wat een onwijs mooi beestje...
en jullie zijn echt een super mooie combi

echt super!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mulan schreef:Ik vind deze foto's nog beter dan de vorige sessie, het oogt nog losser en meer ontspannen.
Love_Sophie schreef:
Ik vind je houding super, alleen houd je [naar mijn idee] je hand te horizontaal. Ik heb namelijk altijd geleerd dat je onderarm schuin naar het bit moet laten 'lopen' dat nog, en dan vind ik jou houding helemaal super!!!
Groetjes Janine
. Ziet er weer keurig uit, hij heeft een hele mooie zelfhouding vind ik, achter nog wat slap (logisch) maar geef hem een paar jaar en het zal een hele vent zijn! Ik vind wel dat je op deze foto's beter kunt zien dat hij zo groot is, op andere foto's vond ik het meevallen maar nu
. He's huge
!
Anoukie schreef:Zo, ik ben laat met het zien en reageren op deze foto's. Ziet er weer keurig uit, hij heeft een hele mooie zelfhouding vind ik, achter nog wat slap (logisch) maar geef hem een paar jaar en het zal een hele vent zijn!
kadans16 schreef:Ik vind het alleen wel belachelijk hoor dat jij met zo'n jong beest al passage en piaffe aan t oefenen bent.Dat doe je toch niet!!!!![]()
Kei sieluggggg man![]()
![]()
![]()

Picasso schreef:Alles is al gezegd, maar wilde ook nog even kwijt dat ik Tycho een erg mooi paard vind. En je hebt hem zo te zien ook al lekker aan het lopen!