Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Libertylove"]
Volgens mij ben je wel trots op je eerst gefokte paardje!
[/quote]
Ja we zijn zeker trots. Maar ze is niet het eerste gefokt paardje. Ze heeft nog 3 oudere zusjes die we ook zelf gefokt hebben, welke het ook niet onverdienstelijk doen. Ook daar zijn we zeer zeker trots op!
[quote="Rinske"]
Het is echt een prachtig paard Jeanette, ik zou haar graag eens in het echt ontmoeten
[/quote]
Dat wordt dan een keertje afsprekenMisschien een dubbel meeting met jou 3 jarige krack?!
[quote="Unity"]
Ik blijf het een gaaf paard vinden.....![]()
![]()
Die keuringsfoto's is bij stal van Dinther toch???
[/quote]
Jep![]()
[quote="Jurga"]
Er zijn weinig paarden die ik écht knap vind.... Unique hoort daar zeker bij. Wat is ze mooi!
[/quote]
Dat vind ik echt een heel groot compliment!!![]()
[quote="Mause"]
jeetje, wat een mooie merrie! Ik vind haar persoonlijk zelfs nog meer uitstraling hebben dan haar vader. Wil je haar zelf in de sport uit gaan brengen of wil je haar naar verloop van tijd verkopen wanneer ze zichzelf in "the picture" loopt?
[/quote]
Dat is ook een zeer groot compliment!!
Ik wil haar in princiepe zelf uit gaan brengen, maar dat ligt er ook aan hoe het met mijn nekblessure gaat. Tot nu toe kan ik maar heel weinig rijden helaas. Momenteel is dat niet erg ze is nog jong en drachtig maar als ze de sport in gaat heeft ze toch wel regelmatige training nodig. Tegen die tijd hoop ik dat ik genoeg hersteld ben om het zelf te kunnen doen. Want niets is leuker dan je eigen paard op te leiden.
Van verkoop is geen sprake. We hebben al een aantal keren een riant bod afgeslagen. We genieten zoveel van dit dier dat de emotionele waarde voor ons onbetaalbaar is.
[quote="marieketencate"]
Super beestje hoor!! En als je ziet hoe haar vader is uitgegroeid, dan ben ik heel benieuwd hoe Unique er na een paar jaar training uitziet!
Die veulenfoto's zijn echt schattig, net alsof ze daar witte sokjes moest aantrekken van haar mama (anders worden je voetjes vies in de wei)
[/quote]
Ik ben ook heel benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen en hoe ze uit zal groeien. Ik vind haar nog steeds mooier worden.
En het lijkt idd of ze sokjes aan heeft*LOL*
![]()
[quote="xcynthiax"]
ik vind het echt een schitterende gribaldi!!!
wie is de moeder eigenlijk??
[/quote]
De moeder is een Cassanova (lucky boy xx) x Sebastiaan (vesins xx) merrie.
[quote="liza van loon schreef:Unique is echt zo'n mooi paard, echt net zo mooi als Gribaldi. Als je haar verkoopt, laat het even weten
Biebel"]
Tjonge....fotogeniek paard hoor!
Wordt nu echt een keertje tijd voor een fotosessie Jeannette!![]()
![]()
![]()
![]()
[/quote]
Ja dat zou super tof zijn peggy!! Moeten we wel opschieten anders heeft ze straks een mega buik[size=9](maar zelfs met buik zal ze vast nog wel fotogeniek zijn
[/size]
[quote="Jaike schreef:Wauw, wat een lekker dier is het toch, echt heel chique, het valt me op dat gribje dat meer doorfoktMijn gribje is namelijk ook vreselijk chique
![]()
Dat fotograafprobleem is natuurlijk een keer op te lossen, kan ik Unique een keer in het echt bewonderen![]()
![]()
Heel veel plezier saampjes, maar dat gaat vast goedkomenik ben ook erg benieuwd naar de mini-unique