Ik vind het echt super dat, je zo hoog rijd, met een haffie, krijg je er nooit commetaar op?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wemkelover schreef:ik vind het niet echt aardig om te zeggen dat een voorlezer irritant is want het is namelijk, vind ik, moelijk om voor te lezen,
Je moet optijd zijn, je moet weten waar je bent en je moet ook nog eens op de ruiter/amazone letten. Dus ik vind dat je geen commetaar moet geven op de voorlezer als het maar goed gaat toch??
Missouri schreef:Wat een prachtige manen en staart heeft jouw Haf!
Dat je geen winstpunt hebt gekregen is wel een beetje logisch. Je dier is niet goed genoeg opgericht, verzameld en met impuls bij elkaar gereden voor de Z1. Bovendien mag ze wel een beetje meer aan het been zijn, je moet er flink aan werken.
In de appuyementen kantelt ze enorm met haar hoofd en heeft ze lang niet genoeg lengtebuiging. In de travers is dat wel een stuk beter.
Het gangwerk is wel heel okee!
Misschien dat ik m'n "verzorgHaf" ook maar eens Z ga starten...![]()
) Wil verder complimenten geven over de laadtijd van je filmpje. Was zo gedaan! En wat heeft ze een
staart! 
Kieffertje schreef:Dat van die benen had ze al gehoord. Het lijkt mij een idee om eens (als ze sloom is) met inrijden even een zweep erbij te houden en haar flink aan te pakken. Door het constante prikken zal ze steeds minder reageren. Verder heb ik (zoals je zelf al wel een beetje aangaf) het ide dat het probleem met je benen ook van boven komt. Je hebt een beetje moeite met doorzitten, aan het filmpje te zien, en af en toe lijkt het daardoor zelfs of je een beetje lichtrijd: Je komt soms iets meer 'omhoog' dan anders (niet uit het zadel ofzo). Zonder beugels rijden is dan wellicht een optie. Benen af laten hangen en rechtop en ontspannen proberen te zitten. Ik vind je punten dus wel terecht (dat ik commentaar heb, als B-ruiter![]()
) Wil verder complimenten geven over de laadtijd van je filmpje. Was zo gedaan! En wat heeft ze een
staart!

xxjamiexx schreef:ik weet hem niet stuur hem anders in een pbtje..
puums schreef:Mijn antwoord boven je bericht:
"Moet wel toegeven dat ik er in een proef harder aan moet werken dat thuis.
Maar door haar beweging kan ik tijdens het doorzitten mijn benen slecht stilhouden, het is dus niet drijven bij elke pas, maar mijn benen moeilijk stil kunnen houden. Ik werk er minder hard aan dan dat het lijkt"
Ik vind het zelf ook storend en werk er aan, met lichtrijden kan ik mijn benen wel stil houden, jammer dat dat in de proef niet meer mag