Mieke, mijn bijrijdpaardje in "piste" en bos (1)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:30

We gaan voor de 4 pagina's Haha!
Ik vind het een enorme stoere fjord, ben helemaal verliefd Tong uitsteken
En van dat onverzorgd, tja je kan van een buitenpony die dag en nacht op de wei staat nu eenmaal niet verwachten dat hij er net zo proper uitziet als een geschoren paardje met een deken op...je zou die van ons nu eens moeten zien Bloos

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:47

angelke schreef:
Jaja, Sjintoo is populair Haha!. (oeps wel heel offtopic)

*LOL*
Te dik kan je deze fjord toch niet noemen. Trouwens heeft sjintoo al gezegd dat ze ander voer krijgt en ze al aan het vermageren is Scheve mond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:32

Dookie schreef:
:))
Te dik kan je deze fjord toch niet noemen. Trouwens heeft sjintoo al gezegd dat ze ander voer krijgt en ze al aan het vermageren is Scheve mond

echt? Bloos!
sorry mijn fout. daar heb ik dan overheen gelezen Bloos!
dan heb ik niets gezegd sjintoo.
nogmaals: vind t een leuke fjord omdat ie beetje verwildert is. en ik hoor nu dat je der wat aan doet dus Bloos sorry

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:55

Marengo_82 schreef:
Ik zie...

Een vrij goede houding, waar sommige mensen die zich dressuuramazone/-ruiter noemen nog iets van kunnen leren. Ok op sommige momenten zit ze naar voor, maar ik denk dat er niet veel ruiters kunnen zeggen dat ze ALTIJD rechtzitten.

Een leuke fjord, die misschien niet aan de teugel loopt, maar who cares? Als je er voor kiest om recreatief te rijden en je niet zozeer met dressuur bezig te houden, is dat toch je eigen keuze?

Want wat ik vooral zie is een happy amazone en een happy paard. Check haar oortjes! En ik denk dat dat toch het allerbelangrijkste is! Doe zo voort Sjintoo!

Onverzorgd vind ik haar helemaal niet. Het is nog het echte ruwe fjordtype hè. Niet de sport fjorden die je nu meer en meer ziet komen (heb ik niets tegen hoor!) Maar zo een ruwe fjord met wapperende manen enzo, vind ik geweldig! Ze ziet er helemaal niet onverzorgd uit vind ik.

OK dan! OK dan!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:04

Het is en blijft mijn superpaardje ongeacht wast de anderen er van denken

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:08

ik vind d'r ook wel wat hebben Haha!
en het rijden vind ik zo slecht nog niet Knipoog moet maar eens zien dat ik zo recht zit Knipoog

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:12

bedankt voor de reactie waterkippie

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:22

trouwens, ik heb ook barefoot maat twee, en broekmaat 46. nu zal dat volgens de verhaaltjes goed zijn voor maat twee, maar ik zit er echt behoorlijk krap in. vind een vriendin met maatje 34 er nog mooier in passen....

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:28

Ik vind het een super lief beertje Lovers
Mag ik heb hebben Haha!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:37

Ik heb ook maat 44-46 en nu ik de foto's bekijk ziet het er echt niet uit. Mss dat ik die achterste vulling er eens ga uithalen. Kijken wat dat geeft.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:38

Neen hoor Steffie. Die gaat voorlopig niet weg! :-d