Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ONZIN!

RRobijntje schreef:Verschrikkelijk![]()
En ik weet precies hoe dat nu gaat: Ze gaan nu aan iedereen verhalen ophangen dat je niet me een Shet mag springenONZIN!
Je kunt makkelijk met een Shet springen, ookal ben je best groot. Het gaat hier alleen over de manier waarop! En tja, hoe klein ook, en ik weet dat het de eigen keus is, maar een cap bij jullie soort mensen lijkt me wel noodzakelijk![]()
Ter vergelijking:
[/img]
[img][/img]
Snappen jullie nu wat er bedoeld wordt?

Morris schreef:Ik heb alle filmpjes gekeken, inderdaad dit moet niet mogen. Arme dier. Het eerste filmpje, hee hallo: het is een pony, geen turntoestel. Volgens mij heb je de verkeerde sport gekozen, ga alsjeblieft op turnen. Misschien kun je dan direct wat aan het geklapper van je onderbenen doen.
Wel een leuk shetje hoor, maar laat dat dier met rust zeg!
Vaak genoeg gehoord, dat denk ik niet. Als je wat bokt plaatst kun je reacties verwachten, dat moet je je van tevoren goed beseffen.
I_love_noor schreef:Morris schreef:Ik heb alle filmpjes gekeken, inderdaad dit moet niet mogen. Arme dier. Het eerste filmpje, hee hallo: het is een pony, geen turntoestel. Volgens mij heb je de verkeerde sport gekozen, ga alsjeblieft op turnen. Misschien kun je dan direct wat aan het geklapper van je onderbenen doen.
Wel een leuk shetje hoor, maar laat dat dier met rust zeg!
Vaak genoeg gehoord, dat denk ik niet. Als je wat bokt plaatst kun je reacties verwachten, dat moet je je van tevoren goed beseffen.
jah maar het is nu denk ik al een stuk of 25 x gezegd
en het lijkt me geen zin hebben om het nog vaker te herhalen als ze zich er toch niks van aan trekt...
meiske16 schreef:@ japsie, volgens mij ben jij net zon persoontje als deze 2 meiden...liegen en mishandelen....
v0sj schreef:Lijkt mij beetje enge hindernis, maar je ziet dat de Shet er zin in heeft

luxje schreef:meiske16 schreef:@ japsie, volgens mij ben jij net zon persoontje als deze 2 meiden...liegen en mishandelen....
ik kan me heeeeeeel erg vergissen, maar volgens mij bedoelt japsie dit cynisch en niet letterlijk
juline schreef:
sorry denk toch dat japsie dit wel degelijk bedoeld
aangezien ze in een ander topic iemand met een goeie houding die 1.20 springt afkraakt omdat ze zonder cap rijdt en der houding was schijnbaar heel erg bagger...
dus bij die japsie zit volgens mij ook een steekje los...
loveramona schreef:
iris erafvallen![]()
weigering![]()

)
RRobijntje schreef:Verschrikkelijk![]()
En ik weet precies hoe dat nu gaat: Ze gaan nu aan iedereen verhalen ophangen dat je niet me een Shet mag springenONZIN!
Je kunt makkelijk met een Shet springen, ookal ben je best groot. Het gaat hier alleen over de manier waarop! En tja, hoe klein ook, en ik weet dat het de eigen keus is, maar een cap bij jullie soort mensen lijkt me wel noodzakelijk![]()
Ter vergelijking:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VTZKMF76[/img]
Snappen jullie nu wat er bedoeld wordt?
juline schreef:wat ik em eigenlijk afvraag is, wat voor eigenaar heeft dit beestje?
geeft die ook niks om dit beestje? omdat diegene niet weet waar ze mee bezig zijn? of dit soort rijgedrag goedkeurd?