libke schreef:Ik vindt het echt een tof merrietje ,marijje (heb ik je ook gezegd toen je ernaar ging kijken om ze te kopen ).Ik heb zelf een Landfriese weet je nog ?Het kan echt geen kwaad hoor om haar eens een paar sprongetjes te laten maken .mijn 2 anderhalf jarige hengstjes hebben net 2 weken geleden hun eerst sprongetjes gemaakt (maximum 7 a 8 sprongskes) Hoe zou dat nu in godsnaam schadelijk kunnen zijn![]()
als ik zie hoe ze hier heel de dag lopen te vechten ,spelen,steigeren ,bokken rennen met zijn tweeeen dan hebben die paar hindernissen echt geen vergelijking meer .De mijne zien nu tot volgend jaar ook geen stok meer;In de paddock liggen 2 treinbils ,je moest eens zien hoe vaak ze daar voor de fun overhuppelen(Ik herken zo vanuit mijn keuken het talent
;
Ze mocht (op de foto dan )ietsjes sneller zijn in haar voorbeen ,maar daar kan je later(als ze4 of 5 is) met lijntjes veel aan veranderen hoor ,als ze vanachter maar goed "kipt" .Nog veel plezier ermee
Dankje!
Ik herinner het me nog hoor! Vosmerrie in je profiel..
Zag er ook erg goed uit!Voorbeen schrok ik zelf ook een beetje van.. maar toch vind ik het nog niet slecht lijken. Als je het vergelijkt met de springfoto's van 2 maand geleden bij de vorige eigenaar, dan springt ze verschillend qua voorbeen.. maar wat niet is, kan komen met de goede begeleiding en instructie.. Tenminste: daar hoop ik maar op!
;In de paddock liggen 2 treinbils ,je moest eens zien hoe vaak ze daar voor de fun overhuppelen(Ik herken zo vanuit mijn keuken het talent
. Vind het sneu voor haar zelf...
. Sorry, kan me herrineren dat ik ook vaak een uitbrander van je hebt gehad, en idd, zo ervaren zie je er niet uit....