rijfoto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xSuusx

Re: rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 01:54

Tja pris,
Je kan zeggen wat je wilt maar femke geloofd dat toch niet.
Femke der kop word nu ook uitgekosts daarzo bij piet,ik hoor nog heel vaak wat.
En idd ze durfde er bijna nooit op kan me zoveel dingen herinderen van der maar goed.
En dat selina daar sago was en niet opgevoegd dat klopt ja..maar ze is al 3 jaar zo zelfs toen wij der kochten.
Puur weet ik het verleden van er..maar fem als je me niet geloofd haal dan even een verhaal bij piet over selina.
Piet weet precies hoe zei inelkaar steekt.
Die kan je het je haarfijn uitleggen desnoods kom ik even langs gaan we er samen heen tja mijn paard is een darm..
Maar goed guus is 1maal liever lui dan moe zeggen ze toch,ja selina is een vlot paard en moet je mee leren omgaan.
En betrefd die schadow accaunt No Way..
zveder zal ik zeggen je hebt nu weer wat om te roddelen over pris en mij dus ga je gaan.
Ik zal het wel weer horen van mensen op de boederij die me wel mogen,ik sta dus niet versteld als ik weer iets lees of hoor over mij van jou.
Tja daar moet je echt weer femke voor heten om het overal te versprijden.
En tja ik ben geen lieverdje maar jij word ook echt overal uitgekost bijna iedereen in de omgeving kent je al..

Romeo_haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 01:57

1 ding suus er is maar 1 iemand die banketstaaf het is net het leidsdagblad en dat is dit ker niet femke, tenminste nog niet over mij in hoe verre ik het allemaal weet, maar iemand anders met ter leugens

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 01:59

tja fem banketstaaf over mij en iemand anders over jou,
goh pris we leven nog Haha!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:26

Sjezus mina, wat een stelletje zielige kinderen zijn jullie toch.
VECHT DIT VIA PB UIT OFZO!
Gedraag je is normaal!

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:30

Milkaatjuh schreef:
Sjezus mina, wat een stelletje zielige kinderen zijn jullie toch.
VECHT DIT VIA PB UIT OFZO!
Gedraag je is normaal!

ja ,vind ik ook

wat ik van de foto's vind
Heel mooi leuk paardje
en wat die martingaal betreft:iK vind persoonlijk ook te vroeg ,maar daar bemoei ik mij niet mee.
Maar hij is wel te kort..
Dat kan je zien,een martingaal moet mooi doorhangen...
Oja...Voor ik het vergeet,als je beetje netter nederlands praat zal iedereen wel wat vriendelijker zijn.

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 11:55

Kom op nou mensen waar gaat dit nog over??
het is toch de bedoeling dat je een reactie geeft op de foto´s die geplaatst worden( wel leuk/niet leuk).
Ik vind het een beetje kinderachtig om elkaar een beetje
af te gaan zitte zeiken over of je paard wel of niet bokt en steigerd, doe dat gewoon ff ergens anders oke?!!
PS. Volg een cursus Hoe schrijf ik netjes Nederlands

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:18

hunter87 schreef:
heey mag ik je 1 tip geven??
nooit stoppen als je gevallen bent!! altijd er weer even op stappen!!
ik heb dit 1x gedaan bij mijn paard, ze had toen echt zo iest, oh als jij valt, mag ik terug na me vriendjes in het weiland, dus de voglende keer toen ik erop stapte, ze wist niet hoe gauw ze me dr weer af moest gooien!! this ma een tip hoor!

ja je hebt idd gelijk (moet je noooooit doen)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:28

Ik lach me helemaal kapot, blijkbaar voelen jullie je toch aangevallen en gaan jullie van wanhoop elkaar aanvallen...het is denk ik wel duidelijk wat de mensen hier nu van jullie denken...

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:53

Goed, blijkbaar is het niet mogelijk normaal met elkaar te praten.
Nu ging het na mijn opmerking wel goed tussen de andere bokkers en de topicstarter doordat de andere bokkers zo verstandig waren netjes te blijven maar xsuusx... ik had het ook tegen jouw?
Ten eerst moet je je niet zo aangevallen voelen Lachen
Wat ik al zei, kritiek die gegeven wordt is niet altijd een aanval maar kan ook opbouwend zijn?
Schiet dus vervolgens niet geheel in de verdediging en ga anderen daarom niet meteen aanvallen.
Verder, als jij een meningsverschil hebt met, of een bokker of iemand die jij echt kent van stal ofzo, maakt dus niet uit met wie, gaan we dit _niet_ uitvechten op bokt!
Niemand die snapt waarom jullie ruzie-en, en bovendien is het niet on-topic, je laat foto's zien en daar hoort het topic over te gaan.
Dat praat je maar even uit via PB.

Ik zet dit topic nu op slot aangezien het blijkbaar niet mogelijk is om nog on-topic te gaan hier... ik hoop echt dat er in het vervolg wat gaat veranderen en dat volgende topics van TS wel leuk kunnen verlopen dus bij deze, een nieuwe kans Lachen