Gastruiter op TACO!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:02

Mexx2 schreef:
trouwens,Claudia 23 als ik jouw avatar zie,zie ik ook wel wat verbeteringspuntjes!!!!!!!!!!!
zo is er bij iedereen wel wat aan te merken!

Ik geef gewoon mijn mening...als die te direct is prima, dan moet je geen topic openen met fotoos.

En voor de rest ga ik me niet verdedigen..ik weet wel beter Lachen

even goede vrienden Knipoog

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 16:16

claudia23 schreef:
Ik geef gewoon mijn mening...als die te direct is prima, dan moet je geen topic openen met fotoos.

En voor de rest ga ik me niet verdedigen..ik weet wel beter Lachen

even goede vrienden Knipoog

Ik heb het topic geopend en ik heb nergens gezegd dat ik niet tegen goed onderbouwde kritiek kan Knipoog
Geen mensen door elkaar halen Lachen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:22

Taaclover schreef:
Ik heb het topic geopend en ik heb nergens gezegd dat ik niet tegen goed onderbouwde kritiek kan Knipoog
Geen mensen door elkaar halen Lachen

Daarom had ik de tekst ook geqoute van Mexx. Begrijp me niet verkeerd hoor.ik vind jouw en Taco een super combi...Lachen
Maar soms heb ik het idee bij bokt, dat je je mening niet meer kan zeggen (die dus niet altijd positief is) voordat andere bokkers meteen beginnen te gooien met kritiek naar de persoon die iets negatiefs andwoord...snap je?
In ieder geval beterschap toegwenst, hopelijk kun je Taco snel weer zelf rijden Lachen

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:43

ja,maar in sommige topic's word daar gewoon niet om gevraagd,en het is zo makkelijk om iedereen maar af te krkaken,en zoals ik al zei,jouw zit op je avatar vind ik ook niet zo denderend!!

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:52

zullen we anders doen dat alle mensen van dit topic een boktmeeting houden, allemaal hun paard meenemen, vervolgens allemaal op het paard van een ander gaan rijden, en dat ík foto's kom nemen??? Haha!

Lijkt me nou een hardstikke fijn idee, en dan vervolgens zet ik de foto's op bokt en dan gaan we kijken of de mensen die commentaar hadden op de zit óndanks dat het de eerste keer was, of die ook echt recht van spreken hebben Haha! Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 16:53

Rensjuh schreef:
zullen we anders doen dat alle mensen van dit topic een boktmeeting houden, allemaal hun paard meenemen, vervolgens allemaal op het paard van een ander gaan rijden, en dat ík foto's kom nemen??? Haha!

Lijkt me nou een hardstikke fijn idee, en dan vervolgens zet ik de foto's op bokt en dan gaan we kijken of de mensen die commentaar hadden op de zit óndanks dat het de eerste keer was, of die ook echt recht van spreken hebben Haha! Haha!

Lijkt me een heel leuk idee Haha!
Ik meld me alvast aan

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:54

Ik ook

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:55

Mexx2 schreef:
ja,maar in sommige topic's word daar gewoon niet om gevraagd,en het is zo makkelijk om iedereen maar af te krkaken,en zoals ik al zei,jouw zit op je avatar vind ik ook niet zo denderend!!

Word er dan wel gevraagd naar positieve reacties? dit andwoord vind ik dus nergens op slaan. als je hierop iets te zeggen doe dat dan wel goed onderbouwd, dan mij kritiek gaan geven.

en betreffende mijn avatar, daar ga ik niet op zoals ik al eerder zei..ik weet wel beter.
dit is een onzinnige discussie zo, dus ik laat het hierbij Lachen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:55

Rensjuh schreef:

ik meld me ook aan Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 16:58

Marijke82 schreef:
Ik ook

Als je Indy maar niet aanmeld want dan krijgen ze vliegles Tong uitsteken

MAAR NU WEER ONTOPIC

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:13

Ziet er goed uit

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:16

wat heb ik me nou weer op mn hals gehaald??? Haha! nouw owkey ik zal morgen wel ff een topic openen bij boktmeetings, maar ik ga nu als een gek zadel hoofdstel en laarzen poetsen want ik moet morgen op wedstrijd Haha!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:25

Rensjuh schreef:

goed plan

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:36

Gos.. zoveel reacties heb ik nog niet vaak gezien in je topic Haha! al 4 blz hahaha Knipoog
Nee maar Dat bordeaux staat echt geweldig bij Taac Jammie Haha!
ennuh ik vind hem nog best netjes lopen hoor

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:41

Ik vind het er wel goed uit zien hoor.. Vero heb ik vaak zien rijden op Penny reed bij haar op de manege *LOL* je hebt een mooie beestje

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:20

Hee gaaf hoor Vero! Echt goed dat je zover bent gekomen! Ik vind Taco ook "moeilijk", omdat ik zelf altijd meer en veel gemakkelijker naar de ontspanning en LB toerijd met Mari. Jij had dat zeker ook Lachen. Is altijd weer anders op een ander paardje.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:21

Bokt weer hoor:
je mag pas commentaar geven als je zelf perfect rijdt Verward (in een andere discussie werd trouwens juist het tegenovergestelde beweerd). Ik vind dat grote onzin. Ik weet best dat ik niet volgens het boekje rij en als ik hier foto's plaats krijg ik daar ook commentaar op. Maar als ik iemand anders dezelfde (of andere) fouten zie maken mag ik dat toch best zeggen? Ik vind de houding echt storend op deze foto's. De meeste kritiekpunten heb ik al voorbij zien komen. Verder vind ik dat je je voet vaak (te) ver in de beugel hebt.

Taco is natuurlijk weer super zoals altijd .

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:25

astridastrid schreef:
Hee gaaf hoor Vero! Echt goed dat je zover bent gekomen! Ik vind Taco ook "moeilijk", omdat ik zelf altijd meer en veel gemakkelijker naar de ontspanning en LB toerijd met Mari. Jij had dat zeker ook Lachen. Is altijd weer anders op een ander paardje.

Ik denk dat dat ook het hele eieren eten was Astrid Haha!
Het is natuurlijk altijd heel moeilijk om op een vreemd paard de ontspanning te vinden
Je eigen paard ken je het beste en daardoor vind je snel de ontspanning
En helemaal omdat Taco gewoon al moeite heeft met LB had hij dat nu helemaal omdat hij al een paar dagen niet had gereden Knipoog

Met jouw antwoord kan ze in ieder geval wat, eerlijk, direct maar in ieder geval niet afkrakend Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:30

Taaclover schreef:
Met jouw antwoord kan ze in ieder geval wat, eerlijk, direct maar in ieder geval niet afkrakend Knipoog

Wat kan je uit dat antwoord leren dan? Dat kan ik er niet helemaal uit halen namelijk.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:31

manzano schreef:
Wat kan je uit dat antwoord leren dan? Dat kan ik er niet helemaal uit halen namelijk.

Ik vind niet dat ze er iets van kan leren maar Astrid heeft zelf ook op Taco gereden dus die weet dat het helaas geen automaatje is.
Ze verteld waar zij tegenaan liep en dat is ook precies waar Veronique tegenaan liep Haha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:41

Ik zeg ook absoluut niet dat het makkelijk is op een vreemd paard hoor. Ik heb weken moeten wennen aan buddy en kon echt niet normaal op hem zitten in draf enzo. Maar dat praat je houding op de foto's niet goed. Door het feit dat het de 1e keer is gaat ze niet opeens rechter op zitten etc etc. Puur gebasseerd op deze foto's (en daar gaat het om in dit topic) is haar houding niet netjes.
Super dat ze met haar eigen fjord ook M2 start, maar daardoor worden deze foto's echt niet beter. Snap je wat ik bedoel?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:45

manzano schreef:
Ik zeg ook absoluut niet dat het makkelijk is op een vreemd paard hoor. Ik heb weken moeten wennen aan buddy en kon echt niet normaal op hem zitten in draf enzo. Maar dat praat haar houding op de foto's niet goed. Door het feit dat het de 1e keer is gaat ze niet opeens rechter op zitten etc etc. Puur gebasseerd op deze foto's (en daar gaat het om in dit topic) is haar houding niet netjes.
Super dat ze met haar eigen fjord ook M2 start, maar daardoor worden deze foto's echt niet beter. Snap je wat ik bedoel?

Ze heeft zelf ook gezegd dat haar houding niet goed is Knipoog
Alleen vind ik de meeste reacties hier wat overtrokken Scheve mond
Maar dat is niet op jou gericht hoor Knipoog

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:20

Taco is leuk Lachen .
Ja, het is gewoon altijd even "zoeken" op een ander paard waar de knopjes zitten. Je zit op een ander zadel, paard is anders (dan wel op een ander niveau) getraind etc. Het is gewoon belangrijk dat beide plezier hebben, en zo op de foto's te zien zitten ze elkaar niet in de weg hoor Haha!. Zoals astragirl al zegt: eigen paard is goud waard! Het is alleen niet verkeerd af en toe eens even te "shoppen" Knipoog.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:46

Ha ha lach me krom hier! Makkelijk oordelen vanaf je stoel achter de computer. Ga maar eens op een paard rijden waar je nog nooit op gezeten hebt en die anders bereden wordt dan je zelf rijdt.
ik reed en af en toe noch handelspaarden maardas ook nooit makelijk maar toch heeft da niks met je houding te maken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:15

die zit gespannen zeg Bloos! (schouders opgetrokken, knieën opgetrokken..)
ik heb de rest van het topic niet gelezen hoor, ik geef alleen mijn mening Bloos , jaa en iedereen zegt hier wel van je zit op een ander paard met ander zadel enzo en daar kan ik dan weer niks op zeggen want dat ben ik dan gewend aangezien gewoon op manegepaardjes rij Schijnheilig Tong uitsteken
maar het rood staat hem leuk en ik vind haar rijbroek ook keicool!