Speciaaltje Voor...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:43

Ik heb het niet over die bak!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 22:54

ShEtLaNdUrZ schreef:
dat komt omda,t mensen al beginnen te oordelen voordat, ze het gezien of gehoord hebben!!
als je het erg vind van die bak kom dan even kijken en rijden?? of het zo is en begin er dan een discussie over!!

Opzich zien we wel iets....dat heb je wel vaker met foto's Schijnheilig

En idd,stef en ik hadden het over het buitenrijden Lachen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:29

ShEtLaNdUrZ schreef:
ja, daar hebben we over na gedacht, maar het geld waat OOK over na gedacht is is er NIET!!
en er zijn nooit problemen mee geweest.. en hoelang is die bak er nou al Verward

wij zijn ook geen miljoenairs hoor!! Geld, geld! we kunnen ook niet alles kopen wat we willen!!
we moeten blij zijn dat we wat hebben. [/b]

ik zeg toch, zand storten in de hoefslag en dan flink aanstampen, paar weken eromheen rijden en er is verbetering!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:31

ShEtLaNdUrZ schreef:
jeetje, die bak ligt er nu al heel lang en er is nooit een ongeluk gebeurd dus, waarom zou er nu ineens een ongeluk gebeuren omdat, jullie dat zeggen!!

dus als jij 5 jaar niet gevallen bent kun je nooit meer vallen? grappig!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:34

ShEtLaNdUrZ schreef:
dat komt omda,t mensen al beginnen te oordelen voordat, ze het gezien of gehoord hebben!!
als je het erg vind van die bak kom dan even kijken en rijden?? of het zo is en begin er dan een discussie over!!

waarom zou ik komen kijken als het me op de foto's al duidelijk is geworden? gehoord is wel overdreven, maar als je graag wil dat ik de greppels hoor, wil je dan even een stukje tapen en dan mailen? en mag ik dan ook een paard van jullie kapen om even te proefrijden in jullie bak?

nee bedankt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:43

waarom zand erbij trouwens? Gewoon goed slepen

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 08:47

nou de bak is van een man en als die man stopt met de paarden achterzijn huis dat moet de bak ook wel en als de hele bak vol met zand ligt dan duurt het telang ofzo. en hij wil niet dat zijn land een bak word ofzo Verward

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 08:48

en over dat buitenrijden, dat weten we heus wel!!
het is toch onze vrantwoordelijkheid !!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 09:19

Jeetje meiden dit had ik nu niet van jullie vewacht, Ik heb daar ook in de bak gereden, en nee, niet mijn faforiete maar gaat wel hoor, paarden zijn het ook gewend, dus das al een heel ding. Maar zelfs in mijn bak gebeuren dingen (door deskundige uit laten denken), dus zeg nooit nooit. Er is nog zo'n topic, ook over iemand die super eigenwijs is. waarom die je niet gewoon even een hoofdstel in, kun je altijd ingrijpen als nodig is, want zelf timo gaat er wel eens vandoor. of wat als je eraf valt, want jij kunt vallen, maar je pard ook waardoor jij automatisch ook valt, lijkt me niet lekker zonder cap en laarzen en ja als mariette dan van schrik wegrent, zonder hoofdstel, vraag ik me af of de verzekering wel zal uitkeren, uberhaupt als je geen hoofdstel in hebt vraag ik me het af.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=318136

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:45

ik sluit me volledige bij stef en patsur aan.
shetlandurz en je vriendinnetje, ik vind dat jullie er kinderachtig reageren. kijk een naar die mensen denk er eens over a in plaats van gelijk te roepen dat we ongelijk hebben en lelijk te doen. het wordt echt neit gezegd o ullie te pesten, mensen willen alleen maar helpen door ideeen te brengen. en met een touwtje buiten rijden.. is heel knap ! maar zou je het niet in de ak doe ? het is en blijft inderdaad een vlucht dier.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:48

ShEtLaNdUrZ schreef:
paarden meoten ook naar de manege en je ken niet naar de manege gaan als je paard onder de modder zit [image]

Kan wel maar dat wil je niet

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:00

Sani schreef:
daar ben ik het idd mee eens...
als je paard er vandoor vliegt en per ongeluk een kind omver hobbelt?
wat dan?

en uhm.... ik weet niet of je zelf al had gezegt dat het zadel naar voren schuift maarehm... ik zou er iets aan doen.... zo loopt t namelijk niet fijn voor het paard lijkt me...

ennuh nog iets.... doet het pijn om af te stijgen op sokken Blond Clown

Ik ben het met Patsur, Mandy en LS eens.
Zadel ligt écht té ver naarvoor, staartriempje is een oplossing Lachen
Verder vind ik zwaar onverantwoordelijk dat je met TOUWTJE en ZONDER CAP met je paard een wijk ingaat! Zo'n fjord (en hijs ook best dik) hobbelt zo een klein kind omver of loopt een tuin in! Kun je zeggen wat je wil!
En springen met sokken??? Errug dom ..

[edit] en ik ben het natuurlijk ook met Sani eens

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:27

cadish: mij vergeten Bloos! Tong uitsteken

ben t met jou eens cadish

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:32

Sani schreef:
cadish: mij vergeten Bloos! Tong uitsteken

ben t met jou eens cadish

Thank you Haha!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:33

Ik ga niet zeuren over die bak, want dat is al genoeg gedaan en bovendien weet ik er niks van. Leuk paardje wel, maar je zadel ligt echt te ver naar voren. Misschien kan je de zadelmaker er eens naar laten kijken, die kan hem dan zo veranderen dat hij ook achter op de rug goed ligt. Verder weet ik niet hoe je verzekerd bent, maar zonder cap wordt vrijwel nooit geld betaald. Bij het ruiterbewij is dat iig niet zo, omdat jij er niet genoeg aan gedaan hebt je te beveiligen. Misschien is het toch wel slim alleen in de bak met touwtje te rijden, omdat je je waarschijnlijk je hele leven schuldig zal voelen als door jouw toedoen een kind in het ziekenhuis beland. Ken je verantwoordelijkheid! Jezelf in gevaar storten mag altijd, het is je eigen lichaam, maar denk ook aan anderen. Ik vind de rijfoto's wel mooi (volgens mij vooral de tweede)

En nog één ding: Als je gewoon met hoofdletters en leestekens typt, wordt je vaak heel wat serieuzer genomen, de oude garde op bokt denkt nou eenmaal dat meisjes die in MSN-taal typen automatisch pennymeisjes zijn (zit soms ook wel wat in Knipoog )

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:55

Vind het een leuke fjord. Verder met bovenstaande eens, maar zal er niet verder over zeuren.
Ik vind hem by the way niet zo heel dik hoor! Haha!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 18:01

mandy_b_s schreef:
ik sluit me volledige bij stef en patsur aan.
shetlandurz en je vriendinnetje, ik vind dat jullie er kinderachtig reageren. kijk een naar die mensen denk er eens over a in plaats van gelijk te roepen dat we ongelijk hebben en lelijk te doen. het wordt echt neit gezegd o ullie te pesten, mensen willen alleen maar helpen door ideeen te brengen. en met een touwtje buiten rijden.. is heel knap ! maar zou je het niet in de ak doe ? het is en blijft inderdaad een vlucht dier.

okee, maar het was echt niet de bedoeling om zo over te komen hoor!! Bloos! Bloos! Bloos

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 18:03

ShEtLaNdUrZ schreef:
okee, maar het was echt niet de bedoeling om zo over te komen hoor!! Bloos! Bloos! Bloos

zo kwam t wel over Verward Knipoog

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 18:06

Cadish schreef:
Ik ben het met Patsur, Mandy en LS eens.
Zadel ligt écht té ver naarvoor, staartriempje is een oplossing Lachen
Verder vind ik zwaar onverantwoordelijk dat je met TOUWTJE en ZONDER CAP met je paard een wijk ingaat! Zo'n fjord (en hijs ook best dik) hobbelt zo een klein kind omver of loopt een tuin in! Kun je zeggen wat je wil!
En springen met sokken??? Errug dom ..

[edit] en ik ben het natuurlijk ook met Sani eens

ik snap het allemaal wel wat jullie zeggen,
maar het is toch ONZE verantwoordelijk en zo vaak doen we het niet!! Knipoog

verder bedankt voor al die leuke reacties

enneh, degene die nog even wilt gaan zeiken ofzo wat dan ook.. doe dat dan a.u.b. in een ander topic ik heb t nu wel vaak genoeg gehoord Lachen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 18:16

ShEtLaNdUrZ schreef:
ik snap het allemaal wel wat jullie zeggen,
maar het is toch ONZE verantwoordelijk en zo vaak doen we het niet!! Knipoog

verder bedankt voor al die leuke reacties

enneh, degene die nog even wilt gaan zeiken ofzo wat dan ook.. doe dat dan a.u.b. in een ander topic ik heb t nu wel vaak genoeg gehoord Lachen

Dit is geen gezeik!
ze waarschuwen je! voor wat er kan gebeuren!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 19:08

ja, en nu heb ik dat wel genoeg gehoord okee?? Knipoog Tong uitsteken

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 19:36

licht het nu aan mij of zijn het echt allemaal kruisjes? Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 19:54

Ok, je bent lekker met touwtje door de wijk aan het hobbelen, je paard schrikt, naait er tussen uit, zo boem, op een kinderwagen.
Ten eerste vergeef je dat jezelf NOOIT, ten 2e, wat hebben de ouders en dat kind eraan dat het jullie verantwoordelijkheid is?
Mogen jullie zo rijden van jullie ouders? Want zolang jullie geen 18 zijn, is het de verantwoording van je ouders

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 19:56

haha, ken mijn moeder niet schelen.
maar even serieus, we weten wat we doen en we hadden ook halster bij ons en er was 1 iemand die ernaast opde fiets ging!!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:07

maar dan nog ?
net alsof de persoon op de fiets dan de tijd ervoor heeft om je paard tegen te houden?

tien van de 12 keer kun je een paard niet bijhouden of op tijd te pakken krijgen als die schrikt!
en wat stef zegt klopt idd ook.... je vergeeft het jezelf nooit als je een dagelijks ritje ging maken en dit keer perongeluk toch je paard ervandoorging en ongelukken maakten met je weet niet wat voor gevolgen....

en nu stop ik Clown