Ze is veel te groot voor die pony! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hector schreef:De opmerking dat er geen klein meisje op de pony kan rijden en dat er DUS maar een groot iemand op moet vind ik nogal loos. Voor die shetlander is het echt niet noodzakelijk om bereden te worden hoor! Bedenk toch iets anders, als je telkens een te groot en te zwaar iemand op zo'n klein beestje zet is dit echt niet bevordelijk voor z'n gezondheid...

suuzjeflipje schreef:ik heb samen met amigootje ook twee shetjes gehad, waarvan er 1 echt wel redelijk klein was, en zelfs deze vond het geweldig met iemand op zn rug. het is toch duidelijk? als erbij staat dat het een moeilijk shetje is zou hij haar er allang af hebben gegooid hoor als het hem niet aanstaat.
maar shetlanders werken graag voor je als je ze goed behandeld en dat zie je hier dus ook!!!
lekker blijven rijden hoor meid en je niks aantrekken van dat gezeik hier!!!! dat beestje houd het makkelijk (-->ik ben 59 kilo en dat ging ook goed!!!)
horsewisper schreef:mensen het is een shetlander, shetlnaders kunnen veel dragen je ziet dat deze pony er geen moeite mee heeft hij heeft er plezier in kijk naar dat koppie
erg leuk !
?