Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) je onderdrukt nu een probleem, je lost het niet op..

Shariff97 schreef:tsja, ik vind het er ook niet echt plezierig uitzien.
Het plaatje is gewoon niet.. compleet
je lijkt ook een beetje klein op dat paard..
maar toch veel plezier ermee
moet je haar in het egt zien rijden
bliksemluver schreef:Ok dan zal ik ook nog eens beginnen..... Ik vind de thiedeman ook te strak zitten, en het is zéker geen voordeel voor jou! misschien niet maar je hebt er op lange termijn niks aan!
En als ze zo sterk is... waarom heb je haar dan gekocht? Je zegt zelf dat er veel meer uit te rijden is maar dat jij dat niet kan.

bliksemluver schreef:Precies.... Ze zou eens wat met haar commentaar kunnen doen.. dan weer foto's maken en eens zien wat de reacties dan zijn
xxsummyxx schreef:dat doe ik ook .. ik heb hem alang een gaatje korter gedaan
jully kunnen dat niet weten hoor als ik met dat commentaar doed...
want je bent toch niet bij mij op stal komen kijken.. ?
en dat is natuurlijk niet je bedoeling 

meiske16 schreef:gaatje korter![]()
liever een gaatje langer,en probeer het paard iets meer door de nek te rijden,met of zonder thiedeman maakt me niet uit!! las j'm maar op de goede manier gebruikt,ik zie ook wel dat het moment opnamen zijn,maar wees het nou met sommige eens:je paardje is nog niet goed door de nek/hals heen...het loopt een beetje op de thiedeman! en ze willen je er ook voor waarschuwen dat je niet altijd met je thiedeman moet blijven rijden,want doe je dat wel,en je wil er straks mee gaan starten,dat loopt die alleen maar met het hoofd in de luchten dat is natuurlijk niet je bedoeling
verder vind ik het best een leuk beestje,het loopt op sommige momenten best goed en het past prima bij je! ook qua grootte,want hiermee,kun je nog ver mee vooruit,het vergt alleen wat oefenen en trainen en doorzettingsvermogen(blijf volhouden!)
succes!

0ojannekeo0 schreef:als je om commentaar vraagt kun je verwachten dat ze over je hulpteugel beginnen...als je dat niet had gewilt had je dat er maar bij moeten zetten....
verder wel een leuk beesje...verder sluit ik me aan bij de meerderheid over de hulpteugel