Ik @ work op een Bonte hengst

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik @ work op een Bonte hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:19

sharir schreef:
Alles is al gezegt. en ga k niet nog een keertje vertellen. vind het wel een super gaaf beestje. echt waar. en je weet dat k helemaal niet van bont hou. maar verder moet k er wel bijzeggen dat ze altijd wel iets op kim te zeiken hebben. dat iemand nog niet zover is met rijden daarom hoef je haar niet af te zeiken. zo doe je net of je zelf echt geweldig bent. dat ze nog niet weet wat achter de teugel lopen is kan ze ook niets aan doen. die ervaring krijg je. die heb niet van nature

Ze heeft me zelf verteld (of dat stond in haar profiel) dat ze daar paarden inrijd, dan neem ik aan dat je wel weet wanneer een paard achter de teugel loopt, of zeg ik nu iets heel raars? Ik heb niks af te zeiken, ik geef haar een tip, ik geef aan dat hij achter de teugel loopt, want dat zag ze zelf niet in. Dan kom je niet over alsof je zelf geweldig bent, maar je deelt je kennis met een ander. Dan is het maar net hoe iemand anders daar tegen aan kijkt? Je zou ook iets kunnen aannemen van een ander toch? Het is namelijk helemaal geen af zeiken. Het word eens tijd dat sommige mensen op Bokt, dat verschil leren Koe

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:24

Mexx2 schreef:
ik vind het wel grappig:
je zegt dat je hem juist naar beneden rijd,maar dat doe je door je hand naar voren te brengen,en dan met je been naar je hand toe drijven.

op de foto hangen je teugels los,een teken dat hij dus niet "aan" de teugel is ,dus toch er achter!

het is geen megazonde,maar juist omdat je zo in de verdediging gaat,kan ik het toch niet laten,om het te melden.

Ik ben het hier helemaal mee eens....
Ik vraag me ook af wat jij dan wel onder een achter de teugel lopend paard verstaat >;)

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:32

sharir schreef:
Alles is al gezegt. en ga k niet nog een keertje vertellen. vind het wel een super gaaf beestje. echt waar. en je weet dat k helemaal niet van bont hou. maar verder moet k er wel bijzeggen dat ze altijd wel iets op kim te zeiken hebben. dat iemand nog niet zover is met rijden daarom hoef je haar niet af te zeiken. zo doe je net of je zelf echt geweldig bent. dat ze nog niet weet wat achter de teugel lopen is kan ze ook niets aan doen. die ervaring krijg je. die heb niet van nature

Dan moet ze geen dingen blijven beweren waar ze blijkbaar geen verstand van heeft Sigaar

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 12:39

moes schreef:
sharir schreef:

Dan moet ze geen dingen blijven beweren waar ze blijkbaar geen verstand van heeft Sigaar

SOOHH SORRY HOOR IK BEN GEEN ANKY...

en ga zo door voor je het weer zit er een slotje op sorry maar hebben jullie verder nog commentaar die nog niet gegeven is.. Boos!

dan hoor ik die graag.. en ik wist idd. niet helemaal wat achter de teugel is.. maar na het gezeur met al inmiddels vier paginaà over achter de teugel weet ik het nu wel!!! Boos!

dus hou op over achter de teugel lopen want dat heb ik inmiddels wel door dat jullie daar over eens zijn dat die dat doe..

als die zaterdag er nog staat maak ik nieuwe foto`s en dan zullen jullie zien dat die NIET achter de teugel loopt ..

Miss_Qty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 12:55

ShannaY schreef:
Kimmie_girl schreef:

het is een hengst marr. en ook al is de gecastereerd dan hij blijft voorlopig nog wel denken dat die hengst is Clown

dus nee niks voor anita zie haar er al af vallen en dat hij bovn op een ander springt nee dat kan niet he

Wat doet hij dan Kim? Hij ziet er nou niet bepaald gevaarlijk of gemeen uit.. Zoveel ervaring heb jij toch ook niet met "gemene" paarden? Ik denk dat als je op Bob zou rijden en hij 1 bok geeft je wel valt, want je zit niet op je kont Knipoog !

Ik zou het wel een geschikt pony'tje vinden voor haar, want de reden die je noemt is niet echt van toepassing toch? Want jij rijd meer dan haar op haar paardjes die ze tot nu toe heeft gehad. Ik denk dat dit beestje meer uitkomst bied dan wat jullie nu hebben.

Jeetje shannay kan je kim nog meer afzeiken kim je doet dat niet goed kim je doet zus niet goed.
Sorry maar ik ken kim al heel lang en we rijden samen op die handelstal en kim kan best goed rijden..
En ze zal heus niet na 1 bok er af vallen.. sorry hoor shannay maar ik heb wel in wat meer topics zitten neuzen en jij komt altijd alleen maar met je achter de teugel lopen.. VOlgens mij doet niemand nooit wat goed bij jou het is dat ik je niet ken en dat ik je nooit heb zien rijden maar in je je topic met je wedstrijd foto`s met bob loopt die ook niet helemaal goed en loopt die ook niet altijd op de lood lijn..
Sorry shannay niet iedereen heeft de Anky *gave* die jij hebt.. Ik vind dat je echt wel een paar keer al banketstaaf opmerkingen hebt gemaakt..

Het kan ook een keer genoeg zijn geweest met je gezeur over achter de teugel lopen.. Sorry hoor naar als het niet zo`n groote zonde is waarom blijf je er dan over door zeuren Verward

Hmm wat denk je een hengst.. Een on ervaren ruiter ..

Hengst naait zich er uit .. On ervaren ruiter ligt er af.. Hengst duikt op een ander paard jeehh heb je kindjes... Jee heeft de ruiter gezeik.. en dan..

Sorry maar als je echt zo verstandig was met je opmerkingen weet je zelf ook wel dat een onervaren ruiter beter geen hengst kan kopen.. sorry maar dat weet je zelf hopelijk ook nog wel..

En ja als die geacastereerd is dan heeft heus nog wel een poos de gedachte dat die hengst is en dat gaat die heus nog wel zijn gevoelens achter na.. Dat die naar een merrie wil..

Kvind het echt rot voor kim dat der topic zo naar de Kloote gaat Ach gut

Kom op mensen jullie hebben toch ook nog wel goede dingen over kim te zeggen Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:08

Jees wat een gezeur weer in dit topic....

TS plaatst foto's, mensen reageren op foto's, bewijs het tegendeel, leg je er bij neer of doe er wat mee, paardje loopt op DEZE foto's achter de teugel, als hij dat normala niet doet is dat geweldig, maar op deze foto's dus wel en daar reageren de mensen op, dat weet je als je foto's plaatst.

Verder wordt er al gezegt dat het een heel gaaf beest is om te zien, dat je rijden best mee valt, en logisch want zelfs Anky is niet perfect en krijgt nog les.

Elkaar dan afzeiken in zo'n topic lijkt me dan ook niet echt gepast, geef je mening, reageer daarop maar regel prive vendetta's lekker via PB of in het eggie...want jullie schijnen elkaar toch wel allemaal te kennen als ik het zo lees.
Normaal bemoei ik me er niet mee maar met modder gooien kunnen we allemaal wel want NIEMAND rijdt perfect en doet perfect, en ook eht feit dat je even iets niet weet bewijst alleen maar dat je menselijk bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:48

d_nies schreef:

Jeetje shannay kan je kim nog meer afzeiken kim je doet dat niet goed kim je doet zus niet goed.
Sorry maar ik ken kim al heel lang en we rijden samen op die handelstal en kim kan best goed rijden..
En ze zal heus niet na 1 bok er af vallen.. sorry hoor shannay maar ik heb wel in wat meer topics zitten neuzen en jij komt altijd alleen maar met je achter de teugel lopen.. VOlgens mij doet niemand nooit wat goed bij jou het is dat ik je niet ken en dat ik je nooit heb zien rijden maar in je je topic met je wedstrijd foto`s met bob loopt die ook niet helemaal goed en loopt die ook niet altijd op de lood lijn..
Sorry shannay niet iedereen heeft de Anky *gave* die jij hebt.. Ik vind dat je echt wel een paar keer al banketstaaf opmerkingen hebt gemaakt..

Het kan ook een keer genoeg zijn geweest met je gezeur over achter de teugel lopen.. Sorry hoor naar als het niet zo`n groote zonde is waarom blijf je er dan over door zeuren Verward

Hmm wat denk je een hengst.. Een on ervaren ruiter ..

Hengst naait zich er uit .. On ervaren ruiter ligt er af.. Hengst duikt op een ander paard jeehh heb je kindjes... Jee heeft de ruiter gezeik.. en dan..

Sorry maar als je echt zo verstandig was met je opmerkingen weet je zelf ook wel dat een onervaren ruiter beter geen hengst kan kopen.. sorry maar dat weet je zelf hopelijk ook nog wel..

En ja als die geacastereerd is dan heeft heus nog wel een poos de gedachte dat die hengst is en dat gaat die heus nog wel zijn gevoelens achter na.. Dat die naar een merrie wil..

Kvind het echt rot voor kim dat der topic zo naar de Kloote gaat Ach gut

Kom op mensen jullie hebben toch ook nog wel goede dingen over kim te zeggen Haha!

Ik denk dat ik jou maar even een PB'tje ga sturen, want jij bent nu degene die het topic verziekt, je gaat nu iets te ver, jammer dat je zo simpel denkt !
[/quote]
[/quote]

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:56

OOOH wat een leuk paardje !! mooie fotos vooral van zijn hoofje echt super leuk Haha! IK vind het een paardje om trots op te zijn!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:57

Joh maak je er niet druk om, de beste stuurlui staan aan wal zeggen ze dan Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 14:06

Sily schreef:
Jees wat een gezeur weer in dit topic....

TS plaatst foto's, mensen reageren op foto's, bewijs het tegendeel, leg je er bij neer of doe er wat mee, paardje loopt op DEZE foto's achter de teugel, als hij dat normala niet doet is dat geweldig, maar op deze foto's dus wel en daar reageren de mensen op, dat weet je als je foto's plaatst.

Verder wordt er al gezegt dat het een heel gaaf beest is om te zien, dat je rijden best mee valt, en logisch want zelfs Anky is niet perfect en krijgt nog les.

Elkaar dan afzeiken in zo'n topic lijkt me dan ook niet echt gepast, geef je mening, reageer daarop maar regel prive vendetta's lekker via PB of in het eggie...want jullie schijnen elkaar toch wel allemaal te kennen als ik het zo lees.
Normaal bemoei ik me er niet mee maar met modder gooien kunnen we allemaal wel want NIEMAND rijdt perfect en doet perfect, en ook eht feit dat je even iets niet weet bewijst alleen maar dat je menselijk bent.

je hebt helemaal gelijk. Iedereen in dit topic is het er over eens dat het beestje achter de teugel loopt. Maar zelfs dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen.
En het is niet erg als je niet weet wat het is, maar ga het dan niet ontkennen, als er hier tientallen mensen het tegenovergestelde bewijzen.

En iets leuks over kim zeggen? lees, en gij zult vinden. Iedereen vind het een geweldig beest, en loopt goed, behalve dan het-achter-de-teugel- foutje. Wat trouwens heel erg moeilijk is om er uit te rijden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:08

Als je eens goed kijkt, dan zie je toch ook dat ik (die zoveel topics over achter de teugel, wel 2 topics Knipoog) in beide topics ook gelijk heb. Dat anderen het daar niet mee eens zijn, dat kan. Ipv van dat iedereen er tegen in gaat, kunnen ze ook eens openstaan voor anderen dingen. Ik ga natuurlijk niet zomaar iets zeggen.

Dus Kim, bij deze, als ik de volgende keer aan het rijden ben, dan moet je eens komen kijken, dan kan ik je op Bob laten zien wanneer hij achter de teugel en aan de teugel loopt. Want bij Bob wil het ook wel eens gebeuren. Wat dus ook genoeg zegt dat ik geen anky ben en alles beter weet, maar begin over aan de teugel en achter de teugel want daar kan ik je alles over vertellen!

En even tegen d_nies. Volgens mij snap je mij niet helemaal.. Geeft niet, maar op/achter/voor de loodlijn en achter/aan de teugel, is iets totaals anders... Dus wat jij over mijn paard zegt is nu niet van toepassing toch? Want die loopt niet achter de teugel, maar aan de teugel. Dat is stap 1. Dan stap 2, die is misschien wel het moeilijkste, je paard OP de loodlijn te krijgen, en dat zie je maar bij weinig paarden, en dus ook niet bij mijn paard op de wedstrijdfoto’s. Je paard op de loodlijn krijgen is niet 1 van de makkelijkste dingen..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 16:41

Ik snap niet waarom iedereen zich zo op zit te winden hier...
Er werd gewoon normaal gezegd tegen kim dat ie aan de teugel liep, ze snapte het eerst niet, snapt het nu...

Iedereen accepteert alles en dan komen er weer mensen die discussie gaan lopen voeren die al afgelopen was!

ShannaY geeft haar alleen maar tips over lessen enz. omdat ze weet hoe vervelend het is als je paard achter de teugel loopt, en zoals ze zelf al zegt doet bob dat zelf soms ook!

Sommige van jullie zijn nog meer boos erover dan de mensen waar het tussen gaat, ik snap niet dat als kim zegt het is leuk geweest over achter de teugel, ze snapt het niet dat er weer mensen het naar boven gaan halen en dan willen die personen waar het tegen gericht is reageren dan natuurlijk ook.. Zo kan het eindeloos doorgaan..

Paardenmeis1

Hou het gezellig ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 17:06

Kim allereerst: WOW wat een supergaaf beestje!! Zoeken ze niet nog iemand Tong uitsteken haha

En verder:

Iedereen mag gewoon zijn mening geven en die uiten. Kim weet inmiddels dat sommige mensen vinden dat hij achter de teugel loopt en sommige dat niet vinden. Moet ieder voor zich weten. Vertel gewoon je mening en laat andere in hun waarde als zij een andere mening hebben. Je mag best reageren op iemands post, maar probeer niet je eigen mening door te dringen. Zeg gewoon of je het ermee eens bent of niet en hou daar op met duscussieren, want zo verpest je iemands topic en dat zou zonde zijn.
Kim heeft vaker gehoord dat paarden achter de teugel lopen, dat heeft verder weinig te maken met dit topic, aangezien het bij meerdere paarden in combinatie met kim is geconstateerd. Stuur haar dan een pb of spreek haar aan als je het over haar rijkunst wilt hebben. Doe in een topic gewoon een post zetten met je mening over het paard, over het rijden en hou daar op met reageren. Ga niet op andere posts van mensen in want dat is gewoon niet leuk meer.

Hou het gezellig jongens en kim: we weten dat je geen anky bent en dat verwacht ook niemand van je. Ik durf mijn paard erom te verwedden dat niemand hier op bokt meteen kon rijden als anky...al vind ik haar niet zxo geweldig Tong uitsteken .. maar blijf lekker je ding doen en neem af en toe een lesje of probeer een nieuwe tip uit, dan groei je vanzelf in ervaring en rijkunst!

Succes en nogmaals: wat een gaaf beestje!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 18:10

mensen hou nu a.u.b op over dat achter de teugel lopen nog ff en ik vraag zelf een slotje Boos!

Er zijn al meerde topics hierom gesloten en ik iwl niet dat het bij mij gebeurt allemaal heel erg aardig dat jullie het voor me op nemen en zo..

Dank jullie wel voor de leuke reacties en de tips..

Idd.. ik ga les nemen zodra ik met oss in de les kan.. dus dat komt goed..

En allemaal nog maals bedanky voor de leuke reacties..

En denise vind het lief van je dat je ht voor me opneemt je bent echt een lieve vriendin Ach gut

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 19:51

Haha! Haha!

Kim, je rijdt m hartstikke goed volgens mij hoor. Tuurlijk, niemand rijdt perfect, maar waar niemand nou rekening mee houdt is dat zoiets vaak veel moeilijker is dan lijkt op zo'n foto. Daarom; als je paarden rijdt op een handelsstal dan lijkt het me dat je best goed kan rijden, en iedereen leert OOK anky. Dusse meis, zet m op en trek je dr niet zoveel van aan (ok, je weet onderhand wel dattie achter de teugel liep, dus dan ga je dr toch lekker aan werken?) komt helemaal goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:01

Beestje heeft een prachtige uitstraling!
Echt schitterend.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 20:15

Ik ga verder niet in op de lopende discussie... Knipoog

Ik wilde wel even zeggen dat ik het echt een plaatje vind... Het is echt een geweldig mooi dier en het ziet er erg leuk uit vind ik. Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-05 10:54

Roskur schreef:
Ik ga verder niet in op de lopende discussie... Knipoog

Ik wilde wel even zeggen dat ik het echt een plaatje vind... Het is echt een geweldig mooi dier en het ziet er erg leuk uit vind ik. Lachen

dank je allemaal ... voor de leuke reacties..

dank je chrissy Haha!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 11:01

wat een schatje echt een leukerd joh, wat voor een ras is dat eigenlijk?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 11:02

Typisch bokt Rolleyes

Ff ontopic Knipoog : ik vind het echt een super leuk dier ik vind jullie best een leuke combi en dat over achter de teugel houd ik voor me want dat weet je nu onderhand wel denk ik!