moet ze zelf weten (met al haar mooie commentaar). Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) echt geweldig!! en je broer rijd heel netjes hetismij schreef:woow echt toppie paarden!! geweldig ik wou dat ik zoon paard onder me kont had (nou ja..die van mij heeft ook nationaal gesprongen..nou ik nog) echt geweldig!! en je broer rijd heel netjes
nog ff iets op misssisa...ik wil niet veel zeggen hoor maar de springtechniek van de schimmel is juist goed (beter dan jou pony (en nu zeg ik niet dat jou pony niet kan springen) , sorry moest er ff uit)
Maarik heb al vaker gezegt dat ik een neiuwe start heb gemaakt dus daarom vraag ik ook vriendelijk of jullie willen ophouden met dat commentaar op mijn berichten.
MissSisa schreef:Ach als je dat vind ik maak me er niet meer druk om.Maarik heb al vaker gezegt dat ik een neiuwe start heb gemaakt dus daarom vraag ik ook vriendelijk of jullie willen ophouden met dat commentaar op mijn berichten.
JIj bent harstikke blij met jou'n pony mooi toch
Zeker zo houden en dat vinden wij allemaal. MAar als jij dan ook een beetje respect kan tonen voor iemand anders die helemaal trots is op zij'n paard/pony dan moet jij hen niet gaan afzeiken. Zo blijven we hier wat vriendelijker tegen elkaar
Naja stoppe dus