Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShEtLaNdUrZ schreef:dat komt omda,t mensen al beginnen te oordelen voordat, ze het gezien of gehoord hebben!!
als je het erg vind van die bak kom dan even kijken en rijden?? of het zo is en begin er dan een discussie over!!
ShEtLaNdUrZ schreef:ja, daar hebben we over na gedacht, maar het geld waat OOK over na gedacht is is er NIET!!
en er zijn nooit problemen mee geweest.. en hoelang is die bak er nou al
wij zijn ook geen miljoenairs hoor!!we kunnen ook niet alles kopen wat we willen!!
we moeten blij zijn dat we wat hebben.[/b]
ShEtLaNdUrZ schreef:dat komt omda,t mensen al beginnen te oordelen voordat, ze het gezien of gehoord hebben!!
als je het erg vind van die bak kom dan even kijken en rijden?? of het zo is en begin er dan een discussie over!!
Sani schreef:daar ben ik het idd mee eens...
als je paard er vandoor vliegt en per ongeluk een kind omver hobbelt?
wat dan?
en uhm.... ik weet niet of je zelf al had gezegt dat het zadel naar voren schuift maarehm... ik zou er iets aan doen.... zo loopt t namelijk niet fijn voor het paard lijkt me...
ennuh nog iets.... doet het pijn om af te stijgen op sokken![]()

) mandy_b_s schreef:ik sluit me volledige bij stef en patsur aan.
shetlandurz en je vriendinnetje, ik vind dat jullie er kinderachtig reageren. kijk een naar die mensen denk er eens over a in plaats van gelijk te roepen dat we ongelijk hebben en lelijk te doen. het wordt echt neit gezegd o ullie te pesten, mensen willen alleen maar helpen door ideeen te brengen. en met een touwtje buiten rijden.. is heel knap ! maar zou je het niet in de ak doe ? het is en blijft inderdaad een vlucht dier.
Cadish schreef:Ik ben het met Patsur, Mandy en LS eens.
Zadel ligt écht té ver naarvoor, staartriempje is een oplossing![]()
Verder vind ik zwaar onverantwoordelijk dat je met TOUWTJE en ZONDER CAP met je paard een wijk ingaat! Zo'n fjord (en hijs ook best dik) hobbelt zo een klein kind omver of loopt een tuin in! Kun je zeggen wat je wil!
En springen met sokken??? Errug dom ..
[edit] en ik ben het natuurlijk ook met Sani eens

ShEtLaNdUrZ schreef:ik snap het allemaal wel wat jullie zeggen,
maar het is toch ONZE verantwoordelijk en zo vaak doen we het niet!!
verder bedankt voor al die leuke reacties
enneh, degene die nog even wilt gaan zeiken ofzo wat dan ook.. doe dat dan a.u.b. in een ander topic ik heb t nu wel vaak genoeg gehoord