Enne flirtvogel : Ik weet neit wie je bent,maar nu zou hij in eens 100%goed zijn?? Volgens de TS niet... Apart..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ruitje schreef:1zijn z'n hoeven nou zo kort of lijkt dat alleen maar zo?? verder wel een leuke Tinker!!
2nie sow mooie 8ergrond, wel leuk paardje
3ben je niet wat te groot voor je shet?
En dat alleen maar van je eerste pagina![]()
(sorry,ik ben in een irritante bui,maar dan moet je niet zeggen dat mensen zeuren als je het zelf ook doet)
flirtvogel schreef:jullie zitten te zeuren over dat rijden op een "kreupel" paard niet goed is, terwijl de dierenkliniek heeft gezegt dat het schema gevolgd moet worden er is al gezegt dat het nu genoeg was over het wel of niet goed zijn van het rijden, en kijk aan het gaat gewoon door.... als jullie die lessen gevolgd hebben, dan zouden jullie toch moeten weten dat als een dierenkliniek iets voorschrijft ze dit niet zomaar doen of is dit arrogantie? voor mij is het gewoon topic verzieken, doordrammen over iets waar al uitleg over is geweest...

Redgirl schreef:
Ik heb echt het idee dat jullie me zien als een soort dierenbeul ofzo!! Terwijl ik alleen maar het beste voor heb met mijn paard

Samsam schreef:Bij peesproblemen zou ik eerder gaan stappen op het harde, recht uit. En ik vind het vreemd dat je al aan het werk mag als hij nog steeds kreupel is.

Redgirl schreef:Voor de mensen die het willen weten, vandaag heb ik geprobeerd om met iets lossere touwtjes te rijden. Ze was wel een stuk drukker maar het ging wel. En ja, zoals jullie zeggen is het ook niet goed om een al te druk paard te hebben he! Zeker niet als die kreupel is. Daarom dus ook die touwtjes.
Verder ga ik toch eerder af op de dierenarts. Is er eentje van de kliniek, dat vertrouw ik toch echt wel.
En het gezeik dat ik over het harde moet gaan, klopt ook niet. Wat ik nog niet heb verteld (sorry voor dat), is dat ze aluminium ijzers onder heeft om haar te helpen. Als ik daarmee alleen maar over het harde ga stappen was er na een paar weken al niks meer van die ijzers over. De dierenarts heeft zelfs aangeraden om ermee in de bak te gaan rijden.
Ik heb echt het idee dat jullie me zien als een soort dierenbeul ofzo!! Terwijl ik alleen maar het beste voor heb met mijn paard

loopt leuk
Ik zou zeggen, probeer tel eren uit al die dingen die je hoort, en bekijk het niet altijd aanvallend, succes! MissSisa schreef:Als hij kreupel is ga je er al helemaal niet op rijden. En dan ook nog met touwtjes eraan. Hallo ik weet niet of dit wel helemaal goed is.
.
.
.
Ik weet nog dat ik er een half uur over deed om mijn paard uit de bak te halen nadat ik hem had losgegooid, niet omdat ik hem niet te pakken kreeg, maar omdat het zo zeer deed om door die bak alleen al te lopen