Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Shanna16 schreef:Tulandro schreef:Ik wilde nog even zeggen dat ik deze pony sprekend op zijn vader vind lijken!!!
Welke vader?Zijn opa bedoel je denk ik
en dan die muziek er nog bij

Natasha schreef:Ik vind dat jij lekker kan rijden!Lekker geduld behouden, super hoor.

Citaat:Ooow als je dit rodeo noemt, ken je Rikky van sophie_kurk nog niet!
Shanna16 schreef:
Wel hoor

toen ik 3 maanden op paardrijden zat en ik moest op een paard van 175
en die heeft al veel mensen afgesteigert en ik dacht nu is het mijn beurt om af te vallen.
poes schreef:Met dat muziekje erbij![]()
Oplossing is nochtans heel simpel: volgende keer knopje op "braaf" in plaats van op "rodeo" zetten
......
ik heb er dinsdag op les ook zovaak bijna afgelegen... elke keer zich omdraaien en gaan staan springen( ik weet nei wat ze dan doet, maar raar is t iig wel
) maar je blijft netjes zitten hoor!!
!!
Luckey schreef:Leuk maar als hij loopt loopt hij wel mooi hoor!!
Het is nu avond dus je zal al wel wedstrijd hebben gehad..En hoe ging het?

Citaat:trouwens Shanna, heel erg bedankt voor je muziekje er bij! nu heeft t Bokt Spring Hunken Check Team eindelijk n slogan!
ik zei tegen Kyaln hierzo op bokt ja heb je dat filmpje van Shanna gezien? ik zo ja (8) Cowboy Cowboy riding in a rodeo, let me be the one for you (8)
En toen kreeg ik inspiratie
Springhunk Springhunk rijdend in n springparcours Let us be the one for you!!
Heel erg bedankt t hele SHCT is je dankbaar!!
Orgineel is wat anders maar grappig is het wel
Shanna16 schreef:[
[quote]
trouwens Shanna, heel erg bedankt voor je muziekje er bij! nu heeft t Bokt Spring Hunken Check Team eindelijk n slogan!
ik zei tegen Kyaln hierzo op bokt ja heb je dat filmpje van Shanna gezien? ik zo ja (8) Cowboy Cowboy riding in a rodeo, let me be the one for you (8)
En toen kreeg ik inspiratie
Springhunk Springhunk rijdend in n springparcours Let us be the one for you!!
Heel erg bedankt t hele SHCT is je dankbaar!!
Orgineel is wat anders maar grappig is het wel 
whaha en wat meot je anders voor slogan verzinnen
Shanna16 schreef:
@ Hector: Deze pony ga ik inderdaad starten in Laag Soeren... maar of ik daar zo blij mee ga zijn?!

sorry..
Suusiej schreef:whaha! Ik moest echt lachen! Wat een eigenwijze pony zeg!
Maar je doet het wel netjes verder. Hoe is het nou afgelopen??