Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

..Je rijd hem echt super netjes, zelfs met de bloopers
!!*voor zover je dit bloopers kunt noemen
kadans16 schreef:Barbara_m schreef:Heeft dit paard vroeger met iemand anders ook Z gelopen (een Limbo man?) Ik kan hem me namelijk herinneren van de Almelose Ruiterdagen...
Yep helemaal goed! Hij was eerst van mn trainer.Die reed er Z2 mee in Almelo.Toen kreef ik hem.Dit jaar gaan we weer en dan in het Z1!
Oo ja voor degenen die vroegen naar de ''brave'' dressuurfoto's van kadans kijk maar hier : viewtopic.php?f=10&t=385619

BBreedveld schreef:Ik reageer anders nooit op bokt, maar hiervoor maak ik een uitzondering....
Wat heb jij een onwijs, gigantisch, geweldig mooi paard zeg! Wat een beauty! En dan ook nog zo'n kleur....WAUW!

maarre.. dan moet je wel goed gek zijn
kadans16 schreef:griebels schreef:Ahum, je hebt mij en mijn vriend ook nog gemeet
Ooooow hahaha ik was me al aan het afvragen wie jij dan op bokt wasHaha griebels..
Ja inderdaad, was gezellig
Barbara_m schreef:(dattie op Almelo nog hengst was bedoel ik he, ff voor de duidelijkheid)
)

Barbara_m schreef:Suc6 ermee bij de junioren, en ik zal je wel zien op Almelo. Heb jij m nu in je bezit, of issie nog van je trainer?
Stanleytje schreef:Is dat Kadans van manege Venlo toevallig?![]()
Heb daar gereden nu niet meer.
Mooi paard en hele mooie kleur.![]()
Is dat bonny die af en toe het beeld dooor komt lopen?