Natasja91 schreef:Ik kom er op dezelfde manier op als jij
hey leuk
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Natasja91 schreef:Ik kom er op dezelfde manier op als jij
QuijoSavan schreef:Ik kon dit ook met mn oude pony (1.40), maar mn nieuwe paardje is nogal renniger en die gaat dan gewoon aan de loop als ik er zo op wil.

BounceBabe schreef:Hahah wat tof zoals je dat doet! vooral dat je later omkijkt maar je paard ook! Echt zo van HA! Doe dat maar eens na mensen!

Ellende schreef:hihi, dit moet ik toch ook een keer gaan proberen
Lenig hoor, vind het ook een leuk filmpje, je paard die zo omkijkt van 'huh wat?
daar ben ik niet lenig genoeg voor
Kylan schreef:Ho, lenig hoor!! Ook wel heel braaf van je paard!
Ik zet er altijd een stoel naast, anders kom ik er niet zo makkelijk op... Vanaf de bakrand of een hindernis gaat ook wel, maar zodaar ben ik niet lenig genoeg voor

nancyimka schreef:ZOOO ik heb nog moeite met een stoel erop te komen! Haha ik heb een fjordje op mn shet kon ik het wel zo hahahaha
Tinka15 schreef:Natasja91 schreef:Ik kom er op dezelfde manier op als jij
hey leuk

)

[/quote] Flip schreef:haha zo kan het ook (zo maak ik altijd een deur open als ik mijn handen vol heb, gewoon met mn voet op de deurklink)
als ik op een paard wil klimmen ga ik er langs staan zwier mn been naar achter en als ik hem naar vooren zwaai spring ik op het paard, lukt altijd zelf op de fries waar ik op ponykamp op reed fries was 169 en ik was ong 165 en iedereen maar roepen dat dat mij nooit zou lukken

..
wat een bijzondere manier.ik neem vaak een aanloopje 
patsur schreef:haha heel mooi! geweldig, ook heel trots omkijken! wij hebben op stal een opstapperron