Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de afstamming,
Of staat ie al ergens
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wat een ontzettend gaaf dier zeg!
Sjuimpje schreef:Het staat er allemaal met een knipoog mensen. ik zal de volgende keer overal eensmilie achter zetten.
Dit paard blijft een paar weekjes staan en volgens mij heeft hij alleen Z gelopen.
Hij is inderdaad een poos uit de running geweest, hij heeft enkele blessures gehad.
Aimee schreef:Ik weet niet in welk werelddeel jij woont, maar in Europa is het nu avond.
Ennuh.... nergens heb ik een opmerking gemaakt over wat ik van deze foto's vind, ik kan me alleen niet voorstellen dat het je nieuwe GP-paard zou moeten zijn, aangezien ik van eerdere foto's niet echt vond dat ze GP-uitstraling hadden.
Wouter24 schreef:Sjuimpje schreef:
Passage met het neusje er wel erg ver uit
Een dribbeltje op de plek
Leuk typje maar, goede kleur maar een beetje strakachtig
Even over bovenstaande opmerkingen, hij treed niet onder, bij een dribbel hoort ie klein(er) te worden, dit zijn gewoon op beide foto's vertraagde drafpassen, heeft niets met pi/pa te maken.
Maar van foto's blijft het moeilijk te zien natuurlijk

Tulandro schreef:Wat een banketstaaf opmerkingen. Als je een beetje door had gedacht, had je kunnen weten dat dit gewoon een manier was om de aandacht op dit topic te zetten, en iets te overdrijven.
xtwisterx schreef:@Wouter & Aimee: Waren jullie er soms ook bij?

talented schreef:Sommige mensen weten echt altijd alles beter.
Aimee schreef:talented schreef:Sommige mensen weten echt altijd alles beter.
Ach, we noemen ons zelf in ieder geval niet getalenteerd....
..dat klinkt best arrogant opzich !maar ik zat bij Justin samen met Anouk toen we dit plaatste , en Anouk rijd Grand Prix dus die zal het vast kunnen zien , ook van moment-opname

talented schreef:xtwisterx schreef:@Wouter & Aimee: Waren jullie er soms ook bij?
Sommige mensen weten echt altijd alles beter. Ook kunnen, diezelfde mensen, vanaf een aantal foto's gelijk de meest negatieve conclusies trekken. Zij weten precies hoe het paard beweegt, hoe zijn achterhand is en nog veel meer (opmerkelijke) details.
Met andere woorden: plaats niet van die concrete reacties als je het paard nog nooit in het echt hebt zien bewegen. Het is gewoonweg onmogelijk om dit soort reacties te geven na het zien van een klein aantal foto's.

Sjuimpje schreef:Voor diegenen die zich zorgen maken heb ik goed nieuws.
Ik heb vandaag een pot piaffe poeder gekocht dus het gaat helemaal goed komen!