Precious Meadow @ work! :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 09:15

Ik ken het paard van de koersen, en neem maar van mij aan dat-ie zes is Lachen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 09:19

Haha! okej, dank je wel Haha!
en heb je hem zien koersen? was ie goed? xxxdevica

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:40

Ik vind n draver indd ook niet echt geschikt als manegepaard...
enne mijn fotos kun je vinden op ITP...
zie mijn onderschrift...

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:43

KindnessM schreef:
Ik vind n draver indd ook niet echt geschikt als manegepaard...
enne mijn fotos kun je vinden op ITP...
zie mijn onderschrift...

Waarom niet geschikt als manege paard? Ik ken zat manege's die juist dravers gebruiken. Misschien wel omdat het hele lieve eerlijke paarden zijn die niet zomaar mensen er af gooien? Wie weet, en ze zijn natuurlijk heel goed koop, voor een nrps betaal je al gou 4500 euro en voor een draver rond de 2000 en dat is nog al een groot verschil. Misschien is dat juist lekker voor de maneges. Maar goed, ik zie ze liever ook niet op maneges. Maar dat is wat ik er van vind, misschien ook wel omdat ik zelf een draver heb.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:50

siccootje schreef:
Waarom niet geschikt als manege paard? Ik ken zat manege's die juist dravers gebruiken. Misschien wel omdat het hele lieve eerlijke paarden zijn die niet zomaar mensen er af gooien? Wie weet, en ze zijn natuurlijk heel goed koop, voor een nrps betaal je al gou 4500 euro en voor een draver rond de 2000 en dat is nog al een groot verschil. Misschien is dat juist lekker voor de maneges. Maar goed, ik zie ze liever ook niet op maneges. Maar dat is wat ik er van vind, misschien ook wel omdat ik zelf een draver heb.

ik vind het gewoon sneu voor ze dat ze op een manege terecht komen; is wel een beetje anders dan het luxe-leventje wat ze hadden.

Ennuh... hij is echt 6 Knipoog

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 22:22

ik vind het van veel paarden, zonde dat ze op een manege komen. maar tsjah.... makkelijk he handelaars! (sorry!)

ik ga er zaterdag weer heen Haha!
maar idd, hij hoort hier niet thuis!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 22:32

siccootje schreef:

Niet geschikt, omdat ze niet gebouwd zijn om elke dag in een bak te lopen. Ze krijgen zo heel snel last van de kniebanden en lopen dan altijd met pijn. Dat vind ik zo sneu Scheve mond.

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 10:07

O oke nu snap ik het Lachen thnx

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 21:34

siccootje schreef:

Ok nou om datgene wat Prom ook zei.... heb net Devica gesproken en k begreep van haar dat het helemaal niet geweldig goed met m gaat... en ik vind het een beetje raar om MAAR een draver te nemen omdat die zo goedkoop zijn, daarom koop je toch geen paardd.....

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:06

Smeejj schreef:
Jaaa tis em! Is het nu een manegepaard? Ik vind wel dat hij mooier liep op Noordeinde.. Maar dat kan ook wel liggen aan degene die er nu op zit.. Daar liep hij altijd heel mooi nageeflijk, wat lager, en die martingaal Verward

Van wat ik heb begrepen was Robin hood van een recreatie ruiter. Robin trok heel erg aan het bit maar heeft het nu niet meer zo erg. Hij heeft die martingaal om gekregen doordat hij zijn hoofd nogal omhoog gooide telkens en dan moest je de hele tijd zijn hoofd ontwijken als je op hem reed.

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:47

KindnessM schreef:
Ok nou om datgene wat Prom ook zei.... heb net Devica gesproken en k begreep van haar dat het helemaal niet geweldig goed met m gaat... en ik vind het een beetje raar om MAAR een draver te nemen omdat die zo goedkoop zijn, daarom koop je toch geen paardd.....

Nee tuurlijk niet, maar het is wel handig voor maneges. Omdat maneges niet te dure paarden kopen. En ik kan toch niet weten dat het niet goed gaat met m ? Wat heb ik daar mee te maken?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 22:54

t gaat wel goed met hem hoor! hij is alleen in 3 weken enorm veranderd.
eerst goed voorwaarts, en nu slomer aan het worden, t word een echte manege paard

siccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:03

o jeetje,, vind je dat jammer of niet?
misschien beter voor de manege maar..

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 23:05

jammer jammer jammer...maar goed ik denk dat een manege er verstandiger aan doet om een wat duurder paard te kopen wat meer kan dan een die goedkoper is en minder in zn mars heeft... en dit is niet voor dravers bedoelt maar voor het algemeen...
en tjah, denk dat dit zo n ja ... nee spel gaat worden