Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
minka schreef:Ach mensen wat maakt het nou helemaal uit, misschien is het voor haar wel een M1 getrainde shet en loopt hij geen wedstrijden.
Van dit soort dingen kan ik nou echt niet wakker liggen hoor...
Knor schreef:Als je voor eens en altijd het probleem uit de wereld wilt hebben dat je niet wordt geloofd, zet dan je combinatie nummer op bokt dan kan iedereen via www.knhs.nl zhet bewijs zien dat je M1 start!
En waarom zou je het ook niet geven als het echt zo is, dan heb je toch niets te verbergen ?
gijsenkim schreef:Ben ik met Morris eens, Deze fotos zeggen helemaal niks![]()
![]()
Had dan je apepakkie aan getrokken en een hoedje op gezet, en in iedergeval met zadel gereden.
Als je dan een leuke digi hebt kan je vast wel een of twee foto's maken die WEL kunnen overtuigen
Koortje schreef:(heb niet alle 4 de pagina`s doorgelezen maar) Ik vind het geen gezicht! Als je 24 bent, behoor je gewoon niet meer op een Shetlander te rijden! Lijkt me niet fijn voor jezelf (je geeft al aan dat je rugpijn krijgt) en ook niet voor je shetje (vraag me af hoe hij het in zn rug heeft...)