Inge op hipiade in de Z2 *goede kwaliteit foto's*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Garfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:20

Dat eeuwige gezeur over spanning.

Hebben jullie geen paard/pony die soms gespannen is op concours? (Ik zelf heb er dus wel een en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Ik weet dan ook dat het niet altijd aan de ruiter/amazone ligt.)

Om dan te zeggen als commentaar op de foto's "ik vind het er gespannen uit zien, je hangt eraan" en "ik kan er niet echt rijkunst aan afzien", dan denk ik bij mijzelf dat jullie niet verder kijken dan je neus lang is. Ik vind het er totaal niet storend uitzien hoe zij met haar handen rijdt. Het kan heel goed zijn dat zij net haar handen even sluit, trekken doet zij niet.

Inge heeft die pony zelf opgeleid dus al het goede wat jullie zien van die pony heeft zij erin gereden. Die middendraf heeft zij er ook ingereden, die had die pony niet van zichzelf! Dus ik vind het wel een knap staaltje werk!

Ook heeft zij inderdaad een geweldige beoordeling van Coby gekregen!

Ik denk altijd bij mijzelf "de beste stuurlui staan aan wal".

Het valt mij wel op dat heel veel mensen denken vanaf een foto te kunnen zien hoe technisch iemand rijdt. Vind ik heel knap, leer mij dat ook eens!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:33

Big Smile.. Haha!
leuke foto's hoor..
Wat een gaaf paardje.. Kwijl

puums

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 14:43

Garfield"]

Hebben jullie geen paard/pony die soms gespannen is op concours? (Ik zelf heb er dus wel een en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Ik weet dan ook dat het niet altijd aan de ruiter/amazone ligt.)

Om dan te zeggen als commentaar op de foto's "ik vind het er gespannen uit zien, je hangt eraan" en "ik kan er niet echt rijkunst aan afzien", dan denk ik bij mijzelf dat jullie niet verder kijken dan je neus lang is. Ik vind het er totaal niet storend uitzien hoe zij met haar handen rijdt. Het kan heel goed zijn dat zij net haar handen even sluit, trekken doet zij niet.

Inge heeft die pony zelf opgeleid dus al het goede wat jullie zien van die pony heeft zij erin gereden. Die middendraf heeft zij er ook ingereden, die had die pony niet van zichzelf! Dus ik vind het wel een knap staaltje werk!

Ook heeft zij inderdaad een geweldige beoordeling van Coby gekregen!

Ik denk altijd bij mijzelf "de beste stuurlui staan aan wal".

Het valt mij wel op dat heel veel mensen denken vanaf een foto te kunnen zien hoe technisch iemand rijdt. Vind ik heel knap, leer mij dat ook eens!
[/quote]

Goed gesproken OK dan!

Maar ik vertelde gewoon wat ik zag, maar het zijn zonder meer spectaculaire foto's:
[quote="puums"]
Ik zie een amazone stijf op haar pony zitten met een knik in haar polzen, die mij vertellen dat hier geen sprake is van een fijne aanleuning.
[/quote]
Dat klopt dan ook als ie zo heet en gespannen was Haha!
[quote="puums schreef:
Ze zullen vast succesvol zijn, maar deze foto's laten mij geen rijkunst zien.

Dus ben ik zeer benieuwd naar meer (heb bij profiel gekeken)

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:52

nou nou ik heb naar je profiel gekeken en kan alleen maar respect voor je hebben. heel knap van je!
en over dat te jong... laat een paard het dan niet merken wanneer het te hoog gegrepen is? als ik teveel vraag bij mijn paard dan gaat ze wel in protest hoor! en dan geeft ze mij het teken dat ik een stapje terug moet doen omdat ik weer eens te veel gedaan wil krijgen

Illona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 15:53

idd stoer din'g Haha! leuke pony *LOL*

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:04

leuke fotos Tong uitsteken
ziet er lief uit Bloos

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:17

mooi paardje Lachen
voel me nu wel bagger mijn 6jarige kan nog niet eens een Bproefje fatsoendelijk *maar dat komt vast omdat ze pas net onder het zadel is en daarvoor voor nageslacht heeft gezorgt

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:18

nounou die van mij is negen en een fatsoenlijke b proef krijg ik er ook nog niet uit hoor.. elk paard op zijn eigen tijd toch?

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:52

Ik zat net de lijst door te lezen van de rabobanktrainingen, en jaja ik zit samen met inge in de groep.

Volgende week dinsdag de eerste training bij annemiek.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 17:45

Garfield schreef:

ik vind het ook een erg gespannen plaatje eigenlijk. pony heeft duidelijk talent, maar ontspanning, lichtheid en welwillendheid zijn kwaliteiten die net zo gewaardeerd moeten worden als actie, zeker in deze klasse. ik heb het idee dat de meeste mensen hier op het laatste zo prat gaan, helaas.

kwaliteit van de foto's is goed hoor, maar had ze even rechtgezet!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:10

Mooie foto's ! ( en inderdaad, nog mooier met mijn hoofd ietsje scheef Haha! ).
Het lijkt wel een beetje of de pony een wat kort nekje heeft, 2x zo veel vlechtjes/knotjes is wel meer werk, maar staat iets sjieker denk ik ?

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:15

ik vind het echt een mooie pony zo om te zien.

meer knotjes zouden inderdaad wel iets mooier staan denk ik Lachen ze lijken zo groot haha

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:19

Ik kan alleen maar zeggen: Ziet er goed uit! Vind het altijd harstikke knap als iemand zelf een paard/pony opleid. Toch geweldig dat die beesten dat allemaal maar voor ons willen doen.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:28

Wat een mooi beest zeg Kwijl Ik kan me voorstellen dat je elke klasse doorvliegt met zo'n pony. Als je gem 2 wp per proef pakt zit je zo in deze klasse.

Ik vind het er goed uitzien hoor, beetje spanning hoort er wel bij, bovendien zijn dit moment opnames. Wat was het resultaat van deze proef ?? Of heb ik daar overheen gelzezen Verward

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:50

Mooie pony!! Loop enorm mooi, heeft zo te zien heel veel talent.
En het doet er niet toe wat iedereen zegt, ik vind 6 jaar helemaal niet te vroeg!! doe zo verder!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 18:53

Deze pony is absoluut niet mijn smaak, maar het ziet er leuk uit Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 19:40

Het zijn mooie foto's maar om nou wauw te zeggen.. ja t ziet er goed etc, maar niet echt iets speciaals waar mensen 2x naar kijken Bloos!
verder heb ik er te weinig verstand van om te zeggen dat t dier te jong is of dat t makkelijk kan.
Ben wel heel benieuwd naar de reactie van de eigenaresse!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:24

Sammie schreef:
hier ben ik het mee eens.
Het is een leuke pony om te zien, maar meer ontspanning voor het oog zou geen kwaad kunnen. Bovendien vind ik op de laaste foto de achterhand raar.

Ze hebben de bak op een heuvel gebouwd of zitten die mensen allemaal scheef Verward Knipoog

hij was op dat moment onwys druk en ja wat wil je als hij opeens onwys van achtere begint te draven,, this een moment opname en een foto,, mja k hang er absoluut niet aan en hij is onwys los door zijn lichaam daar train ik juist heel veel op,,,,

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:25

PartTwo schreef:
Ik ben het helemaal eens met Sharlyn, het is leuk dat je pony snel leert, maar ik zou op een gegeven moment zeggen we nemen ff een pauza en doe het wat rustiger aan....

HIJ IS NU AL 7

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:27

klomp schreef:
nou ik vind het er leuk uitzien hoor!!! mooi dier zeg!!! wat een gezeur weer van sommige...pfff kan dat nou nooit eens anders??? topics worden altijd weer verziekt met dat gezanik!! als je niks leuks weet hou dan gewoon je mond en commentaar mag..maar denk even na hoe je het brengt.

OK dan! goed gezegd ben ik het eigenlijk best mee eens

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:29

noortje schreef:
gave foto's he. vind haar er super netjes opzitten.. doe het haar maar is na! hoe was de uitslag?

13e omdat hij zo heet was die dag Bloos

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:30

nja,, wat nimmedor al zegt heel erg bedankt voor de mensen die normaal reageren ik vind dat sommigen we een beetje heftig reageren ,, en mij verder niet kennen met rijden dus zomaar wat zegge vind ik ERG jammer ,, ik zou me nie zo durven uitlaten over anderen,, maarja... iig bedankt die anderen mensen die wel normaal doen

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:34

Annetje schreef:
[image]
Dit is de laatste foto, maar dan met de horizon wat rechter, zie je ook meteen dat de ruiter niet naar achteren hangt, maar netjes rechtop zit.
Ik vind het er netjes uitzien hoor! OK dan!

dank je ,, en goed gezien *LOL*

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:36

[quote="ladyenpippi"]hey inge.

nou het is en het blijft een super pony!!!
maar ik heb inge heel vaak zien rijden en over haar houding wat nimmedor zegt is waar ik was er zelf bij toen coby dat zei. jaa je zal maar zo'n compliment krijgen van coby!![/quote
jep dat was gaaf he OK dan!
k vond het een super gave dag ,, Haha!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:38

noedel schreef:
Het zijn mooie foto's maar om nou wauw te zeggen.. ja t ziet er goed etc, maar niet echt iets speciaals waar mensen 2x naar kijken Bloos!
verder heb ik er te weinig verstand van om te zeggen dat t dier te jong is of dat t makkelijk kan.
Ben wel heel benieuwd naar de reactie van de eigenaresse!

owh ,, nou je bent de enige eigenlijk die ooooooooooooit tegen mij heeft gezegt dat hij niet gaaf is Bloos! iedereen kijkt wel 2x om als ik voorbij kom ( niet arrogant bedoeld) maar iedereen is gek van en ik zelf ben er verliefd op,,mjah iedereen zn eigen mening maar die van jou wijkt wel heel erg af op wat iedereen zegt Verward heel appart maarja,, groetjes