SplashIsLief@work vandaag draver@topdressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:39

Wauw!
Ziet er goed uit hoor (alleen wat rechter op zitten idd Tong uitsteken )
Goed dat je in de wind ben gaan rijden man!

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:45

Ziet er heel leuk uit een goede combinatie. Alleen heb een klein beetje kritiek hie loopt iets achter de loodlijn, daar heb ik zelf ook last van met rijden. En het is onwijs moeilijk vind ik om hem het weer goed te krijgen. veel plezier

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:09

Het was nog veel erger, dit kwam door problemen met mn darmen en als ik rechtop zat kreeg ik kramp en kromp ik weer in elkaar. Het is al verbeterd, maar moet nog meer. Dat weet ik, maar we doen ons best Lachen[/quote]

even of-topic hoor, maar dat heb ik ook, hoe bben jij er weer van afgekomen? Is zo iiritant als ik dat heb.. en dan knik ik ook in....

Maar verder echt super paardje echt toppie.. Goed gereden...

femkem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:12

Eigenlijk ben ik een beetje het tegenover gestelde gaan rijden me paard niet aan de teugel zo hoog mogelijk laten lopen en telkens als ze weer naar beneden kwam been. Het heeft best wel lang geduurd voor het weer goed kwam en als ik niet op letten viel ze weer terug in haar loopje.

veel succes er mee!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:45

Femkem, misschien ziet dat er op de foto zo uit, maar volgens mij valt het in het echt wel mee Lachen Maar bedankt voor de tip!
Bakstertje, niet Scheve mond Nog steeds af en toe last, maar veel proberen te drinken, dan is het vaak minder. Maar ik heb ook allerlei onderzoeken gehad, weet niet of dat bij jou ook gedaan is (pb anders even Lachen )

Allemaal bedankt Lachen