Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 
Boomerang schreef:Een hulpteugel op een shetlander als je zelf bij kunt "steppen". Waar ben je dan helemaal mee bezig???
Kellebel88 schreef::D![]()
![]()
Ik denk het, jij zegt het...
Ze draagt de hulpteugel omdat ie zo snel gaat, zoals ik het zie hoeft ze alleen haar voeten uit de beugels te halen en het dier stopt vanzelf omdat der voeten over de grond slepen
(
Kellebel88 schreef:Ik ben niet Penny achtig bezig. Ik ga niet met mn veel te lange lijf op een shet zitten, vervolgens zelf een hulpteugel aan het beest hangen "omdat ze te snel gaat" en maar roepen dat je alleen leuke dingen wilt horen. Dit soort foto's vragen om dit soort commentaar, als je daar niet tegen kunt moet je die foto's er niet opzetten, of ze misschien alleen maar aan mensen laten zien waarvan je weet dat ze niets beters te zeggen hebben dan: goh, wat een leuk paardje.
Ik heb nu vaak meerdere keren op een normale manier gezegd wat ik ervan vond, en aangezien zij blijft ontkennen dat ze hem in een krul trekt, weet ik het ook niet meer. Maar ik blijf bij mn mening, en tsja, ze moet zelf maar lekker weten wat ze er mee doet. Ik zou toch eens na gaan denken als meerdere mensen hetzelfde zeggen