*het enigste vind ik dat de amazone soms een tikkeltje scheef zit de beenligging+handhouding soms niet helemaal super is....
maarja we zijn niet allemaal perfect
nogmaals; jullie vormen echt een kwijl combinatie
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Belli schreef:Hoi hoi
ik ga (denk ik) voor één van de eerste keren akkoord met Quijosavan.
(maar QS ze voelde zich helemaal niet aangevallen hoor, denk ik:))
maar iig, ik vind de houding ook niet fantastisch,maar ja daar heb je een goede rebound opgegeven toedeledoki!
Ik heb het nu eenmaal anders geleerd, dus is het normaal dat we daarop reactie geven, niet?
), maar helaas....
Mooie combinatie ook. Verder mijn complimenten aan de fotograaf! Belli schreef:Dit is een erg kleine en onduidelijk verre foto, maar je ziet makkelijk wat ik bedoel! En het paard op de foto loopt Psg, bijna Gp
xxx
http://users.telenet.be/isabelledumorti ... .jpg[/img]
als je ziet wat ik bedoel geef dan graag reactie, anders zoek ik een andere!
xxx
.Inderdaad houdt jij je paard wat meer op druk/aan elkaar.Ik vind het mooi en krijg les [rien van der schaft]om hem heel licht en met zelfhouding te laten lopen.
Toedeledoki schreef:Oja, ik rijd Rebel ook wel rond, laag en diep los hoor, maar ook weer met weinig druk.Zón 20 minuten en daarna oprichten door met zit en been meer verzameling te vragen.
Laat ik op een eventuele volgende fotosessie wel zien.

Belli schreef:Dit is een erg kleine en onduidelijk verre foto, maar je ziet makkelijk wat ik bedoel! En het paard op de foto loopt Psg, bijna Gp
xxx
http://users.telenet.be/isabelledumorti ... .jpg[/img]
als je ziet wat ik bedoel geef dan graag reactie, anders zoek ik een andere!
xxx

) en toen ik de videobeelden terugzag vond ik het hele plaatje er inderdaad een stuk meer 'af' dan voorheen.
Ik kijk zeker ernstig, op wedstrijd juist niet, dan lig ik altijd dubbel van het lachen.

QuijoSavan schreef:
Bedankt Belli,
als je foto's plaatst moet je kritiek verwachten en moet je dat accepteren en tegen niet gaan vechten. Iedereen leert het anders, iedereen doet het anders.
Lees, denk en bepaal wat je ermee doet. Een bedankje over het commentaar wat je misschien weer beter maakt kan er zeker bij.
Je hebt ruiters die weinig hebben behaalt en beter rijden dan ruiters die jaren lang op Z paarden rijden. Sommige hebben pech dat ze niet hoger komen door dezelfde pech (blessures of privé omstandigheden) of juist niet de pech om het beste uit de jongste te halen. Het is maar hoe je het bekijkt. Als weet/snapt wat ik bedoel...![]()
Rebel heb ik overigens als tweejarige gekocht en zelf opgeleid, door zijn leeftijd en stokmaat voor weinig geld gekocht.En ik les pas sinds januari bij Rien, daarvoor heb ik heel weinig les met Rebel gehad.Dit is niet om mezelf een pluim te geven, maar om aan te geven dat je niet kan oordelen aan de hand van een foto.Maar misschien proef ik weer het verkeerde uit je verhaal, ik snap dan alleen niet waarom je het vertelt en zo klein schrijft.