Alize schreef:maar ja wie ben ik
iemand die weet dat de mais stoppels in deze tijd van het jaar zacht zijn
en die lekker veel plezier met z'n paard heeft
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Alize schreef:maar ja wie ben ik
Alize schreef:Citaat:ik denk toch dat je niet meer recht staat als jij met een mes in een paard zijn hoef gaat snijdenDe straal van een paard is wel degelijk te vergelijken met de voet van een mens. En dat is helemaal niet of topic gezien de ondergrond toch wel pijn moet doen voor dit paard.
Euhm,mag ik juist even zeggen dat ze op dit veld komen oefenen voor cross ? Ook de jacht komt langs dit veld ( er staan namelijk hoge sprongen op!)
De ondergrond,is niet echt veel mis mee hoor, een oud mais-veld,en die 'stokjes'zijn zacht geworden en liggen plat!
Mn ander paardje ( Leo ) is altijd door het dolle heen alsie een maisveld ziet,hij wil er zo rap mogelijk op voor een crossje,denk niet dat het dan veel kwaad kan ?
Maarja wie ben ik

unamie schreef:Alize schreef:maar ja wie ben ik
iemand die weet dat de mais stoppels in deze tijd van het jaar zacht zijn
en die lekker veel plezier met z'n paard heeft
pharagirlke schreef:
unamie: lekker bijdehand, maar vraag een keer aan je hoefsmid of de hoef van een paard ( de STRAAL en niet dat gene waar je hoefsmid in snijd want dat kan je bij de mens vergelijken als in je schoen snijden) niet gevoelig is
Snijd jij maar een keer in de straal van een paard (en nou hoop ik eigenlijk dat je t niet gaat uitproberen voor beide) ik denk neit dat je dan nog rechtstaat

,ook zie je het veldje waar we op gereden hebben op de achtergrond )
Miepje schreef:Ik snap niet dat sommige van jullie zeiken over een cap...
Ik bedoel het enige verschil is dat je geen wond op je hoofd krijgt maar je nek kun je net zo goed met cap breken...
En de klap word met een cap ook niet minder!
Leuk paardje! Veel plezier ermee!![]()
![]()
En trek je vooral niks van al die andere aan!

( daar waar hij niet moet liggen
) Alize schreef:Miepje schreef:Ik snap niet dat sommige van jullie zeiken over een cap...
Ik bedoel het enige verschil is dat je geen wond op je hoofd krijgt maar je nek kun je net zo goed met cap breken...
En de klap word met een cap ook niet minder!
Leuk paardje! Veel plezier ermee!![]()
![]()
En trek je vooral niks van al die andere aan!
Hoi,
bedankt !!!
nee hoor,trek me er niets van aan
En ivm de cap, ik weet het, maar hij lag thuis( daar waar hij niet moet liggen
)
patsur schreef:leuke pony, maar doe voortaan wel je cap op, (ook al is het zo vaak gezegd) een ongeluk zit in een klein hoekje. Je pony hoeft maar te struikelen en je kunt eraf vallen..
op het filmpje is de pony heel erg tegen de hand, en je werkt terug met je binnenhand. draag je handen rechtop!
Btw, dit is niet bedoeld om jullie af te kraken, maargewoon een tip. er zijn zeker positieve dingen! ens preek niet constant iedereen tegen.. zij geven hun mening en geven tips die bedoeld zijn om jullie te helpen, doe er wat mee!

wij spreken niet constant iedereen tege, gelijk wat je zegt dat ze tegen de hand is, dat klopt!Dat we beter een cap dragen dat ook!

Miepje schreef:Dat bedoel ik... is toch je eigen verantwoordelijkheid!
Of zie ik dat verkeerd?
)
love_sander schreef:Vind het gewaagd om op een nieuwe pony zonder cap te gaan zitten. Ik heb niet alle 4 pagina's gelezen, maar wel de eerste paar. Jij zegt op een gegeven moment dat het een probleem is als je eraf valt, porbeer dat dan te ontkomen!!
Verder leuke pony hoor!