Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Garfield"]
Dat eeuwige gezeur over spanning.
Hebben jullie geen paard/pony die soms gespannen is op concours? (Ik zelf heb er dus wel een en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Ik weet dan ook dat het niet altijd aan de ruiter/amazone ligt.)
Om dan te zeggen als commentaar op de foto's "ik vind het er gespannen uit zien, je hangt eraan" en "ik kan er niet echt rijkunst aan afzien", dan denk ik bij mijzelf dat jullie niet verder kijken dan je neus lang is. Ik vind het er totaal niet storend uitzien hoe zij met haar handen rijdt. Het kan heel goed zijn dat zij net haar handen even sluit, trekken doet zij niet.
Inge heeft die pony zelf opgeleid dus al het goede wat jullie zien van die pony heeft zij erin gereden. Die middendraf heeft zij er ook ingereden, die had die pony niet van zichzelf! Dus ik vind het wel een knap staaltje werk!
Ook heeft zij inderdaad een geweldige beoordeling van Coby gekregen!
Ik denk altijd bij mijzelf "de beste stuurlui staan aan wal".
Het valt mij wel op dat heel veel mensen denken vanaf een foto te kunnen zien hoe technisch iemand rijdt. Vind ik heel knap, leer mij dat ook eens!
[/quote]
Goed gesproken![]()
Maar ik vertelde gewoon wat ik zag, maar het zijn zonder meer spectaculaire foto's:
[quote="puums"]
Ik zie een amazone stijf op haar pony zitten met een knik in haar polzen, die mij vertellen dat hier geen sprake is van een fijne aanleuning.
[/quote]
Dat klopt dan ook als ie zo heet en gespannen was![]()
[quote="puums schreef:Ze zullen vast succesvol zijn, maar deze foto's laten mij geen rijkunst zien.
(heb bij profiel gekeken) Garfield schreef:ik vind het ook een erg gespannen plaatje eigenlijk. pony heeft duidelijk talent, maar ontspanning, lichtheid en welwillendheid zijn kwaliteiten die net zo gewaardeerd moeten worden als actie, zeker in deze klasse. ik heb het idee dat de meeste mensen hier op het laatste zo prat gaan, helaas.Dat eeuwige gezeur over spanning.
Hebben jullie geen paard/pony die soms gespannen is op concours? (Ik zelf heb er dus wel een en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Ik weet dan ook dat het niet altijd aan de ruiter/amazone ligt.)
Ik kan me voorstellen dat je elke klasse doorvliegt met zo'n pony. Als je gem 2 wp per proef pakt zit je zo in deze klasse.
Sammie schreef:hier ben ik het mee eens.
Het is een leuke pony om te zien, maar meer ontspanning voor het oog zou geen kwaad kunnen. Bovendien vind ik op de laaste foto de achterhand raar.
Ze hebben de bak op een heuvel gebouwd of zitten die mensen allemaal scheef![]()
klomp schreef:nou ik vind het er leuk uitzien hoor!!! mooi dier zeg!!! wat een gezeur weer van sommige...pfff kan dat nou nooit eens anders??? topics worden altijd weer verziekt met dat gezanik!! als je niks leuks weet hou dan gewoon je mond en commentaar mag..maar denk even na hoe je het brengt.
noedel schreef:Het zijn mooie foto's maar om nou wauw te zeggen.. ja t ziet er goed etc, maar niet echt iets speciaals waar mensen 2x naar kijken![]()
verder heb ik er te weinig verstand van om te zeggen dat t dier te jong is of dat t makkelijk kan.
Ben wel heel benieuwd naar de reactie van de eigenaresse!
iedereen kijkt wel 2x om als ik voorbij kom ( niet arrogant bedoeld) maar iedereen is gek van en ik zelf ben er verliefd op,,mjah iedereen zn eigen mening maar die van jou wijkt wel heel erg af op wat iedereen zegt
heel appart maarja,, groetjes