ik ook weer eens op een paard :)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyMeissie

Re: ik ook weer eens op een paard :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:36

yeahh wat een sfeertje zeg...

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:39

stomuh wijfuh hea dat ze kunnen gaan zeuren over zo`n lief skattig mooi paard. Heej zit je niet op msn maar wel op bokt?

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:11

Skipperke schreef:
noortje schreef:
dat jentel vooruit is gegaan komt grotendeels door haar. het komt niet zo maar uit de lucht vallen en een paard denkt echt niet ik ga vandaag maar eens beter lopen..

Door 2 keer op een paard te gaan zitten?
Droom lekker verder, een 'verpest' paard laat je niet weer goed lopen door er 2 keer op te gaan zitten.
Het zou eerder grotendeels door de eigenaar komen, als het al zo erg was dat een Z springpaard geen normaal B proefje kon lopen, dan door Lissy.

oke heb het misschien iets verkeerd gezegd.. ik bedoel te zeggen dat het paard sinds het een nieuwe eigenaresse heeft best beter is kunnen gaan lopen je ziet ook op de foto's dat het er goed uit ziet.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:02

Gelooft iedereen het nou of ben je nou zo eigenwijs????? Nou ja het is een super paard en als je dat niet vind moet je op houden te zeuren en hier niet mee rnaar kijken! Boos!

Skipperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:54

noekiejj schreef:
Gelooft iedereen het nou of ben je nou zo eigenwijs????? Nou ja het is een super paard en als je dat niet vind moet je op houden te zeuren en hier niet mee rnaar kijken! Boos!

Misschien beter lezen en zelf niet zo zeuren?
Niemand zegt dat er wat met het paard is.
Bekijk mijn eerste reactie, eerste zin, dan nog maar eens...
Citaat:
Leuk paardje

Volgens mij wordt er weinig commentaar op het paardje zelf gegeven, maar op de verhalen er omheen.
Hetzelfde met Livo als ik het goed gelezen en begrepen heb.

Lissy, dat was als reactie op Noortje.
Als je wat beter had gelezen, had je dat ook wel kunnen begrijpen.
Daarnaast, je zegt een paar keer, bel de eigenaresse maar als je me niet gelooft, ik heb nog nergens het nummer gezien? Clown

Noortje, uh, of je het nou anders bedoelde of niet, dat stond er niet, er stond heel wat anders...

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:56

hoe er soms van die lekkere discussies kunnen ontstaan he!!!!

is het zo of niet? das de vraag van vandaag.

ik vind het een leuk paard, ziet er netjes uit.

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:23

hoi hoi

ik ben heidi, de eigenaar van... Romy (de fjord) en van jentel (de mooie vieze schimmel) Haha!
Leuk om van alles te lezen en te horen hoe iedereen weet hoe mijn paard in elkaar zit!
Ik zal even de verhalen uit de wereld halen.
Ik heb jentel voor 1.5 jaar terug gekocht van een handelaar..
die handelaar heeft haar op stal gehad en ik ben dus de derde eigenaar..
De eerste eigenaar was een springruiter. die heeft haar gefokt en gereden tot l dressuur.
Hij had de punten nodig om te gaan springen en dat is hem ook gelukt..
Jentel is gekomen tot de Z.
Toen ze bij ons kwam..Was het echt een houten plank, en was erg sterk.
Maar door het rijden en vooral terug rijden werd ze wat makelijker in de hand...
Dat was voor ons het begin..
Na veel trainen ging ze de goeie kant op.. maar als je een paard traint betekend dat je er ook bijna dagelijks mee bezig moet zijn..Op een gegeven moment bleef ze stil staan op een bepaald niveau, werd sloom en ging erg in verzet...
Na bezoek van dierenarts bleek ze een luchtwegaandoening te hebben.. erg hardnekkig!!
Na 3 maanden stil te hebben gestaan omdat we haar niet mochten rijden. Waren we BIJNA weer terug bij af.. maarre een B proefje kon ze makelijk lopen..
Na die maanden het weer opgepakt en wat ik net al vertelde het kost erg veel tijd om je paard te trainen..
En anouck heeft haar ook af en toe gereden puur voor de conditie..en dat kan absoluut geen kwaad..
Daarom heb ik lissy hier om samen dit paard te brengen na een hogere klasse.. paard is erg slim (vader recruut) en pakt alles erg snel op!
hopen dat jullie het nu een beetje snappen..
En anders hoor ik graag een reactie..
Maar ik moet zeggen... lissy doet erg haar best en jentel is met sprongen vooruit gegaan. Knipoog groetjes Heidi