sharir schreef:Alles is al gezegt. en ga k niet nog een keertje vertellen. vind het wel een super gaaf beestje. echt waar. en je weet dat k helemaal niet van bont hou. maar verder moet k er wel bijzeggen dat ze altijd wel iets op kim te zeiken hebben. dat iemand nog niet zover is met rijden daarom hoef je haar niet af te zeiken. zo doe je net of je zelf echt geweldig bent. dat ze nog niet weet wat achter de teugel lopen is kan ze ook niets aan doen. die ervaring krijg je. die heb niet van nature
Ze heeft me zelf verteld (of dat stond in haar profiel) dat ze daar paarden inrijd, dan neem ik aan dat je wel weet wanneer een paard achter de teugel loopt, of zeg ik nu iets heel raars? Ik heb niks af te zeiken, ik geef haar een tip, ik geef aan dat hij achter de teugel loopt, want dat zag ze zelf niet in. Dan kom je niet over alsof je zelf geweldig bent, maar je deelt je kennis met een ander. Dan is het maar net hoe iemand anders daar tegen aan kijkt? Je zou ook iets kunnen aannemen van een ander toch? Het is namelijk helemaal geen af zeiken. Het word eens tijd dat sommige mensen op Bokt, dat verschil leren

!

haha