het...
Al met al vind ik dat je hier onverantwoord bezig bent...
Over het in de stal erop zitten zeg ik niks, dat vind ik niet zo erg. Maar ik vind dat als je gaat rijden, je wel moet zorgen dat je kleding en tuig inorde is. Dus geen te groot zadel op het paard, dat ligt verkeerd, en geeft dus drukplekken. Je schoenen... Als de valt is er een vergrote kans dat je blijft hangen in een beugel omdat je voet zo makkelijk kan doorschieten. Hoe mensen rijden moeten ze zelf weten, maar ik vind veiligheid voor mens EN dier zeer zeker wel van belang!
miepmiep schreef:Afgezien van de andere onverantwoordelijkheden die hier al een keer of 70 genoemd zijn (bladiebla), heb ik volgens mij maar 1 reactie gezien op het feit dat je een veulen los laat huppelen in een bak met zo'n omheining!
Dat vind ik echt niet kunnen! Met die andere zaken breng je vooral jezelf in gevaar. Naar als er wat gebeurt, maar toch echt je eigen schuld *ziet ruiter ondersteboven achter het paard aangesleept worden met voet in de beugel doorgeschoten, caploos hoofd al stuiterend op de grond*
Deze omheinig is gewoon gevaarlijk voor het veulen! Hij kan in zijn joligheid verstrikt raken in het lint, dat zo hangt te wapperen.
Snijwonden, gebroken benen, de schade kan niet te overzien zijn...
clowntje schreef:Verschrikkelijk. Zowel jouw verantwoordelijkheid als je rijsteil.
.

miepmiep schreef:Afgezien van de andere onverantwoordelijkheden die hier al een keer of 70 genoemd zijn (bladiebla), heb ik volgens mij maar 1 reactie gezien op het feit dat je een veulen los laat huppelen in een bak met zo'n omheining!
Dat vind ik echt niet kunnen! Met die andere zaken breng je vooral jezelf in gevaar. Naar als er wat gebeurt, maar toch echt je eigen schuld *ziet ruiter ondersteboven achter het paard aangesleept worden met voet in de beugel doorgeschoten, caploos hoofd al stuiterend op de grond*
Deze omheinig is gewoon gevaarlijk voor het veulen! Hij kan in zijn joligheid verstrikt raken in het lint, dat zo hangt te wapperen.
Snijwonden, gebroken benen, de schade kan niet te overzien zijn...
Arabian_Girl schreef:graag geen commentaar meer over het erop zitten in de stal en over t zadel![]()
ook niet over de wei we weten t nu ondertussen wel
? 
Citaat:nou van de levensgevaarlijke (volgens sommige) hengst

sorayalover1 schreef:Het zadel lag ook niet goed!!! Dit was niet ons eigen zadel maar om te passen! ZO moet ik het nu nog 10x zeggen? LEES DAN GOED! Sorry hoor maar lees eerst voordat je pas wat neerzet.
En nee ik zat ook niet goed want me beugels waren te lang en zadel lag niet goed

machie schreef:zie je wel in dan dat je onverantwoord bezig bent?
Hoe durf je..
(Sukkelt ondertussen in slaap
) Arabian_Girl schreef:*zucht* ze heeft er heel even mee gestapt om een foto te maken en voordat ze drachtig was paste hij wel beter.we weten t nu en zullen t nooit meer doen hoor!
en nu is het wel genoeg!
we vonden t zelf niet gevaarlijk dus daarom deden we t zo en het was maar voor een foto hoor!hij heeft daar geen uren gestaan!misschien 2 minuten en toen hebben we gelongeerd!