A.F.Gemini + Soraya Bint Djafa onder het zadel (arab) @work!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: A.F.Gemini + Soraya Bint Djafa onder het zadel (arab) @w

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:04

oke, het was niet slim.

klaar nu.

mooie arab, alleen loopt ie met zn hoofd niet ontspannen, vind ik he

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:39

xXDjuukiejXx schreef:
Leuke paardjes,
Alleen; Volgensmij is dat zadel te groot op Soraya Bint Djafa .. Je moet je onderbenen meer naar achtere plaatsen (buigen).. Handjes rechtop houden en geen centjes zoeken Knipoog

* Houd haar mond dicht over het gevaarlijke van de rode schoenen *

het zadel lijkt idd behoorlijk achterover te liggen en naar voren te schuiven

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 08:11

Het zadel lag ook niet goed!!! Dit was niet ons eigen zadel maar om te passen! ZO moet ik het nu nog 10x zeggen? LEES DAN GOED! Sorry hoor maar lees eerst voordat je pas wat neerzet.
En nee ik zat ook niet goed want me beugels waren te lang en zadel lag niet goed

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:01

Typisch bokt dit" Gestoord !
Jezus mina, de kritiekgevers hier gaan me echt niet wijsmaken dat ze nog NOOIT in de stal op een paard hebben gezeten.
Je hoeft het hier zeker niet mee eens te zijn, maar om haar rijstijl "verschrikkelijk" te noemen is erg overdreven hoor!

Ben benieuwd hoe ze zelf rijden maar goed... Lips are sealed

Natuurlijk moeten er punten verbeterd worden maar ze heeft nog alle tijd, en leuke ( verzorg ??) paardjes dus niet zo zeuren hierzo!
Laatst bijgewerkt door noukske op 13-04-05 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

HaffiejGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:03

hahaha wat lief

leuk veulen ook
'
Groetjes Mylene

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 09:22

sorry, maar ik vind het er alles behalve uitzien. Het paard loopt met een weggedrukte rug. De zit erop alsaf je in een stoel zit ipv op een paard. (lessen?) Je rijdt door een modderpoel, zeer gevaarlijk, de kans op glijpartijen is zo erg groot! Zonder ruiter gaat het wel, maar met ruiter.... De omheining is ook niet je van het...

Al met al vind ik dat je hier onverantwoord bezig bent...

Over het in de stal erop zitten zeg ik niks, dat vind ik niet zo erg. Maar ik vind dat als je gaat rijden, je wel moet zorgen dat je kleding en tuig inorde is. Dus geen te groot zadel op het paard, dat ligt verkeerd, en geeft dus drukplekken. Je schoenen... Als de valt is er een vergrote kans dat je blijft hangen in een beugel omdat je voet zo makkelijk kan doorschieten. Hoe mensen rijden moeten ze zelf weten, maar ik vind veiligheid voor mens EN dier zeer zeker wel van belang!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:19

Afgezien van de andere onverantwoordelijkheden die hier al een keer of 70 genoemd zijn (bladiebla), heb ik volgens mij maar 1 reactie gezien op het feit dat je een veulen los laat huppelen in een bak met zo'n omheining!

Dat vind ik echt niet kunnen! Met die andere zaken breng je vooral jezelf in gevaar. Naar als er wat gebeurt, maar toch echt je eigen schuld *ziet ruiter ondersteboven achter het paard aangesleept worden met voet in de beugel doorgeschoten, caploos hoofd al stuiterend op de grond*

Deze omheinig is gewoon gevaarlijk voor het veulen! Hij kan in zijn joligheid verstrikt raken in het lint, dat zo hangt te wapperen.
Snijwonden, gebroken benen, de schade kan niet te overzien zijn...

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 11:51

machie schreef:
sorry, maar ik vind het er alles behalve uitzien. Het paard loopt met een weggedrukte rug. De zit erop alsaf je in een stoel zit ipv op een paard. (lessen?) Je rijdt door een modderpoel, zeer gevaarlijk, de kans op glijpartijen is zo erg groot! Zonder ruiter gaat het wel, maar met ruiter.... De omheining is ook niet je van het...

Al met al vind ik dat je hier onverantwoord bezig bent...

Over het in de stal erop zitten zeg ik niks, dat vind ik niet zo erg. Maar ik vind dat als je gaat rijden, je wel moet zorgen dat je kleding en tuig inorde is. Dus geen te groot zadel op het paard, dat ligt verkeerd, en geeft dus drukplekken. Je schoenen... Als de valt is er een vergrote kans dat je blijft hangen in een beugel omdat je voet zo makkelijk kan doorschieten. Hoe mensen rijden moeten ze zelf weten, maar ik vind veiligheid voor mens EN dier zeer zeker wel van belang!

miepmiep schreef:
Afgezien van de andere onverantwoordelijkheden die hier al een keer of 70 genoemd zijn (bladiebla), heb ik volgens mij maar 1 reactie gezien op het feit dat je een veulen los laat huppelen in een bak met zo'n omheining!

Dat vind ik echt niet kunnen! Met die andere zaken breng je vooral jezelf in gevaar. Naar als er wat gebeurt, maar toch echt je eigen schuld *ziet ruiter ondersteboven achter het paard aangesleept worden met voet in de beugel doorgeschoten, caploos hoofd al stuiterend op de grond*

Deze omheinig is gewoon gevaarlijk voor het veulen! Hij kan in zijn joligheid verstrikt raken in het lint, dat zo hangt te wapperen.

Ben het met beide bovenstaande reacties eens !!

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:13

Wat een onzinnige discussie... ga eens na hoeveel mensen de stigbeugelriemen onder de zweetbladen dragen.. bedenk je eens in wat dat voor gevolgen zou hebben..... Cool

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:15

stijgbeugelriemen pardon Haha!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:34

clowntje schreef:
Verschrikkelijk. Zowel jouw verantwoordelijkheid als je rijsteil.
.

lekkere opmerking zeg.
by the way als je zoiets zegt zie dan dat je weet hoe je het woord rijstijl moet schrijven.

on topic; ik vind het mooie paarden. die hengst is mooi en het paardje waar je opzit ook.
het geeft niet dat haar hoofd niet naar beneden is, sommige arabieren zijn daar wat moeilijker mee, heb het zelf al ondervonden.
je trekt haar tenminste niet in de krul!

nog veel succes en plezier!

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 12:44

Over het in de stal erop zitten zeg ik niks, dat vind ik niet zo erg.
Maar ik vind dat als je gaat rijden, je wel moet zorgen dat je kleding en tuig inorde is. Dus geen te groot zadel op het paard, dat ligt verkeerd, en geeft dus drukplekken. Je schoenen... Als de valt is er een vergrote kans dat je blijft hangen in een beugel omdat je voet zo makkelijk kan doorschieten. Hoe mensen rijden moeten ze zelf weten, maar ik vind veiligheid voor mens EN dier zeer zeker wel van belang!
[/quote]

sjonge hebben we wer geluk gehad zeg !!! Rolleyes

en over al het niet dikgedrukte tekst,sjonge jonge horen we ook voor het eerst ...* zucht * sommige mensen leren het nooit.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:09

Wat een ontzettend gekat zeg in dit topic, kan dat ophouden? Het is niet nodig om met +- 3 man de topicstarter te komen verdedigen, dat kan ze goed zelf zie ik al. Dat er commentaar komt als je zonder rijkleding met een slecht passend zadel gaat rijden en daarvan de foto's op Bokt zet, had je misschien zelf ook kunnen inschatten.

Gouden regel: wil je geen commentaar, zet geen foto's op Bokt. Wil je commentaar op je rijstijl (daar zet je toch foto's voor op HAW) zorg dan dat er geen dingen erg van je rijstijl afleiden.

Kan er vanaf nu on topic gereageerd worden? Dus enkel op de foto's en niet op hoe ontzettend 'bokterig' de reacties van mensen die tips en opmerkingen geven dan wel niet zijn? Dank u.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:14

miepmiep schreef:

verder nog iets om je druk over te maken????
het lint btw dat hangt te wapperen is daar ook voor bedoeld!!!!!
zodat hij t stroomdraad ziet Slapen
als je eens goed zou kijken zie je ook dat het van dat plastic rood witte lind is dat wappert!!!! zodat hij alles goed kan zien!

verder vroeg iemand naar de afstamming
nou van de levensgevaarlijke(volgens sommige personen) hengst
Vader: A.F.Kylian(Anthal x Mu Yetla x Mufag)
Moeder:Mirkana
VM: Mirok Monpelou
MM: Matrioshka (vm. Antey)

van de merrie
moeder fahrida
vader c.d.djamal
opa hassan s van flaxman arabians
ze is egyptisch

nou het veulen is van hun

graag geen commentaar meer over het erop zitten in de stal en over t zadel Slapen
ook niet over de wei we weten t nu ondertussen wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:38

Arabian_Girl schreef:
graag geen commentaar meer over het erop zitten in de stal en over t zadel Slapen
ook niet over de wei we weten t nu ondertussen wel

Kan ik hieruit de conclusie trekken dat je dus gewoon helemaal geen commentaar meer wilt ofzo Clown?

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:06

geen commentaar op dat t allemaal niet goed is wat al1000 x is gezegd!!! over dat er een veulen losloopt en over het in de stal erop zitten.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 18:43

zie je wel in dan dat je onverantwoord bezig bent?

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:13

Citaat:
nou van de levensgevaarlijke (volgens sommige) hengst

We zeggen niet dat ie gevaarlij is hé.. We zeggen "DAT" het gevaarlijk is als je op een "jonge" hengst gaat zitten..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:16

sorayalover1 schreef:
Het zadel lag ook niet goed!!! Dit was niet ons eigen zadel maar om te passen! ZO moet ik het nu nog 10x zeggen? LEES DAN GOED! Sorry hoor maar lees eerst voordat je pas wat neerzet.
En nee ik zat ook niet goed want me beugels waren te lang en zadel lag niet goed

gewoon een nieuwschierig vraagje dan.. als je wist dat het zadel niet goed past, waarom rij je er dan mee?

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:21

*zucht* ze heeft er heel even mee gestapt om een foto te maken en voordat ze drachtig was paste hij wel beter.we weten t nu en zullen t nooit meer doen hoor!
en nu is het wel genoeg!
we vonden t zelf niet gevaarlijk dus daarom deden we t zo en het was maar voor een foto hoor!hij heeft daar geen uren gestaan!misschien 2 minuten en toen hebben we gelongeerd!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:13

mooie arabjes zeg
schattig veulentje

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:14

machie schreef:
zie je wel in dan dat je onverantwoord bezig bent?

Wat verschrikkelijk overantwoord zeg... Slapen Hoe durf je.. Slapen (Sukkelt ondertussen in slaap Bloos )

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 20:56

rijden met een niet goed passend zadel is funest voor de rug van het paard!

Maarja, jij weet toch alles beter...

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:58

alles is al gezegd, ik sluit me daar ook volledig bij aan...

dit topic heeft verder denk ik niet zo veel zin meer, aangezien de topic-startster geen kritiek meer wilt op rijtechniek, rijbak, loslopende paarden, en overige zaken. (en volgens mij is dit forum daar voor bedoelt...) Misschien voortaan je foto's op ITP zetten, daar gaat het meer om je paard laten zien, dan om de technieken enz.

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 11:26

Arabian_Girl schreef:
*zucht* ze heeft er heel even mee gestapt om een foto te maken en voordat ze drachtig was paste hij wel beter.we weten t nu en zullen t nooit meer doen hoor!
en nu is het wel genoeg!
we vonden t zelf niet gevaarlijk dus daarom deden we t zo en het was maar voor een foto hoor!hij heeft daar geen uren gestaan!misschien 2 minuten en toen hebben we gelongeerd!

nou ik zie toch echt een draf foto er tussen zitten

maar dat is alleen een opmerking hoor

geen commetaar daar houden jullie blijkbaar niet zo van dus hou ik me maar in Tong uitsteken