Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
redina schreef:kunnen we het nou weer over leuke dingen hebben?
Katja schreef:Laten we allemaal een beetje aardig zijn tegen elkaar en iets minder op de man spelen.
Ook als je het ergens niet mee eens bent kun je dit op een nette manier formuleren.
Verder is het een goed idee om eerst het topic goed te lezen zodat niet telkens weer dingen aangehaald worden waar al een reactie op geweest is.
Haha.

Navidad schreef:Vertel mij maar is waarom er genoeg paarden die 3 zijn op concour rondlopendan wel in een B parcours
hesterv schreef:Is echt stoer paardje!! EN die neusriem.. perfect natuurlijK!! Vind het alleen al wel een beetje hoog voor een jong paardje hoor! (Maar kben zelf ook weer lekker vertrouwen kwijt dus zal wel aan mij liggen, vandaag weer eens uitgebeld int M springen)
In ieder geval, gedurfd hoor!!
Groetjes!!
Shanna16 schreef:En als je dan kijkt in het profiel van deze persoon en ziet dat deze haar eigen paarden niet aan de teugel rijdt, en geen wedstrijden start, vind ik het toch wel een beetje flauw.
. Als je dat een beetje normaal zegt, dan komt het allemala wel goed hoor
.
Ik vind echt dat je snel vooruit gaat met dit jonge paard. Ze pakt het allemaal reuze goed op en zo te zien vind ze het springen ook wel leuk.