Rijfoto's van sammy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:02

Ik vind het niet kunnen Ze is veel te groot voor die pony!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:36

ik denk dat het zo wel duidelijk is overgekomen op chuck_lover en ze zegt zelf ook : bedankt voor alle tips..... dus kan dit topic niet even wat gezelliger worden ipv alleen maar kritiek ?

amargith

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:46

Ziet er zo lief uit. Echt een klein schatje. Verzorg hem nog goed.
Groetjes en nog veel succes ermee

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:05

Ik hoop dat chuck_lover hier ook van leert er er ook echt iets mee gaat doen als ze nog langer plezier van haar shetlander wil hebben Lachen

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:07

De opmerking dat er geen klein meisje op de pony kan rijden en dat er DUS maar een groot iemand op moet vind ik nogal loos. Voor die shetlander is het echt niet noodzakelijk om bereden te worden hoor! Bedenk toch iets anders, als je telkens een te groot en te zwaar iemand op zo'n klein beestje zet is dit echt niet bevordelijk voor z'n gezondheid...

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:28

Dookie schreef:
Normaal klaag ik nooit, maar dit ziet er echt niet leuk uit

Daar gaan we weer

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:49

xXDjuukiejXx schreef:
Daar gaan we weer

Sorry, dit is bokt, hier mag je je mening zeggen.
En ik ben blijkbaar niet de enige die deze mening heeft..

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:01

Zolang het niet beledigend of grof wordt mag iedereen van mij best zijn eerlijke mening geven en de TS vind ook dat dit meisje te groot is voor de pony. En ze beweert ook niet meer dat het wel makkelijk kan.
Het is een tijdelijke situatie.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:47

ik zag net een opmerking dat er hier altijd gezeken word over op shetlanders rijden. Ik heb er niks tegen zolang je in het zadel past en een goede houding hebt en het dier niet hinderd. Mag je van mij tot je 80ste op een shet rijden. Maar dit..........*zucht* ik heb al teveel hier neergezet.
owja er staat toch verzorgster bij niet alleen inrijden dus dat konden wij niet weten en over het springen maar 3 a 4 keer je hoord gewoon niet te springen met zo'n jonge pony ik vind dat je met 5 jaar echt kan beginnen.

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:49

ik vind die eerste foto ook niet echt een lekker gezicht moet ik zeggen. verder sluit ik me aan bij rossebol

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:49

hector schreef:
De opmerking dat er geen klein meisje op de pony kan rijden en dat er DUS maar een groot iemand op moet vind ik nogal loos. Voor die shetlander is het echt niet noodzakelijk om bereden te worden hoor! Bedenk toch iets anders, als je telkens een te groot en te zwaar iemand op zo'n klein beestje zet is dit echt niet bevordelijk voor z'n gezondheid...

we hebben de shetlander voor kleine kindjes, een van 7 en een van 4.en ik heb al gezegt dat dit tijdelijk is!!!!en ik zal binnenkort ff wat fotos erop zetten dat jullie kunnen zien dat ze wel in t zadel kan (ik ben het er mee eens dat het er op de 1e foto, geloof ik, niet uit ziet) en dat meisje is zeker niet te zwaar...dat ze niet te vaak moeten springen ben ik het helemaal mee eens...maar volgens mij denken jullie egt dat hij elke keer als hij rijdt moet springen...dat is dus niet zo.....

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:51

dit is zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:52

dit is zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:28

Iedereen heeft chuck_lover nu wel duidelijk gemaakt wat zijn/haar mening is. Mijn mening is dat die Mandy (verzorgster die er op rijdt) nog wel in het zadel past (op de foto zit ze toevallig wat te ver naar achter). Verder is iedereen al heel duidelijk gemaakt dat het de bedoeling is dat er kleine kinderen op komen te rijden, maar die zijn nu nog zo jong en onervaren, dat ze die shet niet aankunnen. Vandaar dat ze nu andere verzorgsters hebben, die niet te zwaar zijn voor de pony maar wat meer ervaring hebben. Een klein onervaren ruitertje kan toch niet een grote sterke shet inrijden. Verward

Mutselfluts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:29

Moesten buiten rijden hoefte niet hoor Verward , kon ook evt gebruik maken van het land, maar goed geeft verder niks!!
Mooi dat je nu een bak hebt om goed te oefenen met Sammy!!

Haha! Haha! Haha!

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:19

ik heb samen met amigootje ook twee shetjes gehad, waarvan er 1 echt wel redelijk klein was, en zelfs deze vond het geweldig met iemand op zn rug. het is toch duidelijk? als erbij staat dat het een moeilijk shetje is zou hij haar er allang af hebben gegooid hoor als het hem niet aanstaat.
maar shetlanders werken graag voor je als je ze goed behandeld en dat zie je hier dus ook!!!

lekker blijven rijden hoor meid en je niks aantrekken van dat gezeik hier!!!! dat beestje houd het makkelijk (-->ik ben 59 kilo en dat ging ook goed!!!)

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:58

tja, ik vind het niet kunnen. Maar wie ben ik..

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:08

Eliana schreef:
Leuke shet ze is idd wel te groot maar ik neme aan dat ze niet elke dag er uren mee rijd..

Idd, ben ik het mee eens.
Leuk shetjes zeg!

Jokester

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:47

Waarom gebruik je nog een pony???!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:31

waarom is het hier zo vaak dat als je gewoon foto's neerzet of je mening dat iedereen je dan onderhand gelijk aanvalt?? zo wordt t er niet echt gezelliger op..... gewoon niks van aantrekken chuck_lover gewoon je eigen gang gaan, je weet zelf wat het beste is voor Sammy en er zitten hier wel wat tips bij, maar niet naar de gezeur luisteren....

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:35

suuzjeflipje schreef:
ik heb samen met amigootje ook twee shetjes gehad, waarvan er 1 echt wel redelijk klein was, en zelfs deze vond het geweldig met iemand op zn rug. het is toch duidelijk? als erbij staat dat het een moeilijk shetje is zou hij haar er allang af hebben gegooid hoor als het hem niet aanstaat.
maar shetlanders werken graag voor je als je ze goed behandeld en dat zie je hier dus ook!!!

lekker blijven rijden hoor meid en je niks aantrekken van dat gezeik hier!!!! dat beestje houd het makkelijk (-->ik ben 59 kilo en dat ging ook goed!!!)

thanx!!!!

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:36

Jokester schreef:
Waarom gebruik je nog een pony???!

????????????????????????????????????????????????

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:46

leuke shet..
comentaar is genoeg gegeven

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:53

horsewisper schreef:
mensen het is een shetlander, shetlnaders kunnen veel dragen je ziet dat deze pony er geen moeite mee heeft hij heeft er plezier in kijk naar dat koppie

erg leuk !

idd, als die shet er last van zou hebben zou ze er neem ik aan niet op rijden! Shetjes kunnen heel wat hebben hoor! het is wel zo dat het er niet uit ziet, who cares Knipoog ?

vind het jammer dat iedereen je bokt zo aan kan vallen om een paar foto's Scheve mond

ancy_is_cool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:47

Ik vind dat mens dat erop zit egt te groot!!

Die pony zakt half door.. En ik vind het ook een beetje Verward Verward
om zonder cap te gaan rijden als je gaat springen...

Ik vind die pony best wel zielig want ik ben 1.64 ongeveer en ga ook niet meer op een pony van 1.25 rijden ofzoo!