Net zoals die nieuwe eigenaresse zei, er zit wat fantasie doorheen, maar er is toch wel veel van waar dan. Leuke ervaring voor het meisje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maxxie schreef:Moet je niet 18 zijn om een hengst uittebrenge op wedstrijd?? wel leuk paardje hoor
redina schreef:Citaat:veranderd de kleur van de manen dan ook???
naarmate anda's en lusitano's ouder worden, worden ze ook witter. dus ook de manen
dit kan 2 jaar duren maar ook een half jaar. verschilt per paard.
Pegasus4ever schreef:
Nou die foto klopt geneens bij de foto's van de topicstarter, als je kijkt naar de topicstarter's knieen van het paard zijn die wit, op deze foto zijn ze zwart!~dus ik geloof niet dat die hetzelfde zijn
Hij heeft z'n staart daar ook nog. Het nummer is ook hetzelfde, dus ik geloof het wel..
maar..!
) Wat is daar mee gebeurt dan?

Siegje schreef:Hmm beetje apart verhaal..
Genio is namelijk het paard van mijn instructrice, die ze een maand of 2 terug heeft laten inslapen..
Dat van die melanomen klopt trouwens wel. (bij zijn anus en bij zijn penis/ballen volgens mij...)
www.stalquovadis.com ...

Siegje schreef:Ik zeg toch niet dat het niet klopt...pft..lees dan...
Natuurlijk is het dezelfde Genio lusitano ex-dekhengst uit wenen..
Alleen is die net overleden.
In laten slapen omdat ie teveel last kreeg van zijn melanomen.
Hij stond in de drachtstercompagnie bij ingrid de jong-schaap.

Siegje schreef:Hmm beetje apart verhaal..
Genio is namelijk het paard van mijn instructrice, die ze een maand of 2 terug heeft laten inslapen..
Dat van die melanomen klopt trouwens wel. (bij zijn anus en bij zijn penis/ballen volgens mij...)
www.stalquovadis.com ...
Maris_Winner schreef:Pfff...heb even deze 4 pagina's en het andere topic doorgelezen...
Jeetje wat vaag,ik snap er nu al niks meer van!!
leeft ie nou nog of niet?! Mlies schreef:Bijouloveres schreef:(ik kon zelfs met hem vliegende galopwissels, piaffe, passage,...)
Op de je 8ste?
Ik geloof t niet helemaal..