Frannie schreef:marahorse schreef:raar dat het paardje nu nog maar 3 maand? onder het zadel is. toen ik daar vorig jaar is ging kijken reden ze er ook al op....
ook op die haflinger (2,5jaar) waar ze al 1 jaar opreden en niet willen luisteren dat het te vroeg is gewoon rijden, want de moeder kwam ons achterna dat haar dochters reden wanneer ze wouden
WABLIEF???? DIT PIK IK NIET!!! DIT IS BULLSH*T!!! HOE DURF JE DIT VERHAAL UIT JE DUIMEN TE ZUIGEN!!!! IK BERIJD HAAR PRECIES 1 MAAND EN 1 WEEK EN DAARMEE UIT!! HOE GEMEEN MIJ TE BESCHULDIGEN! ik weet heus wel wanneer een paard mag bereden worden! hou je mond!
TOen was jij het niet toen was het een of andere stefanie, die daar overigens zijn weggegaan...omdat ze de werking beu waren van die jonge beestjes

weet ook ni meer wie ik moet geloven.Maar als er nu al meerdere mensen zeggen dat het daar echt niet goed is...ik vind het zoiezo onverstandig een paard te laten inrijden door iemand die nog maar 5 jaar rijd( geen belediging Frannie,dat is al heel wat ervaring) maar ik vind het niet genoeg voor zon jong paardje.En ja...ik ben benieuwd hoe dit evolueert. 

Ik weet net zoals velen van jullie echt niet meer wie hier de waarheid spreekt.