Dressuurtopper in wedstrijdtraining!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

friesepaard

Re: Dressuurtopper in wedstrijdtraining!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:46

Leuk paardjuh!!
En supper mooi setje

suc-6 met je B-Wedstrijd

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 20:18

Waarom gaan mensen er foto;s op zetten die helemaal niet van toepassing zijn op dittopic, het heeft er verder toch niks mee te maken hoe jou paard loopt? Ik vind dit paard inderdaad ook te lang en te diep lopen, maar waarom moeten er dan foto's worden geplaats van een 2 maanden zadelmak paard dat ook te diep loopt?

en 'zelfs' die lopen beter, is dat niet beetje overdreven?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:52

vind het ook een beetje irritant om te zien dat mensen foto's gaan plaatsen van "kijk eens hoe goed ik ben"..

De reden waarom per PB, omdat dit een discussie is die nergens toe leidt. Het heeft geen nut om verder te discussieren over iets wat ik niet kan veranderen.. ik kan niet ineens deze foto's aanpassen.. dus waarom erover verder discussieren? Ik weet nu wel wat ik fout doe en wat ik beter kan doen, heeft geen nut om dat 10 keer te herhalen...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:29

T ziet er goed uit!

K vind wel dat hij erg op de voorhand loopt, ookal rijdt je hem laag en diep, de achterhand moet er wel goed onder blijven treden. Soms mist ie dat n btje.

Geeft verder nix, komt vanzelf wel goed!

Succes op je wedstrijden!!

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:32

Ziet er mooi uit Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:37

Ik bemoei me er ook nog even mee Sigaar

Ik vind het een leuk paard, maar zoals meerderen hebben gezegd is ie wat schraal en valt er nog een hoop te verbeteren. Daar zal ik verder niet op in gaan.

Wat ik jammer vind is dat er gewoon glashard gelogen wordt over het niveau van het paard. Toen je hem kocht zei je dat ie de oefeningen van het Z kende. Lijkt mij heel wat anders dan daadwerkelijk Z2 te hebben gelopen.

Wat meer bescheidenheid zou je sieren Ymke. Je topics hebben altijd als titel; 'Dressuurtopper zus' en 'Superdressuurpaard zo'. Valt best tegen als je dan de foto's bekijkt Scheve mond

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:02

Dat je een paard niet mooi vind dat een ding, maar ik vind niet je hem moet gaan beledigen!! Ieder paard is op zijn manier mooi!

Ik weet hoe het paard in de les loopt (rij in dezelfde les) en ik weet hoeveel moeite het kost dit paard netjes te laten lopen en hem daarbij te laten ontspannen, en het blijven natuurlijk foto's en momentopnames.

Ik vind de naam van een topic moet je soms een beetje speciaal maken, het is toch leuk als veel mensen naar je topic kijken of niet? En trouwens wat maakt het nu uit hoe iemand zijn topic noemt???

Ik denk ook dat deze discussie nergens naartoe loopt, iedereen heeft wel zijn zegje gedaan en steeds op hetzelfde blijven hakken heeft denk ik niet veel zin.

Zijn jullie het me eens of niet??? Ach gut

Ymke heel veel succes in Maasbree!! en tot dinsdag op de les

En ja we hebben wel een goede instructeur daar kan het echt niet aan liggen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:05

Het feit is dat Ymke (terecht) trots is op haar paard. En wie is dat niet op zijn eigen paard?? Ik vind mijn paard ook het einde, maar dat wil niet zeggen dat een Anky een Mirk wil hebben Haha!

Dressuurtopper wel of niet, voor Ymke is Hiawatta wel een dressuurtopper en ik denk dat ze aan Hiawatta een heel leuk paard heeft om te leren! Ik denk dat Ymke leergierig is!! En de B staat voor BEGINNEND!!! Ymke zet hem op, op je wedstrijd! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen Ja

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:50

Heel leuk je draait alleen heel erg je voeten naar buiten probeer je knieen tegen het zadel aan te drukken dan gaan je tenen vanzelf naar binnen

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 10:10

kimmy schreef:
Het feit is dat Ymke (terecht) trots is op haar paard. En wie is dat niet op zijn eigen paard?? Ik vind mijn paard ook het einde, maar dat wil niet zeggen dat een Anky een Mirk wil hebben Haha!

Dressuurtopper wel of niet, voor Ymke is Hiawatta wel een dressuurtopper en ik denk dat ze aan Hiawatta een heel leuk paard heeft om te leren! Ik denk dat Ymke leergierig is!! En de B staat voor BEGINNEND!!! Ymke zet hem op, op je wedstrijd! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen Ja

OK dan! Hier kan ik het volledig mee eens zijn. En als je de foto's vergelijkt met foto's die ze eerder geplaatst heeft vind ik dat ze vooruit gaan. Misschien niet zo snel als anderen dat doen in hun achtertuin (of dromen), maar wat is daar mis mee? Ik zie dit liever dan iemand die kost wat het kost het paard snel hoog in de dressuur wil hebben lopen en daarbij het wezen paard volledig uit het oog verliest en het paard na een paar jaar naar de slager kan brengen!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:16

lies schreef:
Wat ik jammer vind is dat er gewoon glashard gelogen wordt over het niveau van het paard. Toen je hem kocht zei je dat ie de oefeningen van het Z kende. Lijkt mij heel wat anders dan daadwerkelijk Z2 te hebben gelopen.

Wat meer bescheidenheid zou je sieren Ymke. Je topics hebben altijd als titel; 'Dressuurtopper zus' en 'Superdressuurpaard zo'. Valt best tegen als je dan de foto's bekijkt Scheve mond

100% mee eens!!!

Esther schreef:
Ik zie dit liever dan iemand die kost wat het kost het paard snel hoog in de dressuur wil hebben lopen en daarbij het wezen paard volledig uit het oog verliest en het paard na een paar jaar naar de slager kan brengen!

Gulden middenweg noemen ze dat.