@ work op de Hengstenkeuring!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 15:35

Joh,ik wou dat ik Z kon rijden >;) ...of wacht,ik wou dat ik een paard kon kopen,het dan naar een strafkamp kon sturen en dan trots kon zijn omdat ik eerste was >;) .....

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 15:45

ruitje schreef:
Joh,ik wou dat ik Z kon rijden >;) ...of wacht,ik wou dat ik een paard kon kopen,het dan naar een strafkamp kon sturen en dan trots kon zijn omdat ik eerste was >;) .....

Sorry hoor. Wat is er mis???

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 15:46

leuk paardje en leuke foto's Knipoog

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 15:48

Lovers wat een mooi beesie zeg!! Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:06

Roskur schreef:
:=

Nee serieus, dat heeft ze me in een pb gestuurd Rolleyes Lips are sealed .

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:20

nou, ik zou heel erg blij zijn als mijn paardje zo zou springen!! Haha! Schijnheilig

ik ben geen prof-springruiter... dus echt commentaar kan ik niet geven!
wel echt een mooi beest!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:29

Wauw, leuk beessie zeg ~!!!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 08:46

Mooi ding joh!! egt mijn type Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 16:17

Bedankt!!! Bloos

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 16:35

wat voor zin heeft het om je paard op strafkamp te sturen??
de kunst van het rijden is toch om het samen te doen en samen de problemen op te lossen, niet ze door een ander te laten oplossen??
zo kan iedereen het wel denk je niet??
je hebt een mooie pony maar is niet mijn smaak, iedereen heeft zo zijn eigen smaak en dat moet je kunnen accepteren.
je opent een topic en daar kan je leuke en minder leuke berichten op verwachten!!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 16:40

wat is dat een prachtig ding zeg!!
die laatste spring foto en die laatste draf foto *LOL*

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 17:28

Tis een hele mooie pony, op zich wel mijn smaak.
Wat springen betreft vind ik dat de rest gelijk heeft en de techniek niet denderend is. maar ik zou dit niet te zwaar nemen, want je kunt met goede training daar heel veel aan doen. Ken zat paarden met heel veel techniek die het toch niet redden. Je paardje heeft volgens mij vermogen zat.. daar kan je een hoop mee!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 17:32

Idd zijn vermogen. Dat heeft hij wel. Past het niet dan springht hij wel van de grond. Hij wil het hout niet graag raken. En als hij het raakr heeft hij daarna wel reacite. En dat moet ook.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 17:40

missSisa,je zet het topic erop voor commetaar,dus kun je het ook verwachten,en accepteer het dan ook. Je beestje springt goed. er zijn ponys die slechter springen...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 17:46

meiske16 schreef:
missSisa,je zet het topic erop voor commetaar,dus kun je het ook verwachten,en accepteer het dan ook. Je beestje springt goed. er zijn ponys die slechter springen...

Oke maar geen springmanieren??? Kom op zeg.............
Heb wel beter gehoord(van mensen die er wel een beetje heel veel verstand van hebben).

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 17:50

ik heb niet gezegd dat ze geen springmanieren heeft...ik weet wel hoe Isarco springt en daar heeft de jouwe ook wel van weg dus dont worry

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 17:54

meiske16 schreef:
ik heb niet gezegd dat ze geen springmanieren heeft...ik weet wel hoe Isarco springt en daar heeft de jouwe ook wel van weg dus dont worry

Weet ik. Maar had het tegen de anderen!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:06

Jus_dOrange schreef:
Nee serieus, dat heeft ze me in een pb gestuurd Rolleyes Lips are sealed .

Hihi sorry, ik moest even proesten toen ik het las. Nagelbijten / Gniffelen (heb ook andere topics e.d. gezien van haar dus ik weet het)

@ MissSisa: Ik zeg trouwens niet dat je pony slecht springt hoor, hij doet het vast een stuk beter als die van mij... Rolleyes Maar het gaat me erom hoe fel jij reageert. Smaken verschillen nu eenmaal. Verward Ik denk ook dat de meeste mensen die kritiek hebben gegeven, dit vooral deden door de manier waarop jij reageert op andere mensen waardoor zij eerder de neiging hebben iets negatiefs over jou op te merken... Scheve mond Je geeft - mij iig - een beetje een negatieve "ik ben beter als de rest" indruk namelijk, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Verward Want ook al springt mijn wollige IJslandertje niet zo geweldig of hoog, ik heb nog nooit kritiek op een slechte springtechniek gehad met foto's / filmpjes. Clown

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 18:23

@Roskur: Ik weet dat ik wel eens aangevallen doe en een beetje uit de hoogte doe. Maar als mensen hun mening geven over mijn mening. Tjahh dan hebben er een aantla niet mijn mening voor.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:28

ik ken niet je hele verhaal nee, dit zeg ik na je pb gewoon in je topic!!!, maar wat voor zin heeft het om de kuren die je pony heeft door een ander af te laten leren? dat geeft toch aan dat er iets niet helemaal goed zit tussen jou en je pony! die heeft het snel genoeg door dat die er weer mee kan gaan beginnen of er komt wel weer wat anders voor in de plaats.
breng je je pony dan weer naar strafkamp???

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 18:31

meggiemeg schreef:
ik ken niet je hele verhaal nee, dit zeg ik na je pb gewoon in je topic!!!, maar wat voor zin heeft het om de kuren die je pony heeft door een ander af te laten leren? dat geeft toch aan dat er iets niet helemaal goed zit tussen jou en je pony! die heeft het snel genoeg door dat die er weer mee kan gaan beginnen of er komt wel weer wat anders voor in de plaats.
breng je je pony dan weer naar strafkamp???

Nee, dan gaat hij waarschijnlijk weg. En krijg ik een andere. Maar zo ver si het nog niet. Hij luistert nu ook goed naar mij!!! En hij gaat nog een keer per week naar haar!!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:07

>;)

Ik zou ook een ander paard krijgen van mijn pappie als het me niet lukt >;) ,wel nadat hij eerst op strafkamp is gestuurd natuurlijk >;)

Snap je nou nog niet dat jouw verhaal heel erg kapsones overkomt?
Trouwens,je zegt dat je van mensen die 'er wel verstand van hebben' beter commentaar heb gehad.
1 je weet niet wat deze bokkers weten,misschien hebben ze wel heel veel verstand van springen.
2 het is natuurlijk erg makkelijk om alleen het positieve commentaar te onthouden Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:50

Sorry hoor, maar ik heb dus geen verstand van paarden? Ik zei in die pb's dat het er goed uit zag, maar niet denderend. Daarom heb je dit topic toch geopend? Als je reacties krijgt die je niet zinnen dan is het "van mensen met meer verstand heb ik anders gehoord"...

Hier zitten heus wel mensen met verstand, en zolang jij blij bent met je pony (alhoewel, ik betwijfel het of je deze pony nog houdt als je geen "wow" reacties krijgt) is het goed. Maar als je een topic opent waarin je vraagt wat ze van hem vinden, dan kan je niet alleen positieve reacties verwachten, als je een beetje positief reageerd op andermans paarden (dus niet "Goh, die Harry van jou ziet er goed uit voor een onderkruipsel") krijg je misschien wat aardigere reacties... Scheve mond

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:51

ruitje schreef:
>;)

Ik zou ook een ander paard krijgen van mijn pappie als het me niet lukt >;) ,wel nadat hij eerst op strafkamp is gestuurd natuurlijk >;)

Trouwens,je zegt dat je van mensen die 'er wel verstand van hebben' beter commentaar heb gehad.
1 je weet niet wat deze bokkers weten,misschien hebben ze wel heel veel verstand van springen.
2 het is natuurlijk erg makkelijk om alleen het positieve commentaar te onthouden Lachen

ben ik het helemaal mee eens....moeilijk hoor,commentaar aan te nemen!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 19:54

ruitje schreef:
>;)

Oke, sorry het komt idd wel zo over. Maar ik bedoelde niet dat jullie er geen verstand van hebben. Maar een aantal mensen. Mensen die met iedereen mee banketstaaf.