calypso1989 schreef:dat elastiek is eigenlijk voor een paard.. het lijkt gewoon alsof het zo strak zit... als de camera beter had gewerkt had je het ook kunnen zien.....
Hier heb je helemaal gelijk in, het elastiek zit niet te strak, de foto geeft een erg vertekend beeld, het is inderdaad een elastiek voor een groot paard en ik weet het want het is er een van mij en gebruikt voor een paard van 1.70mtr met een vrij lange nek.
Dus Calypso, mooi laten zitten, het wijst je pony wel de weg naar beneden en als je hem er niet aan hebt loopt ze met haar neus hoger als haar oren en dan loopt ze met een weggedrukte rug waar je U tegen zegt.
Dus Laurae, ik snap dat je er een beetje boos om raakt, maar dit forum is wel voor de leukigheid en niet om iemand te veroordelen ipv te beoordelen.
) tijd. Ik kan alleen daardoor wel duidelijk formuleren wat ik bedoel (hoewel er volgen smij totaal overheen gelezen wordt wat ik zeg aangezien iedereen zich hier zwaar beledigd voelt). Maar je zit op een discussie forum. Dat houdt in dat er discussies worden gevoerd! Kun je mij moeilijk kwalijk nemen dat ik dat doe.