Hermesdeux schreef:Die foto waar jullie samen op staan is echt geschikt voor de catalogus van Divoza haha...!
haah ik zal de foto opsturen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hermesdeux schreef:Die foto waar jullie samen op staan is echt geschikt voor de catalogus van Divoza haha...!
Ik kreeg bekant een hartverknettering toen ik de manege in kwam, maar ik ben inmiddels aardig van de schok bekomen! Haha, jullie staat gewoon álles! 

Mag ik vragen waarom je op de ene foto wel een cap op hebt en op de andere foto niet?? banjers schreef:Staat echt super tofLeuke fjord!! Hij loopt netjes
Mag ik vragen waarom je op de ene foto wel een cap op hebt en op de andere foto niet??
Nadinetjuhh schreef:aukje91 schreef:Wauw echt superstoer!
Dat hartje is ook leuk![]()
Waarom heb je op sommige foto's geen cap op en op andere wel?
Ik vind jullie een leuke combinatie, ga zo door
Omdat ik eerst zonder cap reed en daarna met

.. Heb net zelf ook zo'n setje besteld maar het staat echt geweldig op je fjord! Dat hartje si ook super lief!

bonnielau schreef:normaal hou ik niet zo van die felle "circus" kleuren op paarden maar dit staat helemaal super! zou het al te erg vloeken bij een vos?![]()
Alleen waarom heb je op de ene foto wel een cap op en op de andere weer niet?
Leuk setje
Diana_14 schreef:Leuke fjordAlleen waarom heb je op de ene foto wel een cap op en op de andere weer niet?
Leuk setje
zitake schreef:Ik vind het in een woord prachtig, die fotos waren onmiddelijk waaaw, zowel dat roze, als dat hartje als die fjord, alles past ongelooflijk bij elkaar. Ziet er lief uit.
Roze staat haar heel goed hoor!! (vooral met dat hartje erbij op d'r kont
)