Tiko, ruim 4 maanden na de verkoop....

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

findi

Re: Tiko, ruim 4 maanden na de verkoop....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:27

sorry maar dat kind ziet er toch verwend uit(niet op letten: gewoon wraak aan het uitten omdat ik maar vanaf mijn 16 mocht beginnen paardrijden)

maar iedereen moet leren rijden he(kzou wel ook massaal teleurgesteld zijn). Je weet wel dat ze jong is en zo, maar ik denk dat je toch eens moet slikken als je hem nu terrugziet(gewoon omdat het jou paardje geweesd is).

het ziet er een verschrikkelijk braaf en lief paardje uit.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 14:41

Zo te zien heeft Tiko het daar wel naar zijn zin, meisje en Tiko zien er allebei gelukkig met elkaar uit iig Lachen.

Mag ik vragen wat de reden van de verkoop voor jou was? Dat is volgens mij een beetje langs me heen gegaan toen...

moniq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:37

Nou gelukkig gaat het goed met Tiko maar ik kan me voorstellen dat het wel raar voelt om te zien dat het nu rijtechnisch stukken minder gaat.......

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:39

Goed man om tiko weer trug te zien. ik heb toen veel fotos van jullie gezien in die tijd, en heb ook het verhaal gevolgd waarom je hem moest verkopen.

Het is gewoon niet leuk als je je paardje trug ziet en je heb nog steeds het gevoel alsof die rijtechnisch hetzelfde is als toen. Ik heb dat toen ook met baron gehad toen die geimporteerd werd uit tsjechie, toen had ik hem ook lekker lopen in de training enzo lekker in de spieren kon er een fatsoenlijk parcour mee weg springen, en oke dat was voor mij toen al heel veel, en zo voeld ehet oog ewoon goed. toen heb ik hem 2 jaar niet gezien en toen kwam ik hem weer tegen na lang zoeken en heb ik hem gekocht. ook op me gevoelens zoals ik eerder had, en het viel ook tegen hij was broodmager geen fatsoenlijke spier zat erop. en al een lange tijd niet meer fatsoenlijk in training geweest, Zoiets komt heel erg hard aan. Nu is die helaas weg. weet btw ook niet waar baron nu is. die heb ik toen trug verkocht en nu is die weer doorverkocht. nu begint mijn zoektocht weer.

Maar even ontopic. Als die maar gelukkig is en het meisje is er blij mee en ik weet zeker, ze wil je opvolgen en net zo goede combinatie worden als tiko en jou. Maar dat is nog wel even trainen. daarom voelt het ook anders.

Maar ben blij om te zien dat tiko het na zijn zin heeft Lachen