Tycho @ work in het wit!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CherrenJessy

Re: Tycho @ work in het wit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 14:18

Zit hier zowat te kwijlen achter mijn pc Knipoog Bloos
wat een onwijs mooi beestje...
en jullie zijn echt een super mooie combi Lovers

echt super!!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 15:01

Mulan schreef:
Ik vind deze foto's nog beter dan de vorige sessie, het oogt nog losser en meer ontspannen.

klopt, vorige keer was hij dan ook behoorlijk loperig!

Love_Sophie schreef:

Ik vind je houding super, alleen houd je [naar mijn idee] je hand te horizontaal. Ik heb namelijk altijd geleerd dat je onderarm schuin naar het bit moet laten 'lopen' dat nog, en dan vind ik jou houding helemaal super!!!
Groetjes Janine

Klopt ook, en daarbij moeten ze verder voor het zadel. Zal eraan denken!

Verder bedankt weer! Pling

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:42

Zo, ik ben laat met het zien en reageren op deze foto's Haha!. Ziet er weer keurig uit, hij heeft een hele mooie zelfhouding vind ik, achter nog wat slap (logisch) maar geef hem een paar jaar en het zal een hele vent zijn! Ik vind wel dat je op deze foto's beter kunt zien dat hij zo groot is, op andere foto's vond ik het meevallen maar nu Bloos!. He's huge Haha!!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:44

Wooooooooooooooooooow wat een lekker ding zeg.
Ik dacht meteen bij het zien van de foto's die lijkt op ferro, blijkt het er nog een te zijn ook. Clown
Ik vind het alleen wel belachelijk hoor dat jij met zo'n jong beest al passage en piaffe aan t oefenen bent.Dat doe je toch niet!!!! Vork
Kei sieluggggg man Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:54

Alles is al gezegd, maar wilde ook nog even kwijt dat ik Tycho een erg mooi paard vind. En je hebt hem zo te zien ook al lekker aan het lopen!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 12:26

Anoukie schreef:
Zo, ik ben laat met het zien en reageren op deze foto's Haha!. Ziet er weer keurig uit, hij heeft een hele mooie zelfhouding vind ik, achter nog wat slap (logisch) maar geef hem een paar jaar en het zal een hele vent zijn!

Die 'opgerichte' houding is inderdaad zijn eigen houding, als ik ga doorzitten en zeg maar niks doe dan gaat hij daar lopen, dus die vloeit ook deels voort uit spanning van mijn doorzitten (behoorlijke heethoofd al zou je dat van de foto's niet echt zeggen). Dus ik mag hem daar eigenlijk nog niet rijden van mn instructrice (zei ze daags na de foto's) want hij kan daar zn ei nog niet helemaal in kwijt, laat zn rug er niet helemaal in los (zie laatste foto) en kan dan dus idd niet meer helemaal doortreden.
Zo wat een wijs verhaal Slim

kadans16 schreef:
Ik vind het alleen wel belachelijk hoor dat jij met zo'n jong beest al passage en piaffe aan t oefenen bent.Dat doe je toch niet!!!! Vork
Kei sieluggggg man Haha! Haha! Haha! Haha!

haha in feite zat ik gewoon in een of ander sukkeldrafje maar goed Haha!

Picasso schreef:
Alles is al gezegd, maar wilde ook nog even kwijt dat ik Tycho een erg mooi paard vind. En je hebt hem zo te zien ook al lekker aan het lopen!

dankje Lachen