Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lovelygirly schreef:aah leuke fotos
leuk toch een fan van je paard
Wel een leuk stel![]()
maar wat is die dik ?![]()
vet mooie hals zit erop!!
is zo'n gaaf beest niet hardstikke sterk?

..Maar dik is ie echt niet
kimmie261 schreef:nee,hij maakt zich helemaal niet sterk,hij wil TE graag voor je werken,en is alleen maar heel lief.

en zit ook nog is als een huis. frappa schreef:Het is ook echt een heerlijk paard om te rijden en ik kan dat beamen, ontzettend lief, niet sterk en werkt echt graag voor je.en zit ook nog is als een huis.
kimmie261 schreef:nou heb even de tussenstand genomen,49% zegt hem te dik te vinden,
51% vind hem niet te dik...
dus maestro op honger dieet of juist niet????

!
? ) ! 
. kimmie261 schreef:maar jij woont niet om de hoek!!![]()
we gaan nog weleens een meeting houden ofzo,of een feestje hier..voor de maestrofans
hahahaha
dank je wel!!!!wordt er verlegen van....kimmie261 schreef:tadaa,maestro MET manen....(ik moest erg zoeken,ik vond de kant met manen ook lelijk dus heb er bijna geen foto's van gemaakt)
dit was vorig jaar mei,toen stond hij na zijn peesblessure voor het eerst in de wei.
(foto's)
vet gaat niet alleen op de buik zitten, zo'n speknek is ook zeker niet gezond.. het is wel mooi, maar als hij een jaartje of 18 is ben je er niet zo blij meer mee denk ik (je hebt veel meer kans op artrose/gewrichtsproblemen, hoefbevangenheid, ga zo maar door).
mijn haflinger heeft ongeveer de bouw/aanleg van jouw meastro, en als ik niet uitkijk heeft zij ook zo'n speknek.. maar zij heeft er nu op haar 18e wel veel last van dat ze zo veel te dik is geweest vroeger. ik vind jouw paard er op de laatste foto's een stuk beter uit zien. Dit bedoel ik zeker niet negatief/afkrakend maar meer omdat ik nu zelf mee maakt wat overgewicht (ook bij paarden) kan veroorzaken!