WOW! les gehad op hooggeschoolde Anda hengst!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 16:40

missmuts,zoals jij het argument naar voren brengt ,vind ik het ook helemaal niet erg!
en ben ik het grotendeels ook met je eens,in dit geval was het gewoon om de eenmalige kick te doen,en dan wil je gewoon alles doen en voelen.

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:51

Hay

ik heb ook in het begin gezegd en vind ik nog steeds dat het er heel leuk uitzag en ik vond dat het er netjes uitzag (is waar e Mexx2 Haha!) maar nu men over sporen begint geef ik daar ook graag mijn mening over Lachen ik kan ook een galopappuyement of wissel zonder sporen, maar dan moet je veel meer druk op je been gaan zetten en dat is niet de bedoeling, als jou paard kwaad wordt en dergelijke dan is dat je eigen schuld, dan gebruik je ze te hard, je paard mag eigenlijk ni voelen dat jij sporen aan hebt...

xXX

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 08:04

rijden jullie ook passage,piaffe, en spaanse pas zonder sporen???

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 19:57

gek, ik rijd pi & pa met sporen hoor!! Gaaaap ben het net aan het leren, denk dat mn trainer me vierkant uitlacht Tong uitsteken als ik mn spore ni aandoe , ik doe wel geen spaanse pas, kan het ni Lachen