Ricky!! m'n stoere fjord *D [Jasper]

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:57

shannaY stop met uitlokken, je heb al genoeg gezegt, open anders zelf een topic en laat deze nog enigzins in waarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:58

Esmeralda schreef:
shannaY stop met uitlokken, je heb al genoeg gezegt, open anders zelf een topic en laat deze nog enigzins in waarden.

Wat lokt ik uit, als jij zulke reacties plaats maak je dat ervan !
Ik probeer hier een discussie aan te gaan over loodlijn en achter de teugel, maar degene die zo'n fel verweer had is nergens meer te bekennen, en ik krijg ook geen pb's..

Als iemand zo stoer is om te roepen dat ik niet kan rijden, wil ik ook weleens weten waarom ? Of jij kunt het me vertellen ?

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:03

Ziet er leuk uit. Leuke combi. Knipoog
Die manen lijken wel erg lang... nog eventjes en ze vallen opzij (lijkt mij). Bloos!
Misschien dus weer tijd voor een knipbeurt Tong uitsteken
Maar ik vind het er wel goed uitzien

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:13

euhhhhh ik kan niet van een foto uit gaan Knipoog , heb je weleens zien rijden, je rijd niet bijzonder, maar gewoon. Haha! en het ging dat er leuke foto,s waren jasper en dat meisje er harstikke blij mee was, en de dat gezemel over loodlijn en achter de teugel verziekt het topic, en als je dan in jou profiel kijkt dan kan je dat soort reacties verwachten, Scheve mond dat ze vinden dat jou paard ook achter de loodlijn loopt of achter de teugel net hoe iemand het noemt. Knipoog dus haal adem en laat het waaien *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:20

Esmeralda schreef:
euhhhhh ik kan niet van een foto uit gaan Knipoog , heb je weleens zien rijden, je rijd niet bijzonder, maar gewoon.

Ow een meeting zonder dat ik weet dat het een meeting was, apart Haha!
Wanneer was dat ? En dank je voor je compliment, bijzonder kan goed of slecht zijn, gewoon is gewoon Knipoog

Verder hoop ik ook niet dat je je vergist want vreemde mensen die niet op stal staan bij ons willen mijn paard en Nero nog weleens door elkaar hutselen !

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:37

nee hoor, als ik er met iemand ben, die weet mij altijd precies uit te leggen wie welke bokker is, dus tja. Bovendien heb ik er ook een periode gereden en ken er de nodige mensen. En Nero van Breur ken ik heel goed, dus hou ik het lekker vaag voor je,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:41

Esmeralda schreef:
nee hoor, als ik er met iemand ben, die weet mij altijd precies uit te leggen wie welke bokker is, dus tja. Bovendien heb ik er ook een periode gereden en ken er de nodige mensen. En Nero van Breur ken ik heel goed, dus hou ik het lekker vaag voor je,

Ik ben niet zo'n actieve bokker, dus dat is wel bijzonder. Verder ken ik ook niet iemand anders goed van stal die hier actief bokt, op Marjolein en Mies na, maar die zijn het zeker niet.

AmberR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:44

esmeralda.. had je een eigen paard op reyerbos ? en hoelang is het geleden dat je er reed.. want ik loop er al een tijd rond maar weet niet wie je ben. je heb hasty tog gereden? heb je daarvoor ook een vos gereden..?? en met wie kom je op stal dan?? ben nu ook wel benieuwd..

Fannytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:45

Ga dat ergens anders uitzoeken en shannay reageer hier gewoon niet meer op je hebt zat gedaan.

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:52

Wat een gezeur hier zeg. Ik vind dat je het netjes doet hoor vooral gezien het feit dat je hem net een paar weken hebt. Heel veel plezier met hem maar dat zal wel lukken OK dan!

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:57

Heej mi, ziet er super uit joh!!
Heb je gisteren zien rijden op de manege en hij liep echt super, heel netjes zeker als je kijkt hoe kort je hem nog maar hebt.
Enne wat die domme reacties betreft, Waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze er zelf niks mee konden beginnen Knipoog .

Fannytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:01

Citaat:
Enne wat die domme reacties betreft, Waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze er zelf niks mee konden beginnen.

Haha idd OK dan!

Citaat:
Wat een gezeur hier zeg. Ik vind dat je het netjes doet hoor vooral gezien het feit dat je hem net een paar weken hebt. Heel veel plezier met hem maar dat zal wel lukken
okal mee eens *LOL*

AmberR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:09

iris17 schreef:
Waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze er zelf niks mee konden beginnen Knipoog .

Even voor de duidelijkheid.. Hij was niet van shannay en ze heeft hem ook niet gereden.. ze is dus ook niet jaloers dat ze er zelf niks mee kon beginnen... ze heeft er niet eens opgereden maar hem wel vaak zien lopen..

verder veel plezier met hem!

Miesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:13

ShannaY"]
Ik verziek niks, ik voer een discussie waar jij blijkbaar niet volwassen genoeg voor bent, blijkt wel uit wat voor antwoord je nu geeft.

Maar om mezelf een plezier te doen om niet langer te zitten wachten op een antwoord dat ik toch nooit zal krijgen, ben ik klaar in dit topic.

[size=7]Van sommige mensen kan ik echt niet begrijpen dat ze van die miljoenen zaadjes de snelste waren.... Lips are sealed [/size]

Daar nogmaals have fun met je fjordje !
[/quote]

éen discussie? noem je dit een discussie? Ik noem het eerder: Ik ben eigenwijs en wil mijn gelijk hebben. Nee jij komt erg volwassen over meid. Je zit wel iemand anders topic te verzieken!

en dat stukje van die zaadjes...moest je dat er nou echt bij halen of wou je gewoon bijdehand doen?

[quote="ShannaY schreef:
Wat lokt ik uit, als jij zulke reacties plaats maak je dat ervan !
Ik probeer hier een discussie aan te gaan over loodlijn en achter de teugel, maar degene die zo'n fel verweer had is nergens meer te bekennen, en ik krijg ook geen pb's..

Als iemand zo stoer is om te roepen dat ik niet kan rijden, wil ik ook weleens weten waarom ? Of jij kunt het me vertellen ?

Waarom hier een discussie voeren over loodlijn en achter de teugel. Voel jij je zo belangrijk dat jij maar even bepaald dat je een discussie daar over wilt in DIT topic? De TS wilt dit zo te lezen niet, dus open dan lekker je eigen topic als jij zo graag wilt praten, nouja praten..JOUW mening zeggen, en niemand anders zijn mening serieus nemen, want mevrouw weet het allemaal wel beter...

ONTOPIC: trek je er niets van aan, ik vind het een erg leuke fjord, en hoop dat je er nog veel plezier mee zal hebben Lachen

Fannytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:16

Citaat:
ze heeft er niet eens opgereden maar hem wel vaak zien lopen..
Wat zit ze dan bijdehand te doen als ze er niks van weeet

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:45

jezus. shannay.. hou gewoon je bek..
en verziek ander mans topic niet...
we weten nu allemaal hoe jij dr over denkt en volgens mij is niemand het met je eens!!!

dus hou dr maar over op want je heb nix meer te zeggen want je blijft maar ouwehoeren over die loodlijn en hij loopt achter de teugel bla bla bla...

ik vind het dr wel leuk uit zien hoor...

en trek je niet iets aan van mensen die denken dat ze anky zijn... :S

zo dat was ff mn zegje..

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:47

pffff alsof bob zo mooi loopt.....

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 23:51

dankje iedereen...!!
K vind t echt fijn dat ik ook nog normale reactie's krijg.. !! Knipoog
en anders maak zelf een topic kan je zelf achter je eige gezeik aangaan.. EN mischien nog wat van leren..
Maar kap nou met mij topic naar de hel te werken..
ik weet t nou onderhand wel wat je er van denkt..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:02

louskeh schreef:
dankje iedereen...!!
K vind t echt fijn dat ik ook nog normale reactie's krijg.. !! Knipoog
en anders maak zelf een topic kan je zelf achter je eige gezeik aangaan.. EN mischien nog wat van leren..
Maar kap nou met mij topic naar de hel te werken..
ik weet t nou onderhand wel wat je er van denkt..

Dit was ook niet op jouw gericht maar op natasha, want zij zegt dingen en vervolgens gaat ze er niet op door. Jullie denken maar dat dit topic verziekt is, maar het is een discussieforum? En het was een leuke discussie geweest! En laat shannaY met rust, ze heeft groot gelijk. Wij zagen dat beestje altijd achter de teugel lopen, hij heeft in al die weken nooit normaal gelopen, en nu zien we het hier weer. That's all.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:04

Promessa schreef:
pffff alsof bob zo mooi loopt.....

En dit is een hele kinderachtige opmerking, ongelooflijk zeg. Je kan hier niets meer zeggen of je krijgt heel bokt over je heen.

Vele topics met foto's hebben uiteindelijk geleid tot een felle discussie over bv achter de teugel lopen. Maar ja, hier heeft niemand tegenargumenten dus dan houdt het op.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:08

Het was ook absoluut niet de bedoeling om jasper af te kraken, maar dan moeten mensen niet zeggen dat hij niet achter de teugel kruipt, want dat is duidelijk te zien. Maar dat maakt helemaal niets uit voor de TS, want het zit heerlijk. En nee, we verwachten heus niet dat dat in 2 weken is opgelost, maar we maakten er alleen maar een opmerking over, omdat de ruiter anders denkt dat hij op dat plekje goed loopt, terwijl achter de teugel juist niet goed is.
Dat is het enige wat wij duidelijk wilden maken, en dat is ons goed recht. Veel plezier met jasper, probeer consequent te blijven, en dan lukt het wel.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:22

Pff wat een gezeik zeg, laat die pony lekker lopen zoals ie altijd loopt, als de TS er geen probelemen mee heeft...
En bokt is er ook voor de fun, en niet voor mensen die iedereen zwart willen maken en gelijk willen hebben omdat ze denken dat ze jezus zijn... Scheve mond

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:32

x_shirley_x schreef:
ShannaY Sorry hoor maar je hebt dit topic wel verziekt..
Het topic ging over Jasper en neit over jou!!
Ga dr niet lopen afzeiken, en anders zoek een hobby !!

Ze staat graag in de belangstelling.. Misselijk

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:02

gaaaaf!
echt een super fjord man!
hij loopt super! OK dan!
ziet er lekker compact uit en leuke combinatie ook!
kvind ze manen zelf iets te lang Clown

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:14

ik word een beetje moe van sommige mensen die denken dat ze alles beter weten.tja en wat die banketstaaf opmerking van promessa betreft :promessa heeft gelijk wie kaatst kan de bal verwachten.rijden jullie zelf grand prix of zo? denk het niet