Nameless haar nieuwe paard (Gribaldi X Wolfgang)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sjokkemeule

Re: Nameless haar nieuwe paard (Gribaldi X Wolfgang)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:12

LiSSy schreef:
als jij een beetje de berichten van ons gevolgd heb heeft de amazone een jaar terug een ernstig auto ongeluk gehad. rechtop zitten is voor haar erg moeilijk, helemaal in een zadel waar je je zit niet in kunt vinden.

kom het paard maar een keer in het echt bekijken, dan zul je wel zien dat hij los toch echt enorm aan het sjouwen gaat. ik kan dat alleen niet op de gevoelige plaat vastleggen

Ik heb de berichten gezien inderdaad, alleen ik weet van concoursen, waar ik ook was met iemand anders, dat amazone voor het ongeluk ook zo voorover zat. Zodoende durfde ik dat te plaatsen. Haar houding is namelijk niet gewijzigd. Die was altijd al zo.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:14

zij heeft mij foto's laten zien van voor het ongeluk en daar zat ze toch echt super netjes rechtop. ik vraag me dus af waar jij die informatie vandaan haalt.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:21

LiSSy schreef:
zij heeft mij foto's laten zien van voor het ongeluk en daar zat ze toch echt super netjes rechtop. ik vraag me dus af waar jij die informatie vandaan haalt.

Ze is toch lid bij de Oosterhof in Rijssen en zij liep eerder toch ook altijd bij Manege Lang'nJan in
Rijssen ? En ja al had ik geen paard, ik was vrij veel op concoursen om toch een band te houden. Zo heb ik er meer van bokt gezien hoor. Al weten velen dat niet.

Alleen ik wil geen rel trappen, maar het is het paard van Nameless, alleen jij bijt je er in vast als een terrier.

NOGMAALS: meer paarden lopen los super , maar onder het zadel niet. Er zijn ook paarden die los helemaal niet apart zijn maar onder het zadel toch enorm goed getraind zijn door ruiters/amazones en enorm spectaculair zijn geworden. Maar ja om dat te presteren moet je toch wel hoger dan L hebben gereden en veel gevoel hebben.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 16:28

haha, ik bijt me er niet in vast hoor Knipoog ik wil altijd graag verklaringen horen als er dingen gesuggereerd worden Cool

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:34

LiSSy schreef:
haha, ik bijt me er niet in vast hoor Knipoog ik wil altijd graag verklaringen horen als er dingen gesuggereerd worden Cool

Jij vroeg ook hoe ik het kon zien aan een foto. Wel, ik zei: "Voorzover ik het kan zien....."

Hoe ik dat zie? Ik heb soortgelijke beelden gezien, 1000den foto's en uren beeldmateriaal namelijk van mijn eigen paard die ook zo liep, en van paarden die lopen zoals het behoort. als je daar maar genoeg van ziet, kun je na heel goed kijken, en vergelijkingsmateriaal erbij pakken, al een aardig beeld vormen.

De foto's en films zijn puur gemaakt als ondersteuning van de lessen, om later te kijken waar wat mis, of juist goed gaat.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:45

Maar ik gaf gewoon mijn mening over wat ik zag, maar we geraken nu geheel offtopic. Ik wil dat hele paard niet afzeiken hoor. Het geeft nix of je nu wel of niet een spectaculair paard hebt. Ik heb het niet, heb een gewoon huis tuin en keukenpaardje Haha!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:13

ik ben ook gewoon blij met mijn paardjes hoe ze zijn..
ik heb veel slechter gezeten dan wat ik nu doe, maar op deze fot's lijkt het weer wat erger omdat dit niet mijn eigen zadel is, volgens mijn instructrice is het na het ongeluk toch echt wel verslechterd en kruipen we nuweer uit een diep dal naar boven, met behulp van fysio en cesartherapie , ik wil graag plezier in het rijden en pijnvrij rijden.ik zal binnenkort andere foto's plaatsen als ik hem iets langer heb.
ik open dit topic om het paard te laten zien, niet zozeer voor mij..
verder iedereen bedankt voor het geweldig lieve commentaar Haha!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:01

Ps er zit nog geen rem op dit paard, dan is het best moeilijk om de achterhand er goed onder tezetten, terwijl hij je dan aan de voorkant wegschiet, ik heb het wel geprobeerd maar daar krijg je dus die renfoto's van. dus ik heb hem echt even op braaf gereden ( op het 10 minuten als een mafkees zonder rem door de bak heenrennen...)
ben nu druk bezig om er een rem op te krijgen.... Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:15

sjokkemeule schreef:
Maar ik gaf gewoon mijn mening over wat ik zag, maar we geraken nu geheel offtopic. Ik wil dat hele paard niet afzeiken hoor. Het geeft nix of je nu wel of niet een spectaculair paard hebt. Ik heb het niet, heb een gewoon huis tuin en keukenpaardje Haha!

Ik vind het echt heel knap(lees: onwaarschijnlijk) dat je zoiets van een foto kan zien. Ik moet zeggen dat ik dit beestje juist geen huis-tuin-keukenpaardje vind, juist een spectaculaire verschijning.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:27

Ze zegt dat 'huis, tuin en keukenpaardje' over haar eigen paard en niet over het paard van Nameless. Correct me if I'm wrong...........

Leuk paard, daar krijg je vast ontzetttend veel plezier mee.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:30

Dimple schreef:
Ze zegt dat 'huis, tuin en keukenpaardje' over haar eigen paard en niet over het paard van Nameless. Correct me if I'm wrong...........

Haha! Ja, maar daar komt het eigenlijk wel op neer. Als je ook haar vorige reacties leest.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:45

Tulandro schreef:
Dimple schreef:

Haha! Ja, maar daar komt het eigenlijk wel op neer. Als je ook haar vorige reacties leest.

Ach joh, als ik er zo op zou zitten toen ik de eerste x mijn 3 jarige reed, dan had ik mijn handjes kunnen samen knijpen. Ik zat er echt veel beroerder op Tong uitsteken

Een foto kan 1000 dingen zeggen, maar ook helemaal niks. Waar het om gaat is dat Nameless er blij mee is.

Have fun!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 13:54

wauw wat een mooi paardje!
z'n hoofdje Kwijl

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 14:08

leuk paardje.
kan ook erg lekker lopen zo te zien

LloiDLoVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:02

Ik vind het leuk om het verschil tussen de 1e en laatste foto te zien Haha!
Daar loopt hij/zij een stuk ontspannender

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:33

Leuk paard Haha! Gefeliciteerd ermee hoor Pling
Ik vind dat hij netjes loopt maar misschien kun je hem/ haar wat meer oprichten zodat zn "3e oor" het hoogste punt is ipv de 7e halswervel [of welke het ook is]!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:39

Wat een prachtpaardje joh! Haha! ....Mjaah kvind wolfgang ook echt een super paard!! Bloos Tong uitsteken

madjeicos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 16:47

heel mooi paard goede bloedlijn ook Haha!
veel plezier met je nieuwe aanwinst!!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 16:58

Margon schreef:
Ik vind dat hij netjes loopt maar misschien kun je hem/ haar wat meer oprichten zodat zn "3e oor" het hoogste punt is ipv de 7e halswervel [of welke het ook is]!

ik vind niet dat je dat al kan verwachten van een paard wat niet getraind is Knipoog

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 08:07

Ziet er goed uit Lachen
Wen eerst maar een beetje aan elkaar, lekker ontspannen door de bak. Zo'n dier is net onder t zadel dus die oprichting is wel van latere zorg. Tis wel een heel aansprekend dier! ( vind ik dan Knipoog ) Veel plezier ermee!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 09:27

Margon schreef:

Sorry hoor, maar dit vind ik echt weer nergens over gaan. Ik vraag me wel eens af waar mensen mee bezig zijn!

Haal je niet dingen door elkaar? Heb je niet gelezen dat het hier gaat om een nauwelijks bereden paard? En iemand die er voor het eerst ongeveer op zit?

En jij begint over de weet ik wat voor en hoeveelste halswerverl??? Rolleyes Gestoord

Maar goed, ieder zijn ding toch?? Bloos

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 11:59

super paardje zeg, heel mooi

jammer dat ze niet meer mag springen
maar heel veel sucses met deze Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:56

Wat een leuk diertje!
Heel erg veel succes ermee.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:12

Ik denk dat Margon niet de zevende halswervel bedoelt, die zit nl ergens voor de schoft, dus een stuk verder naar achter Haha!.
Zowiezo een beetje nutteloos commentaar voor een paard dat net onder het zadel is, maar goed.

Leuk paard. Eigenwijs koppie! Ik vind het er best goed uitzien voor een paard dat nog maar erg weinig kan.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 13:18

ik vind het een mooi paard met een vriendelijke uitstraling!
ben heel benieuwd hoe ze over een maandje bij je loopt!! (dit bedoel ik positief)
wat een mooie bak rijdt je overigens in zeg.
lijkt mij erg rustig gelegen in een mooie omgeving.
veel plezier nog!