Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

kimmy schreef:Het feit is dat Ymke (terecht) trots is op haar paard. En wie is dat niet op zijn eigen paard?? Ik vind mijn paard ook het einde, maar dat wil niet zeggen dat een Anky een Mirk wil hebben
Dressuurtopper wel of niet, voor Ymke is Hiawatta wel een dressuurtopper en ik denk dat ze aan Hiawatta een heel leuk paard heeft om te leren! Ik denk dat Ymke leergierig is!! En de B staat voor BEGINNEND!!! Ymke zet hem op, op je wedstrijd! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen
lies schreef:Wat ik jammer vind is dat er gewoon glashard gelogen wordt over het niveau van het paard. Toen je hem kocht zei je dat ie de oefeningen van het Z kende. Lijkt mij heel wat anders dan daadwerkelijk Z2 te hebben gelopen.
Wat meer bescheidenheid zou je sieren Ymke. Je topics hebben altijd als titel; 'Dressuurtopper zus' en 'Superdressuurpaard zo'. Valt best tegen als je dan de foto's bekijkt
Esther schreef:Ik zie dit liever dan iemand die kost wat het kost het paard snel hoog in de dressuur wil hebben lopen en daarbij het wezen paard volledig uit het oog verliest en het paard na een paar jaar naar de slager kan brengen!