Sandro @ work [bonte hengst]

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:22

RUBYWHITE schreef:
Hij is pas 2 weken onder zadel Knipoog eerst maar wat leren op eigen benen te lopen en zijn balans te vinden Knipoog

Pas twee weken onder het zadel Bloos! Dat had ik niet gedacht als ik dit zo zie. Ziet er al heel goed uit. En de rest komt idd nog wel. Neem er de tijd voor!
Succes en heel veel plezier met deze mooie hengst!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 14:29

Ik weet het, het is al gezegd: maar ik vind dat dat beest echt veel te kort gehouden wordt vanvoor. Juist wat meer ruimte daar zou hem door zijn hele lijf meer laten swingen denk ik. Als ze hem zo blijven rijden wordt het een opgekruld paardje die zich heel sterk maakt in zijn voorhand vrees ik..

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 14:48

Wauwie, mooiert hoor Kwijl Ach ik kan aan deze foto niet zien hoe het paard zich voelt *edit* onder haar voelt Clown , maar ik rij ze zelf meestal wat dieper als ze nog zo groen zijn...

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 17:05

Hoi,

Kvind het echt een super paardje!!..Kben wel gek van bonte paardjes..Alsk zelf ooit een paard krijg moet ie denk ik ook wel bont zijn OK dan!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 17:34

poes schreef:
Ik weet het, het is al gezegd: maar ik vind dat dat beest echt veel te kort gehouden wordt vanvoor. Juist wat meer ruimte daar zou hem door zijn hele lijf meer laten swingen denk ik. Als ze hem zo blijven rijden wordt het een opgekruld paardje die zich heel sterk maakt in zijn voorhand vrees ik..

Gelukkig weet de amazone heel goed wat ze doet. Beste stuurlui staan aan wal zeggen ze dan Knipoog Ik vind ten eerste dat je geen commentaar kan geven op foto's, aangezien het een momentopname is. Ten 2e een paard wat zo kort onder het zadel is kan je niet van verwachten dat het al helemaal loopt zoals het hoort. Ik vind hem netjes lopen zeker als je ziet hoe kort hij onder het zadel is

YentlKG

Re: Sandro @ work [bonte hengst]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:40

[b]ZO ! wat een mooiheid ! echt gaaf beestje Lachen

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:51

Gaaf ding hoor!! Hij loopt wel super!!!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:53

wauw mooi beesie, loopt mooi zeg Pling

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 20:21

ik vind het er al super uitzien.. allen probeer dat neusje er nog net iest meer uit te rijden.. maar ik vind nit dat je dat nu al kan verwachten.. 2 weken en dan dit als resultaat... dar mag je echt super trots op wezen...

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:19

Zooo wat een prachtig paard! hij loopt zeer netjes! en dat terwijl hij nog zo kort onder het zadel is klasse hoor!! Ik vind hem prachtig!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 21:23

ik vind hem nog steeds onwijs mooi, zal binnenkort eens nieuwe foto`s maken inmiddels zijn we alweer ruim 1 maand verder.

had ik al verteld dat ik een half zusje van hem heb? zelfde vader, andere moeder. mijn bijna 2jarige merrie meet inmiddels 1m60-1m62 en is net zo mooi bont, iets anders qua type (nog veel mooier dus Haha! ) kan niet wachten tot zij volgend jaar onder zadel is!

Niet zo`n mooie foto Bloos maar geeft een indruk
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 15:24

Prachtig paard, al nieuwe foto's? Ben benieuwd hoe hij nou loopt.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:12

Wauw, megastoer beest zeg!!!!!!! Haha! 'K Was altijd al bonten-fan, maar deze is echt mooi hoor, wauwie!!! ('k zal es op je site kijken, als je een bontenverzamelaar bent Knipoog )
En ik ben het met je eens, hij loopt hardstikke goed voor die 2 weekjes dat hij onder het zadel is! Jeetje, menigeen mag blij zijn als zn paard zo loopt!!! De perfecte houding komt later wel, als ie om kan gaan met een ruiter op zn rug. Succes!!! Haha!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:19

Wouwie Kwijl Wat een kwijl paard zeg!

Ik houd persoonlijk ook niet van bont, maar deze is wel erg mooi! Kwijl En ook mooi getekend, ik houd wel van veel zwart op een bont paard Ja