Riki @ work in turquiose setje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:50

hej welkom terug!

de eerste drie foto´s vind ik er ookgespannen uitzien, maar dat hebben al meerdere mensen gezegd, ga dat niet herhalen! De 2 onderste foto´s vind ik wel heel erg mooi en ontspannen, ziet er goed uit daar! Mooi paard blijft het trouwens!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:55

ja als het donker is kan iedereen je nog zien rijden Knipoog

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 19:20

commentaar is al gegeven, ziet er erg gespannen uit, maar het ziet er wel een heel leuk paardje uit

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:31

Je geeft zelf al aan dat er hier en daar nog aan gewerkt moet worden, dus daar ga ik helemaal niks over zeggen, ik vind de laatste foto wel heel ontspannen eruit zien! Lachen

Enne een errug gaaf setje.. Heb ik ook Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:55

Hey Margon dat is lang geleden dat ik foto's van jou en Riki heb gezien!
Leuk knallend setje heb je zeg

Even wat commentaar op je houding: Probeer je teugels wat korter te pakken zodat je je handen niet zo dicht bij je lichaam getrokken hebt. Zo ziet het er idd allemaal wat gespannen uit vergeleken met de laatste foto waar ik het er stukken beter uit vind zien. En idd een stukje lager en dichter bij elkaar die handen Lachen

Riki is wel een leuk paard zeg! Ik zou het wel leuk vinden om ook eens wat springfoto's van jullie te zien .

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 22:16

Karen, dat komt omdat ik gebanned was dus ik was er 3 maandjes niet Knipoog ik moet eigenlijk nog steeds op zoek naar een fotograaf voor springfoto's Haha! maar die komen binnekort uiteraard Knipoog

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:45

het setje doet pijn aan mijn ogen,eerlijk gezegd.
(maar houdt dan ook niet van felle setjes Knipoog )

neem je teugels wat korter en houdt je handen voor het zadel,je kan het wel want op de laatste foto heb je het ook Knipoog .

mooi paardje wel..

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:03

Leuk paardje, grappig setje ik denk all1 dat mijn paardjes gillend wegrennen als ik met zon knalsetje de stal in kwam.... Tong uitsteken

Ik zouy idd,....proberen om j teugels ongeveer 50 cm korter te doen en niet omhoog kijken maar recht voor j uit en probeer wat meer voorin je zadel te gaan zitten, en niet zo op de lepel/..

En als laatste waarom rijd je met een martigaal dressuur??

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:04

Leuk paardje, grappig setje ik denk all1 dat mijn paardjes gillend wegrennen als ik met zon knalsetje de stal in kwam.... Tong uitsteken

Ik zouy idd,....proberen om j teugels ongeveer 50 cm korter te doen en niet omhoog kijken maar recht voor j uit en probeer wat meer voorin je zadel te gaan zitten, en niet zo op de lepel!

En als laatste waarom rijd je met een martingaal dressuur??

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:12

Ik heb zo het idee dat veel mensen hier hetzelfde zeggen... Al dan niet op vriendelijke manier Scheve mond . Maar goed Lachen.

Ik vind de eerste foto's er ook niet zo best uit zien, maar het is niet aan mij de commentaar te geven, want ik kan zelf ook niet zó goed rijden. Maar ik vind wel dat de laatste 2 foto's er beter uitzien dan de eersten OK dan!.

Jullie lijken mij een leuke combinatie Knipoog.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 00:37

Hé daar is Riki ook weer!
Toppie dat setje, vindt het echt gaaf!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 02:03

Over het rijden is al genoeg gezegd Knipoog... Ik vind jullie een leuke combi en ontzettend leuk setje ...Die heb ik ook voor mijn paard Haha!. Ik ben verslaafd aan die ankydekjes en wil van elke kleur wel één Haha! Schijnheilig

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:38

Margon schreef:
Karen, dat komt omdat ik gebanned was dus ik was er 3 maandjes niet Knipoog ik moet eigenlijk nog steeds op zoek naar een fotograaf voor springfoto's Haha! maar die komen binnekort uiteraard Knipoog

Ow dat wist ik helemaal niet
Heb je helemaal niet gemist Bloos!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:58

Hey Margie je bent terug! Haha! Waar heb je die bandages vandaan?! Ik heb t dekje ook maar nog niet dezelfde kleur bandages.. (offtopic: Hoe was de bardienst?! Knipoog ) Kus

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 21:28

@ Youko: allemaal Bloos! ik vind ze echt super gaaf, ik wil nog heel graag de kersenrode en ik heb ook de hazelnoot kleur maar ALLEMAAL Haha! dat word me net te veel Tong uitsteken

@ Danielle: die bandages heb ik bij Horseplaza in Nieuwegein gekocht Lachen Bardienst was wel leuk hoor Knipoog was alleen zooooo rustig Haha!

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:59

hoi! Ik vind het allemaal wat erg gespannen uit zien, dat zeggen ze andere ook al. Misschien kun je eens proberen om je handen wat lager en de teugels wat langer te laten. Als je haar (of hem? Knipoog ) dan wat meer vooruit rijdt (kan het tempo niet be-oordelen) dan ontspant ze meer en komt de achterhand er meer onderin. Probeer je rug trouwens niet hol te trekken, dan is het voor jullie beide wat aangenamer Knipoog

Hopelijk heb je wat aan dit commentaar. Mooi setje trouwens, jullie matchen samen Tong uitsteken Veel succes nog!

ohio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:06

ik heb ook een peter pan nakomeling!!:) leuk!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:46

Gaaf setje en het blijft een lekker beest!
Ik denk dat het commentaar in die 4 blz wel gegeven is Lachen
Welkom Back op bokt

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:58

Leuk setje Margon! Ziet er goed uit!!! Nu inderdaad hard aan de les en dan kunnen we allemaal over een paar maandjes een nette rechtop zittende margon zien Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 19:58

@ Gunufje: teugels langer zeker niet... ik hoor tijdens mijn les wel minstens 5 keer dat ik mijn teugels korter moet pakken! Lachen

Masja ik hoop van wel Knipoog