Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meiske16 schreef:missSisa,je zet het topic erop voor commetaar,dus kun je het ook verwachten,en accepteer het dan ook. Je beestje springt goed. er zijn ponys die slechter springen...
Jus_dOrange schreef:Nee serieus, dat heeft ze me in een pb gestuurd![]()
.
(heb ook andere topics e.d. gezien van haar dus ik weet het)
Maar het gaat me erom hoe fel jij reageert. Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik denk ook dat de meeste mensen die kritiek hebben gegeven, dit vooral deden door de manier waarop jij reageert op andere mensen waardoor zij eerder de neiging hebben iets negatiefs over jou op te merken...
Je geeft - mij iig - een beetje een negatieve "ik ben beter als de rest" indruk namelijk, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Want ook al springt mijn wollige IJslandertje niet zo geweldig of hoog, ik heb nog nooit kritiek op een slechte springtechniek gehad met foto's / filmpjes.
meggiemeg schreef:ik ken niet je hele verhaal nee, dit zeg ik na je pb gewoon in je topic!!!, maar wat voor zin heeft het om de kuren die je pony heeft door een ander af te laten leren? dat geeft toch aan dat er iets niet helemaal goed zit tussen jou en je pony! die heeft het snel genoeg door dat die er weer mee kan gaan beginnen of er komt wel weer wat anders voor in de plaats.
breng je je pony dan weer naar strafkamp???

ruitje schreef:>;)
Ik zou ook een ander paard krijgen van mijn pappie als het me niet lukt >;) ,wel nadat hij eerst op strafkamp is gestuurd natuurlijk >;)
Snap je nou nog niet dat jouw verhaal heel erg kapsones overkomt?
Trouwens,je zegt dat je van mensen die 'er wel verstand van hebben' beter commentaar heb gehad.
1 je weet niet wat deze bokkers weten,misschien hebben ze wel heel veel verstand van springen.
2 het is natuurlijk erg makkelijk om alleen het positieve commentaar te onthouden
ruitje schreef:>;)
Ik zou ook een ander paard krijgen van mijn pappie als het me niet lukt >;) ,wel nadat hij eerst op strafkamp is gestuurd natuurlijk >;)
Snap je nou nog niet dat jouw verhaal heel erg kapsones overkomt?
Trouwens,je zegt dat je van mensen die 'er wel verstand van hebben' beter commentaar heb gehad.
1 je weet niet wat deze bokkers weten,misschien hebben ze wel heel veel verstand van springen.
2 het is natuurlijk erg makkelijk om alleen het positieve commentaar te onthouden