Hermesdeux schreef:Dat je te groot bent, oke. Maar dat je je pony zo berijdt vind ik ronduit schandalig. Echt waar. Er wordt hier constant tegen iedereen gezegd dat ze handen bij elkaar moeten houden en laag, en jij doet precies het tegenovergestelde. Volgens mij hadden we ook een soortgelijke discussie toen met die 3-jarige die je met slof reed en toen was het ook alleen maar: ik wil leuk commentaar en anders mond houden. Sorry, maar ik, en meerdere, vinden dit gewoon niet kunnen. Ten eerste is iedereen vrij om commentaar te geven, ten tweede mag je nu weleens toegeven dat je totaal geen verstand hebt en ten derde ben je niet echt op de hoogte van bokt.nl want er wordt hier commentaar gegeven. Doe je het goed, dan prijzen ze je de hemel in. Doe je het fout dan wordt dat ook gezegd. Maar ga je zelf onsnuggere reacties plaatsen, vraag je om zulke reacties....ik zou er maar een slotje op zetten hoor, als je toch niet tegen kritiek kan. Ik heb namelijk een vaag voorgevoel dat dit nu gaat gebeuren na deze reactie!!
Haha, jij hebt gesproken! Twee zielen 1 gedachte zeg maar....