hoog springen met shet, alleen met halster

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Re: hoog springen met shet, alleen met halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:44

En nou ik de filmpjes ook heb gezien, baal ik dat ie je niet de sloot in heeft gelanceerd! Vork

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:48

Ik heb hier maar 1 ding op de te zeggen; schaam je
behandel degene waar je van houdt, met hetzelfde respect waarmee jezelf behandelt zou willen worden.
Aangezien ik van mijn paardje hou, zou ik hem zoiets nooit aan,
(hij zou me dan trouwens ook lanceren)
Voel jij dan niks voor de schattige shet?

RRobijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:50

Verschrikkelijk Boos!
En ik weet precies hoe dat nu gaat: Ze gaan nu aan iedereen verhalen ophangen dat je niet me een Shet mag springen Rolleyes ONZIN!
Je kunt makkelijk met een Shet springen, ookal ben je best groot. Het gaat hier alleen over de manier waarop! En tja, hoe klein ook, en ik weet dat het de eigen keus is, maar een cap bij jullie soort mensen lijkt me wel noodzakelijk Nagelbijten / Gniffelen
Ter vergelijking:
Afbeelding

Afbeelding
Snappen jullie nu wat er bedoeld wordt? Pling

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:51

ik ben het met de meeste wel eens...
maar ik denk dat ze het nu toch wel vaak genoeg heeft gehoord hoor..
verder leuke shet Ja

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:54

Ik heb alle filmpjes gekeken, inderdaad dit moet niet mogen. Arme dier. Het eerste filmpje, hee hallo: het is een pony, geen turntoestel. Volgens mij heb je de verkeerde sport gekozen, ga alsjeblieft op turnen. Misschien kun je dan direct wat aan het geklapper van je onderbenen doen.

Wel een leuk shetje hoor, maar laat dat dier met rust zeg!

Vaak genoeg gehoord, dat denk ik niet. Als je wat bokt plaatst kun je reacties verwachten, dat moet je je van tevoren goed beseffen.
Laatst bijgewerkt door Morris op 27-03-05 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:56

RRobijntje, wat een goed voorbeeld heb jij geplaatst. Die shet heeft tenminste lol in z´n werk.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:56

RRobijntje schreef:
Verschrikkelijk Boos!
En ik weet precies hoe dat nu gaat: Ze gaan nu aan iedereen verhalen ophangen dat je niet me een Shet mag springen Rolleyes ONZIN!
Je kunt makkelijk met een Shet springen, ookal ben je best groot. Het gaat hier alleen over de manier waarop! En tja, hoe klein ook, en ik weet dat het de eigen keus is, maar een cap bij jullie soort mensen lijkt me wel noodzakelijk Nagelbijten / Gniffelen
Ter vergelijking:
[/img]

[img][/img]

zoals op de laatste foto met een shet gesprongen word vind ik helemaal best, ziet er leuk uit, beestje heeft er prezier in, ruiter kan fatsoenlijk rijden/springen, draagt een cap, heeft een wat stevigere hindernis die NIET langs een slootkant ligt... vraag me af of de TS wel eens heeft nagedacht dat als hetpaard naar de verkeerde kant uitwijkt dat ze in de sloot ligt met paard en al ... Scheve mond

zo mag je nog 100 ruiters hebben zoals op die onderste foto, maar helaas zijn er van die mensen zoals de TS die het springen met een shetlander weer een slechte naam geeft om het zo maar te noemen

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:01

Morris schreef:
Ik heb alle filmpjes gekeken, inderdaad dit moet niet mogen. Arme dier. Het eerste filmpje, hee hallo: het is een pony, geen turntoestel. Volgens mij heb je de verkeerde sport gekozen, ga alsjeblieft op turnen. Misschien kun je dan direct wat aan het geklapper van je onderbenen doen.

Vaak genoeg gehoord, dat denk ik niet. Als je wat bokt plaatst kun je reacties verwachten, dat moet je je van tevoren goed beseffen.

jah maar het is nu denk ik al een stuk of 25 x gezegd
en het lijkt me geen zin hebben om het nog vaker te herhalen als ze zich er toch niks van aan trekt...

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:02

I_love_noor schreef:
Morris schreef:

jah maar het is nu denk ik al een stuk of 25 x gezegd
en het lijkt me geen zin hebben om het nog vaker te herhalen als ze zich er toch niks van aan trekt...

Nou door mij is het maar 1 keer gezegd, en daar laat ik het bij. Wat anderen doen moeten zij zelf weten.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:03

meiske16 schreef:
@ japsie, volgens mij ben jij net zon persoontje als deze 2 meiden...liegen en mishandelen.... Scheve mond

ik kan me heeeeeeel erg vergissen, maar volgens mij bedoelt japsie dit cynisch en niet letterlijk
ik kan de filmpjes helaas niet zien, maar het meisje kan met zadel al niet blijven zitten, waarom in ***snaam proberen zonder zadel, stoer?? dacht het niet

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:05

ik sluit me aan bij iedereen die hierboven zo ongeveer heeft gereageerd op de manier hoe jij/dat andere meisje die pony over de hindernis schopt!
sorry maar ook ik vind dit echt niet kunnen... zoek een grotere verzorgpony en ga knap leren rijden... want dit ziet er gewoon weg niet uit! Lips are sealed

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:14

v0sj schreef:
Lijkt mij beetje enge hindernis, maar je ziet dat de Shet er zin in heeft

Hmm, hoe zie je dat dan? Dat laatste kan ik er namelijk niet van maken.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:16

Ik vind het niet gek dat je ervan af bent gevallen.. Als ik die pony was had ik mn ruiter die zo was ook laten zand happen.. Kan dan ook alleen maar zeggen eigen schuld dikke bult..

En voor de rest ben ik het eens met de rest..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:20

*ziet filmpjes nu ook.

Ik hoop toch echt dat je iets met het gegeven commentaar gaat doen.

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:22

luxje schreef:
meiske16 schreef:
@ japsie, volgens mij ben jij net zon persoontje als deze 2 meiden...liegen en mishandelen.... Scheve mond

ik kan me heeeeeeel erg vergissen, maar volgens mij bedoelt japsie dit cynisch en niet letterlijk

sorry denk toch dat japsie dit wel degelijk bedoeld
aangezien ze in een ander topic iemand met een goeie houding die 1.20 springt afkraakt omdat ze zonder cap rijdt en der houding was schijnbaar heel erg bagger...

dus bij die japsie zit volgens mij ook een steekje los...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:23

juline schreef:

sorry denk toch dat japsie dit wel degelijk bedoeld
aangezien ze in een ander topic iemand met een goeie houding die 1.20 springt afkraakt omdat ze zonder cap rijdt en der houding was schijnbaar heel erg bagger...

dus bij die japsie zit volgens mij ook een steekje los...

dat van dat steekje los lijkt me niet, alleen moet ze nog heel veel leren

voor de rest ben ik het met je eens

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:28

loveramona schreef:
Afbeelding
iris erafvallen Clown
Afbeelding
weigering Boos!

Waarom zouden dit soort dingen toch gebeuren?

Misschien moet je toch eens nadenken over het commentaar in dit topic Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:29

Arme arme shet.... Zou hem verdorie zo kopen en hem een fijn leven bij mijn Trix gunnen. Die ogen, die uitstraling. Hij kijkt zo zielig, en het lijkt me echt zo'n goedzak.....

Heb maar weinig shetten gezien die zo'n uitstraling hebben waarbij me de griezels over de rug trekken. Wat een schatje, die verdient beter.

Echt waar, als ik daar aan de kant had gestaan had ik jullie persoonlijk van die pony afgesleurd. En dat hij er makkelijk over springt, ben je die foto's dan vergeten te plaatsen? Want dat zie ik echt niet, helaas....

En als je dan 2 keer springt, maar nee, we gaan gewoon door totdat we zelf genoeg hebben gehad, het welzijn van die pony komt later.

Poeh meiden, wat moeten jullie nog veel leren. Het is niet zomaar een stripfiguurtje uit de Penny zonder gevoel hoor, maar een levend wezen met een hart....

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:31

Dit kan toch niet zijn, jullie helemaal gek geworden?? stelletje achterlijke kinderen, volgens mij heeft de eigenaar jullie nog nooit zien rijden pff had jullie er allang uitgeflikkert. Heb al meerdere topics van jullie gezien, en jullie zijn echt achterlijk bezig denk toch even na voordat je zoiets doet rotkinderen. HIer kan ik echt superboos om worden maar goed trek je maar niks aan van al die mensen die commentaar geven over 1jaar zal zijn rug hoogstwaarschijnlijk gebroken zijn, of je kunt er niks meer mee want dan is hij door jullie verpest.
( en nee, tegen zulke mensen doe ik niet aardig, dan maar een ban )

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:33

Naja, ik denk niet dat zulk commentaar een ban oplevert hoor Haha!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:35

wat ik em eigenlijk afvraag is, wat voor eigenaar heeft dit beestje?

geeft die ook niks om dit beestje? omdat diegene niet weet waar ze mee bezig zijn? of dit soort rijgedrag goedkeurd?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:38

hm ik ga ook nog maar even commentaar geven.

Pret met een shet vind ik best kunne, shetjes kunnen aardig wat dragen. maar dan moet je niet dit soort ongein gaan doen.

Ten eerste vind ik het filmpje van het bok springen al verschrikkelijk. Enig idee hoe dat voor die pony voelt als je er zo boven op klapt? die rug veert gewoon heen en weer Ach gut

ten 2e snap ik niet dat als je met zadel al niet eens normaal een hindernisje kan springen zonder de shet in de weg te zitten waarom je shet dan nog meer te hinderen door zonder zadel te springen? jullie stuiteren maar een eind aan...

Je zegt dat je shet er lol in heeft en zn oortjes naar voren heeft, het kan aan mij liggen maar op die filmpjes zie ik alleen maar de oortjes naar achter staan (is ook niet zo heel gek met al dat geschop Ach gut )

Ik vind dit gewoon echt te ver gaan en gewoon zielig voor die pony!

cap moet je zelf weten, als met je kop op zo'n kistje valt en je kop open hebt liggen is het je eigen schuld, vind de shet een stuk zieliger.

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:38

RRobijntje schreef:
Verschrikkelijk Boos!
Ter vergelijking:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VTZKMF76[/img]

Afbeelding

Kijk das leuk om te zien hoe die laatste springt...

snap echt niet waarom jullie wel 20 x als het niet meer is zo met hem springen...

Ga lekker fietsen joh daar kan je mee racen en raggen en nie op zon shet

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:39

Waarschijnlijk zal de eigenaar geen verstand hebben van paarden, net zoals die meiden die hem "verzorgen".

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:40

juline schreef:
wat ik em eigenlijk afvraag is, wat voor eigenaar heeft dit beestje?

geeft die ook niks om dit beestje? omdat diegene niet weet waar ze mee bezig zijn? of dit soort rijgedrag goedkeurd?

vraag ik me idd ook af...
ik denk niet dat ze weet waar die kinderen mee bezig zijn,
gewoon stiekem...
als de auto van de eigenaresse niet bij huis staat kattenkwaad uithalen, spannend toch