Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus..... en ze heeft die pony al 7 jaar dus zij kent hem ook wel goed maarja Soda schreef:Of dat van jou... Ik zou maar eens bij de verzekering gaan navragen wie aansprakelijk is als haar iets overkomt op jouw paard!
(voor een WA-verzekering ben jij in ieder geval aansprakelijk, als zij met jouw paard iets van een ander sloopt. Hoe het met ziektenkosten zit weet ik niet, maar ik zou maar voorzichtig zijn daarmee!)

Mariska_28 schreef:ik hoop het niet,..Ik denk dat ze valt, precies met haar hoofd op de staander komt en met een grote hoofdwond naar het ziekenhuis moet om het te laten hechten.. Heb ik gelijk??
jemig dat valt vast wel mee neem ik aan.

Lisanne1 schreef:jah ik wil het nu ook wel erg graag weten bijna 5 pagina's.. eb idd als zei geen cap op diet dan moet ze dat zelf weten en als ze haar haren niet in een staart doet moet ze dat ook zelf weten. maar ben nu wel heel erg benieuwd naar het antwoordt!
Jus_dOrange schreef:Man zeik niet over die cap en dat zadel, ze mag het toch zelf weten? Als ze valt en in het ziekenhuis beland is het toch haar schuld, wij hebbn daar niks mee te maken...
Ik HOOP in ieder geval voor d'r dat ze niet is gevallen, maar ik wil het antwoord nu ook wel eens horen!