leuke zomer foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sletjesz

Re: leuke zomer foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 11:07

egt uber gave shetjes !! Haha!
en te groot nee hoor mischien voor het plaatje
als je nou eens allemaal geod naar die fotos kijkt hebben die shetjes lol of niet,,
wel dus Bloos Knipoog
je zit een shetje egt niet in de weg alsje er een keertje voor de lol op gaat zitten met je armen hoog en je ben raar Bloos
ik vind dat het nog makkelijk kan Bloos

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:22

Als je dit van te voren had geweten had je waarschijnlijk nooit deze foto's geplaatst.
Ik vind het best rot voor je.
Je dacht: ik zet lekker zomer melige foto's op Bokt, en dan dit.
Jammer!!

Nou meid ik vind de foto's leuk! heerlijk lekker lachen met je vriendinnen en je pony's! Je pony's zien er vrolijk en mooi verzorgd uit!

Maak jij maar lekker plezier met je pony's!
En ik heb ook erg veel zin in mooi lekker voorjaarsweer Pling

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-05 16:05

dank juillie voor de leukeren commentaar Haha!

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 22:58

Grappige foto's. Haha! Wat maakt het uit hoe lang jullie zijn, het is misschien niet het ideale plaatje, maar wat maakt het uit zolang jullie maar plezier hebben. Haha!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 05:32

het gaat hier om respect hebben voor je rijdier... dit is niet een rijdier voor jullie, waarom willen jullie dat zo graag? voor de lol een keer op een foto ala maar dat is niet het geval hier... je wist trouwens donders goed dat je op je klote zou krijgen over deze foto's , ws vind je dat alleen maar een giller.... stoer hoor en getuigd echt van volwassen zijn...

loop niet zo te stunten met een dier, doe gewoon normaal

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 11:58

Tja..

Snel gescrolld dus. Bloos

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 12:08

Dat je te groot bent, oke. Maar dat je je pony zo berijdt vind ik ronduit schandalig. Echt waar. Er wordt hier constant tegen iedereen gezegd dat ze handen bij elkaar moeten houden en laag, en jij doet precies het tegenovergestelde. Volgens mij hadden we ook een soortgelijke discussie toen met die 3-jarige die je met slof reed en toen was het ook alleen maar: ik wil leuk commentaar en anders mond houden. Sorry, maar ik, en meerdere, vinden dit gewoon niet kunnen. Ten eerste is iedereen vrij om commentaar te geven, ten tweede mag je nu weleens toegeven dat je totaal geen verstand hebt en ten derde ben je niet echt op de hoogte van bokt.nl want er wordt hier commentaar gegeven. Doe je het goed, dan prijzen ze je de hemel in. Doe je het fout dan wordt dat ook gezegd. Maar ga je zelf onsnuggere reacties plaatsen, vraag je om zulke reacties....ik zou er maar een slotje op zetten hoor, als je toch niet tegen kritiek kan. Ik heb namelijk een vaag voorgevoel dat dit nu gaat gebeuren na deze reactie!!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 12:32

Hermesdeux schreef:
Dat je te groot bent, oke. Maar dat je je pony zo berijdt vind ik ronduit schandalig. Echt waar. Er wordt hier constant tegen iedereen gezegd dat ze handen bij elkaar moeten houden en laag, en jij doet precies het tegenovergestelde. Volgens mij hadden we ook een soortgelijke discussie toen met die 3-jarige die je met slof reed en toen was het ook alleen maar: ik wil leuk commentaar en anders mond houden. Sorry, maar ik, en meerdere, vinden dit gewoon niet kunnen. Ten eerste is iedereen vrij om commentaar te geven, ten tweede mag je nu weleens toegeven dat je totaal geen verstand hebt en ten derde ben je niet echt op de hoogte van bokt.nl want er wordt hier commentaar gegeven. Doe je het goed, dan prijzen ze je de hemel in. Doe je het fout dan wordt dat ook gezegd. Maar ga je zelf onsnuggere reacties plaatsen, vraag je om zulke reacties....ik zou er maar een slotje op zetten hoor, als je toch niet tegen kritiek kan. Ik heb namelijk een vaag voorgevoel dat dit nu gaat gebeuren na deze reactie!!

Haha, jij hebt gesproken! Twee zielen 1 gedachte zeg maar....

_babette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 12:48

achh wat leuk...
je bentw el groot maar als je niet te zwaar bent is er niks aan de hand.......
die andere is dat een shet (hafje) die is echt heel Kwijl
nou groetjes

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 12:49

_babette_ schreef:
achh wat leuk...
je bentw el groot maar als je niet te zwaar bent is er niks aan de hand.......
die andere is dat een shet (hafje) die is echt heel Kwijl
nou groetjes

Dit vind je leuk, en in een ander topic (Votje aan het werk) ga je commentaar geven op haar houding van dr ellenbogen? Ik geloof dat je hier heel wat meer commentaar op mag/kan/moet geven dan op de houding en zit van de amazone in het andere topic. Beetje scheef naar mijn idee Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 12:59

Ach het beestje heeft de oortjes naar voren dus wat maakt het uit. als je dan maar lol hebt.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:17

als ze zo altijd zitten op die shet, ah erg banketstaaf voor dat dier!! maar lol mag je zeker wel hebben hoor, zolang je het diertje maar niet in de weg zit!!... wij hebben wel een passend meidje gevonden voor onze shet!!
Afbeelding
COOWLE FOTO HE Knipoog
enne ik hoorde wat mensen zegge, ach vroeger TROKKEN ze ook hele boomstammen...
trekkracht is heel iets anders dan draagkracht!!
maar die van ons loopt voor een karretje en soms wat kindjes van 6 tot 8 jaar erop voor foto's e.d er waren wel eens van die penny's bij ons op stal van een jaar of 14 die dachten even mijn shet te gaan berijden...nouw dat hoeven ze bij mij 1x te flikken Whoosh! !!die vind ik gewoon te zwaar !! maar zoals ik al zei, ik vind dat je best lol mag hebben met je paard!! ZOLANG HIJ ER GEEN LAST VAN HEEFT DMV RARE HOUDINGEN ENZO!!!

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:28

Ik blijf erbij dat het gewoon niet kan.
Je kan er wel op rijden, de shet houd het wel, dat is het probleem ook niet zo!
Maar dat je totaal geen respect voor de pony hebt, dat is het probleem.
Ga toch normaal op zo'n beestje zitten!!!!
Tuurlijk kan je best wel 'voor de lol' rijden, maar dan kun je toch wel een beetje normaal zitten?
Het hoeft toch ook niet perfect?

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:37

ik vind dat jullie allemaal niet zo moeten zeuren.. als je paard er nog steeds de lol van inziet en jij ook, dan is het goed toch?

als je maar neit elke keer als een gek gaat lopen sjeesen en geen rekening houd met je paardje.

Zo te zien aan het beestje zelf vind hij het niet erg, en als hij er problemen mee had gehad dan had hij ze er geheid wel afgegooid..

jullie kunnen je mening wel geven, maar de mening van de ruitertjes en dat van de pony telt.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 13:39

Assiej schreef:

jullie kunnen je mening wel geven, maar de mening van de ruitertjes en dat van de pony telt.

Licht dat stukje eens toe, ik geloof dat wij hierin nogal van mening verschillen Haha! ?!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:13

Kan dat meisje op de 1e foto eigelijk uberhoud wel rijden? Lips are sealed Sorry, maar zo zat ik de 1e les op een manegepony Lips are sealed Verder vind ik dat zij wel iets aan hun houding mogen doen! Rechtop zitten, handen laag, hakken naar beneden, tenen naar binnen!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:18

LovesSaartje schreef:
Kan dat meisje op de 1e foto eigelijk uberhoud wel rijden? Lips are sealed Sorry, maar zo zat ik de 1e les op een manegepony Lips are sealed Verder vind ik dat zij wel iets aan hun houding mogen doen! Rechtop zitten, handen laag, hakken naar beneden, tenen naar binnen!

zelfs mijn eerste les zat ik nog niet zo Knipoog Haha! Bloos

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:19

lonnie schreef:
ik heb toch altijd gehoord dat een shet tot de 80 kilo kan dragen (normale shet), ze werden vroeger ook voor zwaar werk gebruikt immers en zijn daarop gefokt.

Ik dacht dat het maar 50 kilo was...Lijkt me eerlijk gezegd iets logischer.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:25

het is zeker weten 50 kilo, en voor kleinere shets zelfs minder!!! 80 kilo kan nooit!!!!!!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:27

patries_kjp schreef:
het is zeker weten 50 kilo, en voor kleinere shets zelfs minder!!! 80 kilo kan nooit!!!!!!!

bij 80 kilo zakken ze door hun beentjes Haha!

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:29

xSuusx schreef:
ach tis voor de plezier...en als je niet mee eens bent reageer dan aub niet..

Plezier voor jullie misschien Lips are sealed

ARME PONYS

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:38

MyLove schreef:
Het gaat er helemaal niet om of die shet het gewicht kan dragen, maar om hoe het er uit ziet.
En die eerste 2 foto's zien er gewoon vreselijk uit. Als ik zo op mijn pony ga zitten (een E-pony) dan zou ook iedereen hier zeggen dat het er vreselijk uitzag.

En als je deze pony "serieus" wil rijden, mag je eerst wel eens normaal gaan zitten. Op de foto's ziet het er niet uit.

Sorry, voor het botte commentaar, maar ik snap gewoon niet dat sommige mensen dit nog goed gaan praten

Na ik weet niej hoor maar wat is nou belangrijker, hoe de pony zich voelt (met zoon hobbelend gewicht op zich) of het uiterlijk.
Ik ben het er wel mee eens ze zit voor geen meter maar ze hoort er niej eens op te zitten!!!!

PyrLibKees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:42

Nou ik reageer wel..
Wat een poedersuiker ben j om op zulke kleine shetjes te gaan rijden...
Hoe weet jij nou of die paarden er lol in hebben?
Ik wed dat er geen paard is die het leuk vind om met zulke grote mensen op zich te gaan rijden...
Ze zijn misschien wel sterk maar dit kan echt niet!!!
Weet je wel wat je doet???
Als je gaat galloperen schoppen je benen waarschijnlijk de hele tijd tegen zo een shetlander aan...
Denk je dan ook nog dat die shetlanders dat leuk vinden???
Nou ik denk het niet!!!
Er zijn toch wel leukere dingen die je kan doen met shetlanders dan er op rijden terwijl jullie veel te groot zijn....
Nou je zal er vast wel mee door gaan maar je weet tenminste wel dat ik het echt dom vind dat je dit doet

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:51

Shetten zijn enorme doorzetters, ze zullen het echt niet zo snel laten merken als ze veel moeite moeten doen om jou te dragen.
Je kunt aan de buitenkant ook niet zien hoe de gewrichten slijten.
Ik heb laatst ook nog op een shet gereden, en voor een keertje is dat ook niet zo erg, zolang je het maar niet te vaak doet en je normaal zit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:11

Orchid schreef:
Shetten zijn enorme doorzetters, ze zullen het echt niet zo snel laten merken als ze veel moeite moeten doen om jou te dragen.
Je kunt aan de buitenkant ook niet zien hoe de gewrichten slijten.
Ik heb laatst ook nog op een shet gereden, en voor een keertje is dat ook niet zo erg, zolang je het maar niet te vaak doet en je normaal zit Lachen

Voor een keertje is het ook niet erg maar ik meen dat ze ergens had getypt dat ze de shet een aantal keer berijdt..