Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Esmeralda schreef:shannaY stop met uitlokken, je heb al genoeg gezegt, open anders zelf een topic en laat deze nog enigzins in waarden.
, heb je weleens zien rijden, je rijd niet bijzonder, maar gewoon.
en het ging dat er leuke foto,s waren jasper en dat meisje er harstikke blij mee was,
en de dat gezemel over loodlijn en achter de teugel verziekt het topic,
en als je dan in jou profiel kijkt dan kan je dat soort reacties verwachten,
dat ze vinden dat jou paard ook achter de loodlijn loopt of achter de teugel net hoe iemand het noemt.
dus haal adem en laat het waaien
Esmeralda schreef:euhhhhh ik kan niet van een foto uit gaan, heb je weleens zien rijden, je rijd niet bijzonder, maar gewoon.

Esmeralda schreef:nee hoor, als ik er met iemand ben, die weet mij altijd precies uit te leggen wie welke bokker is, dus tja. Bovendien heb ik er ook een periode gereden en ken er de nodige mensen. En Nero van Breur ken ik heel goed, dus hou ik het lekker vaag voor je,
Citaat:Enne wat die domme reacties betreft, Waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze er zelf niks mee konden beginnen.
okal mee eensCitaat:Wat een gezeur hier zeg. Ik vind dat je het netjes doet hoor vooral gezien het feit dat je hem net een paar weken hebt. Heel veel plezier met hem maar dat zal wel lukken
iris17 schreef:Waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze er zelf niks mee konden beginnen.
ShannaY"]
Ik verziek niks, ik voer een discussie waar jij blijkbaar niet volwassen genoeg voor bent, blijkt wel uit wat voor antwoord je nu geeft.
Maar om mezelf een plezier te doen om niet langer te zitten wachten op een antwoord dat ik toch nooit zal krijgen, ben ik klaar in dit topic.
[size=7]Van sommige mensen kan ik echt niet begrijpen dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste waren....[/size]
Daar nogmaals have fun met je fjordje !
[/quote]
éen discussie? noem je dit een discussie? Ik noem het eerder: Ik ben eigenwijs en wil mijn gelijk hebben. Nee jij komt erg volwassen over meid. Je zit wel iemand anders topic te verzieken!
en dat stukje van die zaadjes...moest je dat er nou echt bij halen of wou je gewoon bijdehand doen?
[quote="ShannaY schreef:Wat lokt ik uit, als jij zulke reacties plaats maak je dat ervan !
Ik probeer hier een discussie aan te gaan over loodlijn en achter de teugel, maar degene die zo'n fel verweer had is nergens meer te bekennen, en ik krijg ook geen pb's..
Als iemand zo stoer is om te roepen dat ik niet kan rijden, wil ik ook weleens weten waarom ? Of jij kunt het me vertellen ?

louskeh schreef:dankje iedereen...!!
K vind t echt fijn dat ik ook nog normale reactie's krijg.. !!
en anders maak zelf een topic kan je zelf achter je eige gezeik aangaan.. EN mischien nog wat van leren..
Maar kap nou met mij topic naar de hel te werken..
ik weet t nou onderhand wel wat je er van denkt..
Promessa schreef:pffff alsof bob zo mooi loopt.....