Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

PinkyPower schreef:Ik mag mijn tenen wel wat naar binnen draaien
Viel me erg op..
Ik zou het ook wel een keer willen doen..
Ook gaaf dat zo'n kleintje zo hoog kan springen..en zo breed..
Hij lijkt er ook heel veel lol in te hebben!!

Vragen stata vrij!
leuke antwoorden!!
Hij is gaaf 

) Schawtje schreef:Ooooh pinkyHij is gaaf
Maarr.. toch vind ik Fellow gaver
Hij kan wel springen zeg.. en dat ze erop durven te zitten (zou ik dus nooit durven)
*Alleen kan die niet zo goed springen, maar we zoeken wel iets anders haha!*
Maar ga er nou ook bij springen opletten.
PinkyPower schreef:Luckey: Ik let er vaak wel op alleen ben ik daar met zo'n sprong niet echt zo heel erg mee bezig.Maar ga er nou ook bij springen opletten.
Pinky_girl schreef:Schawtje schreef:Ooooh pinkyHij is gaaf
Maarr.. toch vind ik Fellow gaver
Hij kan wel springen zeg.. en dat ze erop durven te zitten (zou ik dus nooit durven)
Zal voor de fans vandeweek Fellow weer eens uitgebreid op de kiek zetten*Alleen kan die niet zo goed springen, maar we zoeken wel iets anders haha!*
Maar.. pinky is ook gaaf hoor
Schawtje schreef:
Jaaah.. Fellow Fellow FellowMaar.. pinky is ook gaaf hoor
Joyce schreef:De foto's zijn weer leuk geworden, die zonder zadel & hoofdstel zijn echt heel gaaf![]()
En voorkeur van Fellow foto's?? Heb ik wel![]()
Foto's met jou er op tijdens een ritje (ja de meiden willen heus wel eens een keer foto's van jou maken!!)!!!
) en als ik val zou het vast niet zo heel hard zijn hoop ik...
LuckyandMiej schreef:Joyce schreef:De foto's zijn weer leuk geworden, die zonder zadel & hoofdstel zijn echt heel gaaf![]()
En voorkeur van Fellow foto's?? Heb ik wel![]()
Foto's met jou er op tijdens een ritje (ja de meiden willen heus wel eens een keer foto's van jou maken!!)!!!
Haha ja
Vindje het erg als ik hier niet op in ga?
. Erg leuke foto's weer
wat kan die kleine springen zeg! Echt geweldig om te zien.