. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KindnessM schreef:Ik vind n draver indd ook niet echt geschikt als manegepaard...
enne mijn fotos kun je vinden op ITP...
zie mijn onderschrift...
siccootje schreef:Waarom niet geschikt als manege paard? Ik ken zat manege's die juist dravers gebruiken. Misschien wel omdat het hele lieve eerlijke paarden zijn die niet zomaar mensen er af gooien? Wie weet, en ze zijn natuurlijk heel goed koop, voor een nrps betaal je al gou 4500 euro en voor een draver rond de 2000 en dat is nog al een groot verschil. Misschien is dat juist lekker voor de maneges. Maar goed, ik zie ze liever ook niet op maneges. Maar dat is wat ik er van vind, misschien ook wel omdat ik zelf een draver heb.
siccootje schreef:Waarom niet geschikt als manege paard? Ik ken zat manege's die juist dravers gebruiken. Misschien wel omdat het hele lieve eerlijke paarden zijn die niet zomaar mensen er af gooien? Wie weet, en ze zijn natuurlijk heel goed koop, voor een nrps betaal je al gou 4500 euro en voor een draver rond de 2000 en dat is nog al een groot verschil. Misschien is dat juist lekker voor de maneges. Maar goed, ik zie ze liever ook niet op maneges. Maar dat is wat ik er van vind, misschien ook wel omdat ik zelf een draver heb.
. siccootje schreef:Waarom niet geschikt als manege paard? Ik ken zat manege's die juist dravers gebruiken. Misschien wel omdat het hele lieve eerlijke paarden zijn die niet zomaar mensen er af gooien? Wie weet, en ze zijn natuurlijk heel goed koop, voor een nrps betaal je al gou 4500 euro en voor een draver rond de 2000 en dat is nog al een groot verschil. Misschien is dat juist lekker voor de maneges. Maar goed, ik zie ze liever ook niet op maneges. Maar dat is wat ik er van vind, misschien ook wel omdat ik zelf een draver heb.
Smeejj schreef:Jaaa tis em! Is het nu een manegepaard? Ik vind wel dat hij mooier liep op Noordeinde.. Maar dat kan ook wel liggen aan degene die er nu op zit.. Daar liep hij altijd heel mooi nageeflijk, wat lager, en die martingaal
KindnessM schreef:Ok nou om datgene wat Prom ook zei.... heb net Devica gesproken en k begreep van haar dat het helemaal niet geweldig goed met m gaat... en ik vind het een beetje raar om MAAR een draver te nemen omdat die zo goedkoop zijn, daarom koop je toch geen paardd.....