Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ziet er netjes uit Margon schreef:JusTinn schreef:het ziet er niet bepaald uit als een verlichte zit
Ooit wel eens van verlicht zitten gehoord!nee daar bedoel ik niet de verlichte zit mee! Sjonge wat maken sommige mensen hier een probleem van zeg!
Het ziet er ook niet echt uit als verlicht zitten
gezien de pony

Mariek87 schreef:Het ziet er ook niet echt uit als verlicht zitten
gezien de pony
Shariff97 schreef:Ik denk dat er nog een heleboel mag worden getraint.
Niet aanvallend bedoelt.
Liefs, ons
Margon schreef:Mariek87 schreef:Het ziet er ook niet echt uit als verlicht zitten
gezien de pony
Iedereen rijd op zn eigen manier los toch?
Margon schreef:Tuurlijk moet er nog wat getraind worden want ze rijd nog geen Ek enz. en als er nog heel veel getraind zou moeten worden zat ze nu nog in de B of L1
of ben ik nu heel erg dom! Margon schreef:Ze zit toch gewoon wat verlichtof ben ik nu heel erg dom!
Tuurlijk valt er aan iedere combinatie nog wat te sleuten maar als je Z rijd kan je me niet vertellen dat je nog niet goed rijd!

steffie4ever schreef:bedankt allemaal...
ennum tuurlijk valt er nog veel te trainen maar dat moet iedere ruiter! zelfs anky traint nog veel aan salinero zodat het met nog meer perfectie gaat!![]()
maar als er nog (heel) veel getraint moet worden haal ik echt niet iedere wedstrijd een WinstPunt![]()
maar wat moet er volgens jou dan nog meer aan getraint worden?

steffie4ever schreef:nee nee paardrijden is niet gemakkelijk

)
keer gehoord dat ik te ver naar voren zit op foto 1, 2, (3) maarum ik vroeg om andere tips of op/aanmerkingen