Memorie of Mariscara

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mesastamp

Re: MEMORIE of Mariscara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 09:07

Plucky schreef:
goh, echt verschrikkelijk voor je, het was een prachtbeest, echt waar. Heel veel sterkte ermee
groetjes van plucky

ik kan haar ook niet vergeten ondanks dat ik weer een liefie heb om op te rijden maar ze is heel byzonder en mis haar nog altijd vreselijk daar ben ik eerlijk in

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:24

ik moest even slikken toen ik het las Verdrietig

soms heb je met een paard een heel speciale band
dat gevoel ken ik ook heel goed
alleen is mijn paard niet verkocht maar gestorven

wel vindt ik dat Cisca er prima verzorgd en gelukkig uitziet bij haar nieuwe eigenaresse
maar het zal toch moeilijk blijven gewoon omdat het Cisca is
sterkte er mee Ach gut

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 09:36

unamie schreef:
ik moest even slikken toen ik het las Verdrietig

soms heb je met een paard een heel speciale band
dat gevoel ken ik ook heel goed
alleen is mijn paard niet verkocht maar gestorven

wel vindt ik dat Cisca er prima verzorgd en gelukkig uitziet bij haar nieuwe eigenaresse
maar het zal toch moeilijk blijven gewoon omdat het Cisca is
sterkte er mee Ach gut

ahh dankjewel.. gestorven is ook vreselijk, alleen kun je daar vrede mee hebben.. of nee JE moet uiteindelijk.. dit is ja je kent hetgevoel... cis is gwn byzonder maar ze heeft het super daar gelukkig

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 20:39

pff als ik dit topic weer bekijk rollen de tranen over me wangen ondanks dat ik weer een leuk beestje gevonden heb.. cis is gewoon mijn meisje!!!!! ik mis haar zo!!! Huilen sorry voor het onzinnige geklets maar kom er maar niet overheen Huilen

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:43

Ik snap het meisje!! Het is ook heel moeilijk om daar overheen te komen, natuurlijk wordt je weer erg verdrietig van dit verhaal, zeker ook als je haar lieve koppie ziet....ik heb dat ook met Luna, soms denk ik het gaat wel weer en dan lees je weer wat, zie je foto's, of zie ik haar video-opnamen en de tranen komen ook weer naar boven...
sterkte, ik begrijp je en leef ook met je mee! Ach gut

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 11:55

Stephany schreef:
Ik snap het meisje!! Het is ook heel moeilijk om daar overheen te komen, natuurlijk wordt je weer erg verdrietig van dit verhaal, zeker ook als je haar lieve koppie ziet....ik heb dat ook met Luna, soms denk ik het gaat wel weer en dan lees je weer wat, zie je foto's, of zie ik haar video-opnamen en de tranen komen ook weer naar boven...
sterkte, ik begrijp je en leef ook met je mee! Ach gut

het is gewoon raar, ik hoor heel blij te zijn met bowena en dat ben ik ook echt!!! ze is super maar cis blijft iets byzonders en ik wordt eigenlijk alleen verdrietig van het feit dat die mensen haar nu hebben en er blij mee zijn.. ze hoort gewoon bij mij!! ze had de bossen hier ook zo leuk gevonden er waren nog zoveel dingen die ik graag met haar had willen doen als ik klaar was met school wilde ik haar laten dekken door gribaldi al dat soort dingen.. helaas mocht het niet zo zijn

Stephany

Re: Memorie of Mariscara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:34

Ja, ik ken die gevoelens, dat hebben wij ook nog met Luna, ik wilde haar ook nog laten dekken en een veulen dan zelf opvoeden en houden voor als Luna te oud zou worden etc etc. Ik begrijp precies wat je bedoelt!
Het enige wat helpt is het toch maar te uiten en er over te praten, dat lucht in ieder geval een beetje op....sterkte he! Ach gut

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 13:08

Hey, wat vreselijk zeg dat je zo uit elkaar moet!
Gelukkig kan je haar nog wel eens opzoeken..Veel sterkte verder!! Vriendjes zijn?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 16:42

Suusiej schreef:
Hey, wat vreselijk zeg dat je zo uit elkaar moet!
Gelukkig kan je haar nog wel eens opzoeken..Veel sterkte verder!! Vriendjes zijn?

dat isook fijn, maar helaas komt dat er gewoon niet van het is ver weg... ik heb het er wel voor oevr uiteraard maar er moet tijd voor zijn! Het is gewoon moeilijk... dat zal wel altijd zo blijven denk ik.. heb verschillende paarden gehad allemaal leuke, ,maar zij was gewoon ontzettend anders...

JoylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:52

aaahw ik word hier zo emotioneel van Verdrietig

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:08

hey, dit topic is al heeeeel oud.

heb het al een keer gelezen.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:13

JoylOver schreef:
aaahw ik word hier zo emotioneel van Verdrietig

Let jij niet op de datum als jij een bericht post? Scheve mond
Of op de grote rode letters die je te zien krijgt als je na 2weken iets post?
Dit topic is uit januari Tong uitsteken

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:16

Het is echt een heel mooi paardje Knipoog
Hoe hoog is ze?

Als je naar de foto's kijmkt zie je ook gewoon dat het klikt tussen julie.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 14:28

topic oud of niet... nog altijd het verdriet en de reacties vind ik dus echt geen probleem alleen maar heel fijn, de pony maakt het super super goed bij de nieuwe eigenaresse daar heb ik niets over te klagen gelukkig al mis ik haar enorm!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 23:04

pfff meis dit lijkt me echt wel klote om mee te maken en ik lees dat je er heel erg mee zit ik zou me geen leven meer kunnen voorstellen zonder mijn paard als ik de stal in kom krijg ik een dikke kus van hem , ik ziet hier half te janken en leef heel erg met je mee
maar ik zie dat je weer het rijden hebt opgepakt? en je woont in kerkrade waar rij je dan ik kom ook uit kerkrade Haha! heb nog niet veel bokkers gezien hier uit kerkrade of heerlen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 10:27

onley schreef:
pfff meis dit lijkt me echt wel stinkmodder om mee te maken en ik lees dat je er heel erg mee zit ik zou me geen leven meer kunnen voorstellen zonder mijn paard als ik de stal in kom krijg ik een dikke kus van hem , ik ziet hier half te janken en leef heel erg met je mee
maar ik zie dat je weer het rijden hebt opgepakt? en je woont in kerkrade waar rij je dan ik kom ook uit kerkrade Haha! heb nog niet veel bokkers gezien hier uit kerkrade of heerlen

ahh wat lief dankjewel!

kreeg laatst weer allemaal lieve fotos en ze zag er fantastisch uit, maar missen pff dat blijft echt

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:30

Woow , Echt heel veel sterkte nog..Ach gut
Het is/was echt een super mooi paardje..En vond jullie al op mijn eerste blik op die foto´s een super stel samen Ja .
Het lijkt me totaal niet makkelijk om zo afscheid tenemen van een paardje wat je ontzettend lief hebt.
Maar je mooie herrinderingen kan niemand van JOU afnemen!!
En je weet dat ze een goed plekje heeft gevonden , dat lijkt me aan ene kant wel weer een geruststelling..
Ook al lees ik net dat het een oud topic is , maar het neemt het gemis niet weg..

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 08:48

het topic is al heel oud. ben blij dat er nog altijd in gereageerd wordt, ze is en blijft mijn meisje! dankjewel voor je lieve reactie

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:06

Volgens de 'normen' van HAW is dit inderdaad een erg oud topic.
Mesastamp geeft zelf aan dat ze nog steeds prijs stelt op reacties, wat ik me heel goed voor kan stellen.
Ik wil iedereen die nog iets wil melden, hierbij vragen of ze dit per PB willen doen.
Dan kan het topic open blijven maar wordt het niet telkens omhoog geschopt Lachen

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 06:35

ow oscar dat is een goed idee! dankjewel!