Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IvoIce schreef:(Weet je niet hoe je met pony's om moet gaan?).. Jawel dat weet ik wel.. Alleen iedereen denkt dat hij of zei het beter weet. Ik ga met mijn pony om zoals ik denk dat het okee is. En als iemand dat anders doet moet diegene dat vooral doen, maar ik zal dat niet zomaar veranderen. Tuurlijk kun je van commentaar leren, maar over op verharde wegen galopperen en over te zwaar en te groot zijn.. Daar heeft iedereen zijn eigen mening over en ik deze.. het spijt me..
) maar wees alsjeblieft zuinig op dat leuke knuffelbeertje (lees: Shetje dus
) van je ! 
IvoIce schreef:Ik zeg ook niet dat het nep is ofzo.. Maar ik heb andere dingen gelezen en gehoord, waar ik me ook in kan vinden. En daar is stukjes over het harde galopperen ook geen probleem. Hoop dat anderen ook eens kunnen proberen te snappen dat ik me ook in andere 'theorieen' heb verdiept en dit gewoon zo logisch vind klinken dat ik er nauwelijks over twijfel. Ik heb nooit gezegd dat ik het onzin vind, alleen dat ik er anders over denk.. Maar dat is voor een aantal mensen hier moeilijk te begrijpenCommentaar mag ook best ofzo hoor, anders moet ik niets plaatsen. Maar als ik zeg dat ik er anders over denk, waarom gaat iedereen dan zo door? dat snap ik gewoon niet, maar goed.. (dit was niet persoonlijk bedoelt hoor tobulover:))

]
Irene2 schreef:Als je met een pony/paard over een verharde weg gaat zitten galopperen weet je dus NIET hoe je met een pony om moet gaan.
Denk niet dat je alles weet, het is duidelijk dat je nog veel te leren hebt.
(niemand is trowuens ooit uitgeleerd)
] alleen leer ik ook nog veel...Er is toch wel een verschil tussen met het niet en wel goed om kunnen gaan van paarden
Auky schreef:Om maar weer even een voorbeeld te geven: Reed tijdje geleden ook op de weg met m'n verzorgshet, in stap. Reden langs een oranje zeiltje, en ja hoor, de wind vloog eronder, zeil de lucht in.. Misty (shet) ervandoor in galop en je raad het al..
Boem.. uitgegleden, Pony en Kim languit op de weg.
Gelukkig had Misty niets (ongelofelijk geluk gehad) alleen Kim had er wel wat blauwe plekken, grote schaafwond en een dikke enkel aan overgehouden..
(sorry voor reactie),
) Auky schreef:Om maar weer even een voorbeeld te geven: Reed tijdje geleden ook op de weg met m'n verzorgshet, in stap. Reden langs een oranje zeiltje, en ja hoor, de wind vloog eronder, zeil de lucht in.. Misty (shet) ervandoor in galop en je raad het al..
Boem.. uitgegleden, Pony en Kim languit op de weg.
Gelukkig had Misty niets (ongelofelijk geluk gehad) alleen Kim had er wel wat blauwe plekken, grote schaafwond en een dikke enkel aan overgehouden..
stef schreef:over het harde galoperen is er bij mij van jongs af aan "ingeslagen" dat je dat niet moet doen, en met mij vele. Is gewoon slecht voor de pezen