Op verzoek: het jonge paard @ springwork... :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:45

kunnen we het nou weer over leuke dingen hebben?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 13:15

redina schreef:
kunnen we het nou weer over leuke dingen hebben?

Ik hoop het. Waarschijnlijk had ik me niet door Laura over moeten laten halen om de foto's toch te plaatsen.

Mijn fout. Niet Laura's schuld. Uiteindelijk ben ik toch degene geweest die ze geplaatst heeft... alleen had ik het bij mijn 1e besluit moeten houden.

Toch een beetje jammer dat je van een (anoniem) persoon op bokt een pb krijgt met daarin zwart op wit getypt dat je NIET kunt rijden. Beetje cru denk ik, als ik kijk naar wat ik allemaal al bereikt heb...

En als je dan kijkt in het profiel van deze persoon en ziet dat deze haar eigen paarden niet aan de teugel rijdt, en geen wedstrijden start, vind ik het toch wel een beetje flauw.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:34

ach hou gewoon de eer aanjezelf joh.
vertrouw op jezelf. laat de rest maar l.......
ieder rijd op zijn manier.
het gaat er om dat je er plezier aan hebt zowel het paard als jij.
en ik denk als ik jou goed inschat dat als de eigenaar je dit wekelijks zou laten doen dat je er dan wat van zegt.
ik vind het in ieder geval een heel erg mooi paard!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:35

Laten we allemaal een beetje aardig zijn tegen elkaar en iets minder op de man spelen.
Ook als je het ergens niet mee eens bent kun je dit op een nette manier formuleren.
Verder is het een goed idee om eerst het topic goed te lezen zodat niet telkens weer dingen aangehaald worden waar al een reactie op geweest is.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 14:12

Katja schreef:
Laten we allemaal een beetje aardig zijn tegen elkaar en iets minder op de man spelen.
Ook als je het ergens niet mee eens bent kun je dit op een nette manier formuleren.
Verder is het een goed idee om eerst het topic goed te lezen zodat niet telkens weer dingen aangehaald worden waar al een reactie op geweest is.

Misschien dat ze het nu wel zien Lachen Haha.

En ach, ik hou de eer ook wel aan mezelf. Redina, dat heb je goed gezien. Ik rij zijn paard met alle plezier en we zijn al echte maatjes, klikt heel lekker en Unni wil graag voor me werken. Maar als het me te gek wordt, dan zeg ik dat heus wel. Lachen

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:21

Shanna16 schreef:
Toch een beetje jammer dat je van een (anoniem) persoon op bokt een pb krijgt met daarin zwart op wit getypt dat je NIET kunt rijden. Beetje cru denk ik, als ik kijk naar wat ik allemaal al bereikt heb...

Vind ik weer een beetje jammer zo'n opmerking Scheve mond

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 14:24

Miss_Petit schreef:
Vind ik weer een beetje jammer zo'n opmerking Scheve mond

Niet arrogant bedoelt hoor. Maar ik weet nog wel dat ik op de manege reed en een verzorgpony kreeg.

Wie had ooit gedacht dat ik nu, 5 jaar later, al 2 keer M had gereden en zoveel ervaren paarden? Ik niet Knipoog

Dat was eigenlijk de boodschap Lachen

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:40

Dat klinkt al anders Haha!

En dat iemand anoniem pb stuurt, lekker laten gaan Knipoog

veter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:08

wat een gezeur...
ik heb boas al een paar x int echt gezien maar je rijd hem super net als deze dus waar maken mensen zich zo druk om....
groetjes Vera

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:15

trek het je niet aan Haha!
je rijd super! OK dan!
nog véél succes! Bloos

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:20

Ik vind het er echt heel netjes uitzien! gaaf paard *is jaloers op je neusriem* Haha! Ik vind het een leuk beestje!

veter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:44

toch zijn er gullig nog mensen die het goede zien he...

veter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 15:52

gelukkig sorry typ foutje

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 16:00

2x M valt nog wel mee hoor. En dat zegt totaal niets over je talent en ervaring. Ik vind dit heel onverantwoord. Stel je voor dat het nu fout was gegaan, dan had dit paard van z'n leven niet meer gesprongen. Altijd voorzichtig beginnen met zoiets, en niet door je enthousiasme (wat wel heel begrijpelijk is) te ver / hoog / lang willen.
Ook het rijden met een mexicaanse neusriem bij zo'n jong paard heeft alleen maar een negatief effect.

Ook mijn advies: lees het topic nog eens door, en leer ervan. Kijk ook vooral WIE WAT heeft geschreven (de pennymeisjes vinden het wel leuk en geweldig en onschuldig)...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 17:37

Navidad schreef:
Vertel mij maar is waarom er genoeg paarden die 3 zijn op concour rondlopen Lachen dan wel in een B parcours

Dat kan helemaal niet!!! Het mag pas als ze drie zijn. Bij de pony's dan. Bij de paarden mag het al in Okt/nov. Voor het jaar dat ze vier worden.
Anders zijn die ruiters behoorlijk illegaal bezig!!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:27

hesterv schreef:
Is echt stoer paardje!! EN die neusriem.. perfect natuurlijK!! Vind het alleen al wel een beetje hoog voor een jong paardje hoor! (Maar kben zelf ook weer lekker vertrouwen kwijt dus zal wel aan mij liggen, vandaag weer eens uitgebeld int M springen Boos!)

In ieder geval, gedurfd hoor!! Haha!
Groetjes!!

was dat over die neusriem banketstaaf bedoelt??
Want hoor verhalen rondom dat soort neusriemen, die niet positief zijn

Verder mooi beesie hoor!! OK dan! *LOL*

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:21

Shanna16 schreef:
En als je dan kijkt in het profiel van deze persoon en ziet dat deze haar eigen paarden niet aan de teugel rijdt, en geen wedstrijden start, vind ik het toch wel een beetje flauw.

Dus als je je paard niet op teugel rijdt en geen wedstrijden start, kan je zelf niet rijden? Sorry, maar dat vind ik ook een beetje flauw... Scheve mond

Ik vind het wel leuke foto's en sluit me wel ij e meeste aan, 'k vind het ook nog wat vroeg voor zo hoog, maar gewone lage sprogen lijkt mij oké, zodat het paard eraan kan wennen.

En euh, ik heb ook een verzorgpaard en als ik iets niet wil doen, dan doe ik het niet Knipoog. Als je dat een beetje normaal zegt, dan komt het allemala wel goed hoor .

Veel succes nog OK dan! .

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:39

He leuk dat hebben we het toppertje weer Lachen Ik vind echt dat je snel vooruit gaat met dit jonge paard. Ze pakt het allemaal reuze goed op en zo te zien vind ze het springen ook wel leuk.

Jammer dat de baas je dan wel meteen zo hoog laat springen. Niet dat jij het niet kan, maar voor het paard was het al genoeg geweest om eerst gewoon wat kruisjes te springen. Margoed dat moet ie natuurlijk ook zelf weten.
Leuk dat je deze foto's ook geplaatst hebt